nog 10 jaar en ze is 18, dan mag hetquote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Keesbroekheid het volgende:
Wees blij dat je tenminste een vrouw hebt, zeiklijer. Het gaat nog lang duren voordat ik en mijn vriendin kunnen trouwen.
het vrouwke = niet persé de vrouwquote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Keesbroekheid het volgende:
Wees blij dat je tenminste een vrouw hebt, zeiklijer. Het gaat nog lang duren voordat ik en mijn vriendin kunnen trouwen.
ja iddquote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef jagga het volgende:
[..]
het vrouwke = niet persé de vrouwIk had misschien meiske moeten zeggen
Misschien moet je een minder gelovig typje uitzoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Keesbroekheid het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef trovey het volgende:
En jij denkt dat als je dit op FOK! zet de situatie er beter op wordt, als ze dit te lezen zou krijgen dan kun jij je koffers pakken
Ligt eraan.quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
Ze kent Fok wel maar is niet geregistreerd en leest het forum nietDaarbuiten betaal ik alle vaste lasten, dus is zij degene die dan zou vertrekken.
Maar niemand die dit herkent? of in een andere vorm?
Dat laat ze je gelovenquote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
Ze kent Fok wel maar is niet geregistreerd en leest het forum niet![]()
Ze wilde wat meuk verzet hebben (waar ik geen zin in heb) en ze moest en zou zaterdags ergens naartoe en ik moest mee, dat soort dingen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:45 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Wat moest je allemaal doen?
Ik weet niet hoe oud je bent maar 90% van de vrouwen zeikt over onzinnige zaken. Bereid je er maar vast op voor.quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
Maar niemand die dit herkent? of in een andere vorm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |