je begint corton aan te stekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8702
Ik zie een patroon
ik kan een kwartiertje eerder vertrekken, dan ben ik om 08.32 op Utrecht CS..morgen gaat niet lukken..donderdag welquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
eliza hoe laat ben jij morgen of donderdag op utrecht cs
oef donderdag moet ik eerst kyllian naar bunnik brengen, hoe laat ben je donderdagavond weer op utrecht csquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan een kwartiertje eerder vertrekken, dan ben ik om 08.32 op Utrecht CS..morgen gaat niet lukken..donderdag wel
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
oef donderdag moet ik eerst kyllian naar bunnik brengen, hoe laat ben je donderdagavond weer op utrecht cs
heb namelijk hele zak vol mais voor je vers van het land.
prima ik dan ook, we bellen dan wel om plekkie af te spreken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat lief!! Euh ik ben om 18:00 weer op Utrecht CS
is goed!!!! wheejquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
prima ik dan ook, we bellen dan wel om plekkie af te spreken.
oh was je er nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
Pff, wat ben ik hier eigenlijk weinig de laatste paar dagen..
ik doe er best lang mee hoor....ik droog ze eerst, en dan krijgen ze 1 maiskolf per week ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ze op zijn pluk ik er nog wel een paar.
noem maar een keer een ratje naar me , morphiequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe er best lang mee hoor....ik droog ze eerst, en dan krijgen ze 1 maiskolf per week ofzo
[ afbeelding ]
dank je wel
over paar maanden is er weer tijd geen mais te krijgen, pluk er wel een stuk of 50 voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe er best lang mee hoor....ik droog ze eerst, en dan krijgen ze 1 maiskolf per week ofzo
[ afbeelding ]
dank je wel
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
noem maar een keer een ratje naar me , morphie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |