inderdaad hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Huisgenootje had 'm inderdaad gereset, want ze dacht "dat het aan onze router lag". Terwijl ik al duidelijk gezegd had dat het probleem bij Telfort lag. Heel slim.
Even een briefje op het apparaatje plakken dat ze hem niet meer moeten resetten.
haha kijk zo hoortquote:
ok,quote:Op woensdag 16 september 2009 12:51 schreef Stuurloos het volgende:
Jullie hem al gezien? Eddy Zoey test de gastvrijheid van onze stad ivm het 200-jarig bestaan, altijd leuk natuurlijk om even te checken.
Mac beveiliging is helemaal niet zoveel waard hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
ben bezig met pc reparatie voor een vriendin.
Denk kan netwerk niet joine, mn key klopt ook (26 tekens)
dus ik zoeken, hmm vaaaag.
ik kijk in router: O ja: Mac beveiliging![]()
jah, mac spoofingquote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mac beveiliging is helemaal niet zoveel waard hoorelk netwerk is in principe onbetrouwbaar en te kraken als iemand kwaad wil! Alleen je moet denken of je daar wel alle moeite voor moet doen?
Je netwerkje straalt maximaal een metertje of 25 uit, goed wachtwoord, verborgen SSID en regelmatig wisselen van beveiligingscode werkt ook prima!
iemand die als je key gaat kraken meestal met bruteforce zal ook geen moeite hebben met mac spoofing, je maakt het jezelf alleen maar lastiger om een keer een nieuwe computer aan te sluiten!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, mac spoofing
maar jahnemen ze voor prove niet echt moeite voor
als je eraan denkt nietquote:Op woensdag 16 september 2009 13:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
iemand die als je key gaat kraken meestal met bruteforce zal ook geen moeite hebben met mac spoofing, je maakt het jezelf alleen maar lastiger om een keer een nieuwe computer aan te sluiten!
makkelijker is dan nog om gewoon je SSID in te stellen, je key erin en gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je eraan denkt niet
mac adresje in router, wpa2 key instellen en klaar
Goedemiddagquote:
Ja was best primaquote:
Hoiquote:
RUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |