Waarom zou je zijn adresgegevens willen hebben?quote:Op maandag 14 september 2009 17:01 schreef Foxio het volgende:
Toen ik net lekker aan het rijden was, reed er een ongelooflijk asociaal figuur voor me, dus ik toeter eens na die gast. Begint die helemaal te trippen. Uit zijn raam hangend mij even te vertellen van Wie denk je dat je bent beetje liggen toeteren.
Nu heb ik zijn kenteken onthouden. Kan ik hier wat mee, adressgegevens e.d.? Op wiens naam deze auto staat?
Het was een Opel Astra
En daarom kun jij geen adres gegevens achterhalen aan de hand van een kenteken.quote:Op maandag 14 september 2009 17:05 schreef Foxio het volgende:
Poltiie heb ik niks aan, die doen geen flikker. Dat regel ik me mooi zelf wel.
Stakker.quote:Op maandag 14 september 2009 17:05 schreef Foxio het volgende:
hahaha en wat wou je doen dan?quote:Op maandag 14 september 2009 17:05 schreef Foxio het volgende:
Opel Astra vs Yamaha Aerox.quote:Op maandag 14 september 2009 17:06 schreef Antaresje het volgende:
[..]
En daarom kun jij geen adres gegevens achterhalen aan de hand van een kenteken.
Als je dan zo'n stoere vent bent moet je die gast de volgende keer klem rijden en hem dwingen je z'n adres te geven.
Vandaar dat je het hier vraagt in plaats van die gast er meteen op aan spreken.quote:Op maandag 14 september 2009 17:05 schreef Foxio het volgende:
Held.quote:Op maandag 14 september 2009 17:05 schreef Foxio het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:07 schreef Foxio het volgende:
[..]
Opel Astra vs Yamaha Aerox.
Wordt een leuk duel
zielepoot....quote:Op maandag 14 september 2009 17:05 schreef Foxio het volgende:
Aan de politie heb je zeker niets als je verteld dat je op je Aerox aan het toeteren was naar een auto....quote:Op maandag 14 september 2009 17:05 schreef Foxio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, ben jij een allochtoon? Dat is normaal weggedrag hier in Nederlandquote:Op maandag 14 september 2009 17:19 schreef Foxio het volgende:
Ik verwachtte em al, maar helaas niks zelf uitgelokt. Gast komt zich er gewoon tussen proppen nadat die voor gesorteerd stond voor rechtsaf te gaan. En aangezien de plek er niet was, bleef die maar duwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |