laat?quote:
dus geen koffie meer?quote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo ben je daar eindelijk![]()
koffie tijd is voorbij hoor
ik ga zo aan de baileys
je bent wezen sletten dusquote:Op maandag 14 september 2009 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat?![]()
o god ja, heb uitgeslapen. Had MTV gekeken op tv. (terwijl het hier aan de overkant van het park was)
En daarna nog 'ff wat drinken' ergens.
Moes je huilen bij madonnaquote:Op maandag 14 september 2009 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat?![]()
o god ja, heb uitgeslapen. Had MTV gekeken op tv. (terwijl het hier aan de overkant van het park was)
En daarna nog 'ff wat drinken' ergens.
quote:
ben op de helft. Ik weet het, ik ga niet snel. Zal het deze week wel uitlezen. Ik bedoel, ik verslind ze normaliter.. (boeken, he)quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hey Mike... heb je mijn boek al uit?
olaquote:Op maandag 14 september 2009 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Moes je huilen bij madonna
ik zit allang aan de vinhoquote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo ben je daar eindelijk![]()
koffie tijd is voorbij hoor
ik ga zo aan de baileys
hehehe wat is dat, dat heb ik je niet geleerdquote:Op maandag 14 september 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, ik ging niet op jacht. Ik ging met Brock en David wat drinken. Tuurlijk had ik wel een wandering eye, maar had er niets meegedaan.
quote:
eenmaal baileys with a hint of coffeequote:Op maandag 14 september 2009 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus geen koffie meer?![]()
doe dan maar een baileys.
yea heb gekeken alleen niet alles,quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
nee dat niet.Maar vond het wel een mooie speech en ze zag er mooi uit.
Heb je het ook gezien?
je wil niet weten wat ik las...quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Hey Mike... heb je mijn boek al uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik ben niet zo van de versiertour. Ik laat me altijd versieren, maar we waren met z'n 3-en dus misschien dachten ze dat ik off limits was o.i.d.quote:Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hehehe wat is dat, dat heb ik je niet geleerd
Noemen jullie hem wel eens Badger?quote:Op maandag 14 september 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, ik ging niet op jacht. Ik ging met Brock en David wat drinken. Tuurlijk had ik wel een wandering eye, maar had er niets meegedaan.
naast een nephomo ben je dus eigenlijk ook een nepiberiaan ?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik las...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FYI, ik heb nu niet eens een broek aan. Zit in mijn shorts.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
dank u.quote:Op maandag 14 september 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eenmaal baileys with a hint of coffee![]()
is er geen voorlees oma in de buurt?quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben op de helft. Ik weet het, ik ga niet snel. Zal het deze week wel uitlezen. Ik bedoel, ik verslind ze normaliter.. (boeken, he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |