Ik stem op Guard!quote:Op donderdag 17 september 2009 00:37 schreef Guard het volgende:
LOL "dromen over dikke enkels"
kandidaat TT voor #131
quote:Op donderdag 17 september 2009 00:44 schreef Guard het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, morgen moet er weer gewerkt worden.
Ennuh volhouden he, dat stoppen
Ik dacht al.. huh? Ja idd, voor de auto. Tot mijn stomme verbazing heb ik ook zo'n ding, alleen heb ik hem eigenlijk bijster weinig nodig blijkt nu. Heb namelijk voor mezelf een parkeervergunning. 35 euro per kwartaal, dus das goed te doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:37 schreef Guard het volgende:
[..]
als je in de zone betaald parkeren woont en je af en toe bezoek wilt ontvangen (die je niet afgezet wil laten worden door T) wel ja
Waar kom jij ineens vandaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 00:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik dacht al.. huh? Ja idd, voor de auto. Tot mijn stomme verbazing heb ik ook zo'n ding, alleen heb ik hem eigenlijk bijster weinig nodig blijkt nu. Heb namelijk voor mezelf een parkeervergunning. 35 euro per kwartaal, dus das goed te doen.
Van mijn werk..quote:Op donderdag 17 september 2009 00:56 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Waar kom jij ineens vandaan?
Achja 15-23 is goed te doen, half 12 thuis met de waggie. Beetje Wie is de Chef en Over de Kook lauwe en beetje fokken, zodadelijk maar eens schaapjes tellen.quote:
15 euro om erover heen te mogen valt toch wel mee?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar ik woon wel, anders betaalt vriendlief 15 euro voor een dagkaart als ie morgen langskomt, en met zo'n bezoekerskaart betaalt ie 45 cent per uur om voor de deur te parkeren oid dacht ik.
Er bestaan duurdere opties ja..quote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
15 euro om erover heen te mogen valt toch wel mee?
wat een verwoordingquote:Op donderdag 17 september 2009 01:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
15 euro om erover heen te mogen valt toch wel mee?
sorryquote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Dude.
Biermeisje: succes. Je kan het! Mijn ma is heel plotseling gestopt, was haar sigaretten vergeten op het tankstation en zondags was toen nog alles dicht, dus zat ze zonder. Toen kreeg ze enorme stress op d'r werk en daar is ze doorheen gekomen zonder te roken. En toen was ze er helemaal overheen.
Vind het altijd zo jammer dat alles zo stinkt van het roken, bah.
Middagquote:
Ik ben net wakker, dus voor mij nog beetje ochtend. Als iemand een grijs cyperse kat aantreft met een rode vlooienband zonder belletje (want die krijgt ie er altijd af) en 'luistert' naar de naam Henk, dan issie van mij. Meneer is al een paar dagen met vakantie en schijnt de Whiskas niet meer te lusten.quote:
omgeving ?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dus voor mij nog beetje ochtend. Als iemand een grijs cyperse kat aantreft met een rode vlooienband zonder belletje (want die krijgt ie er altijd af) en 'luistert' naar de naam Henk, dan issie van mij. Meneer is al een paar dagen met vakantie en schijnt de Whiskas niet meer te lusten.
Centrum -> Noordhoekring/Bomenbuurtquote:Op donderdag 17 september 2009 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omgeving ?
centrum, korvel, west ?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:11 schreef VoreG het volgende:
Vanaf 31 oktober mag ik een nieuwe mobiel uitzoeken!
Komt er nog wat leuks uit tegen die tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |