Echte fans F5en toch de hele dag Boards.muse en MLquote:Op donderdag 17 september 2009 11:18 schreef Megalomaniac het volgende:
Wel zo netjes om de rest ook mee te laten genieten Chris.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=63237184
Neequote:Op donderdag 17 september 2009 @ 11:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Echte fans F5en toch de hele dag Boards.muse en ML.
Op zich zijn de bekendere oude nummers al te horen op HAARP, maar een studioversie daarvan zou wel leuk zijn ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef bloodymary het volgende:
In het interview in de Oor zeiden ze trouwens dat ze de oude nummers nooit terug luisteren omdat ze die nu slecht zouden vinden (technisch gezien dan) en Matt opperde toen het idee om eens een best of uit te brengen en dan met de oude nummers er op zoals ze die nu spelen.
de teddy's waren achteraf toch niet zo cute als we dachten hequote:Op donderdag 17 september 2009 11:18 schreef Megalomaniac het volgende:
Wel zo netjes om de rest ook mee te laten genieten Chris.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=63237184
Jeej! Jammer genoeg stond er ook in de mail dat de verzendtijd een week is :/quote:We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW!
The details of this shipment are:
Order No: 452430475
Product: MUSE - RESISTANCE (CD+DVD DELUXE EDITION)
Product code: 10129437
Ach, hij's onderweg moet je maar zo denken.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Jeej! Jammer genoeg stond er ook in de mail dat de verzendtijd een week is :/
Wehehequote:Op vrijdag 18 september 2009 01:01 schreef Megalomaniac het volgende:
Is leuker..met Dom op bass en Chris op drums![]()
Ik merk zelf ook dat ik de symphony minder vaak luister, maar als je er eenmaal de tijd voor neemt zijn die nummers ook best tofquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:52 schreef TC03 het volgende:
Die openingsrif van Unnatural Selection is het beste van heel het album.Die laatste drie nummers luister ik overigens nooit, matige nummers. Niet doorheen te komen.
Ik begin de Exogenesis-nummers juist steeds mooier te vindenquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:40 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik de symphony minder vaak luister, maar als je er eenmaal de tijd voor neemt zijn die nummers ook best tof
hahaha die kende ik nog niet, geweldig!quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:01 schreef Megalomaniac het volgende:
Is leuker..met Dom op bass en Chris op drums![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |