whehehe inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef aardappel het volgende:
Jongens, jongens, ik heb me echt helemaal kapot gelachen... Wilders bij de algemene beschouwingen, HILARISCHHHHH
Foei!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Argh. Ik heb het nieuwe boek van Dan Brown digitaal & nu wil ik het lezen, maar van de PC lezen is niet fijn...
en ik heb genoeg andere dingen te lezen![]()
Heb Wilders helaas gemist, vond de rest van de dag niet echt heel scherp...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef aardappel het volgende:
Jongens, jongens, ik heb me echt helemaal kapot gelachen... Wilders bij de algemene beschouwingen, HILARISCHHHHH
op de FP staat filmpjequote:Op woensdag 16 september 2009 19:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb Wilders helaas gemist, vond de rest van de dag niet echt heel scherp...
bezoekerskaart.. heb je die tegenwoordig nodig?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen maar eens een bezoekerskaart gaan halen bij de gemeente. Hopelijk is het niet tiefusdruk -_-'.
als je in de zone betaald parkeren woont en je af en toe bezoek wilt ontvangen (die je niet afgezet wil laten worden door T) wel jaquote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
bezoekerskaart.. heb je die tegenwoordig nodig?
Dat is ook een manier om het te verwoorden, hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 23:37 schreef Guard het volgende:
[..]
als je in de zone betaald parkeren woont en je af en toe bezoek wilt ontvangen (die je niet afgezet wil laten worden door T) wel ja
Wattisser?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Biermeisje het volgende:
Tilburgers, help mij!![]()
Oh, en hallo!!
Ik ben net gestopt met roken, als in 3 dagen... vandaag geheel nicotinepleisterloos en ik word nu gillend gek! Ik dacht, ga steun zoeken in het topic waar het de bedoeling is, maar daar is niemand aanwezig!quote:
Jij bent mijn held van de avond!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:55 schreef Guard het volgende:
ik ben lang lang geleden ook gestopt met roken...
Begin is moeilijk, maar zoveel om naar toe te werken, je huis stinkt niet meer, je mond ruikt niet meer als een asbak, je gaat je eten beter proeven, je houdt geld over... etc etc....
Gewoon voldouden dus! Je kan het
LOL zo goed als dat kan ik helemaal niet tekenenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:18 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Wat een dunne enkeltjes heeft die voetballer van jou!
Oh lord!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:21 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL zo goed als dat kan ik helemaal niet tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |