o god die beesten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Noemen jullie hem wel eens Badger?
quote:Op maandag 14 september 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik las...Hij past niet in mijn broekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger mushroom mushroom badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger mushroom mushroom badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger snaaaaake!quote:Op maandag 14 september 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god die beesten.![]()
nee, zo noem ik hem niet. Maar thanks for the tip.
kom volgende keer beter je best doen hequote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik ben niet zo van de versiertour. Ik laat me altijd versieren, maar we waren met z'n 3-en dus misschien dachten ze dat ik off limits was o.i.d.
Hou maar opquote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
FYI, ik heb nu niet eens een broek aan. Zit in mijn shorts.
quote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast een nephomo ben je dus eigenlijk ook een nepiberiaan ?
alsof die 6 weken trainingskamp in Zaragossa nutteloos en zonder resultaat waren ?
of moet je nu weer niet heel hard gaan trainen om weer in je broeken te kunnen groeien ?
Omdat Keukenkast natuurlijk nog zit te blokken zal ik deze maar even posten nu Mismo er isquote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de sfeer in mijn tutorgroepje op dit moment
quote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de sfeer in mijn tutorgroepje op dit moment
ja, maar ben niet zo'n ster (omg ik zei ster) in het versieren. Heb het weleens gedaan, maar vond dat echt raar.quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom volgende keer beter je best doen he
Wachten tot ze naar je toekomen en dan de leukste eruit pikkenquote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ben niet zo'n ster (omg ik zei ster) in het versieren. Heb het weleens gedaan, maar vond dat echt raar.
is het over met de zomer in Nederland?quote:Op maandag 14 september 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hou maar op
hier is het slechts 15 graden en gutst de regen al heel de middag uit de hemel
als je in NL bent gaan we wel samen even naar de Hema en kopen we slingers, en ballonnen voor je van Jip en Jannekequote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ben niet zo'n ster (omg ik zei ster) in het versieren. Heb het weleens gedaan, maar vond dat echt raar.
no entende pq?quote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Omdat Keukenkast natuurlijk nog zit te blokken zal ik deze maar even posten nu Mismo er is
[..]
ja, lady GaGa kan echt zingen, who knewquote:Op maandag 14 september 2009 17:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea heb gekeken alleen niet alles,
lady gaga vond ik zo gaaf, écht goed.. en who knew she can REALLY sing
en kanye west whahah wat een jankhomo
Ja Jan Smit roept ook weer elke zondagavond dat de zomer voorbij isquote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het over met de zomer in Nederland?
niet de tekst maar het plaatje van Keukenkast in truiquote:
Gaat ie nu achter Mismo aan?quote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Omdat Keukenkast natuurlijk nog zit te blokken zal ik deze maar even posten nu Mismo er is
[..]
Je had natuurlijk ook de link in de quote kunnen veranderen in het plaatje, dan was het meteen duidelijk geweestquote:Op maandag 14 september 2009 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet de tekst maar het plaatje van Keukenkast in trui
Ik moet hier ook altijd alles aan iedereen uitleggen
bedoel je niet SLING ipv slingers?quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je in NL bent gaan we wel samen even naar de Hema en kopen we slingers, en ballonnen voor je van Jip en Janneke
eindelijkquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
Mijn rugblessure is eindelijk over trouwens, geloof ik.
zeg ik ben oud en digibeet jaquote:Op maandag 14 september 2009 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook de link in de quote kunnen veranderen in het plaatje, dan was het meteen duidelijk geweest
Je kunt die van PIeter en Dirk vast wel lenen als je lief kijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel je niet SLING ipv slingers?
quote:
Daarvoor moeten we denk ik eerder naar de Warmoes, maar daar heb ik nog geen Hema gezienquote:Op maandag 14 september 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel je niet SLING ipv slingers?
Leer sletten met nunoquote:Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hehehe wat is dat, dat heb ik je niet geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |