Heeft meer met haar dan met jou te maken zo te zien. Rare reactie. Wat jij zegt is volkomen begrijpelijk en heel normaal, ze klinkt nogal onzeker. Alsof ze vanuit de onzekerheid over-assertief reageert ofzo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm... er schiet me net een voorbeeldje te binnen. Ik heb een collega die voor G werkt, ik werk voor R. G en R hebben een gezamenlijke afspraak in hun agenda staan, maar die kan niet doorgaan. Mijn collega is er niet en ik stuur haar een mailtje, waarin ik aangeef dat de afspraak niet door kan gaan. Ik schrijf: Zullen we daar maandag even naar kijken samen?
Dat wordt door mijn collega opgevat als: Ik heb een probleem met die afspraak en ik verwacht nu van haar dat zij maandags naar mij toekomt om die afspraak te verzetten. Waarop zij mij op hoge poten aanspreekt en vindt dat ik maar naar háár toe moet komen om die afspraak opnieuw in te plannen.
Ik bedoel niets anders dan: maandag samen even kijken en een nieuwe afspraak plannen.
(Overigens doet zich momenteel hetzelfde geval alweer voor en heb ik hetzelfde weer naar haar gemaild).
188 - 20 = 168quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:02 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dan scoor ik 188 - 196?
Belachelijke testsowieso dat hele Mensa-gedoe.
iQ testen zijn alleen gratis als ze onderdeel zijn van een sollicitatie. Als je hem eens wil doen uit nieuwsgierigheid, mag je ervoor lappen. Deze testen kosten veel geld om te ontwikkelen, omdat alle vragen relevant en wetenschappelijk verantwoord moeten zijn, en uitgeprobeerd op proefpersonen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:03 schreef FP128 het volgende:
@ TS: een mensa-test en dan 40 euro betalen. Komop zeg! Elk slimmerik weet toch dat dit soort testen van huis uit gratis zijn als het echte testen zijn? Zelfde als mensen gaan betalen voor een 'modellen'opleiding terwijl iedereen weet dat een echt modellenbedrijf je gewoon aanneemt en alles voor je betaalt en dit gewoon met je eerste opdrachten verekend.
leesquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:16 schreef SantaMuerte het volgende:
[..]
188 - 20 = 168
168 + 30 = 196
Ah joh gewoon naar de geestelijke gezondheidszorg stappen, zeggen dat je bij jezelf wat problemen herkent die overeen komen met een bepaalde stoornis (ADD, Asperger, verzin iets) en tactisch hinten dat een psychologisch onderzoek misschien wel handig zou zijn; tjakka.quote:Op maandag 21 september 2009 12:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
iQ testen zijn alleen gratis als ze onderdeel zijn van een sollicitatie. Als je hem eens wil doen uit nieuwsgierigheid, mag je ervoor lappen. Deze testen kosten veel geld om te ontwikkelen, omdat alle vragen relevant en wetenschappelijk verantwoord moeten zijn, en uitgeprobeerd op proefpersonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |