Misschien waren de bots specifiek voor scientology-frankrijk die net bijna een miljoen dollar hebben betalen wegens fraude?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef jogy het volgende:
Volgens het interview van zondag zouden we de Government bonds in de gaten moeten houden want ze geven weer 44 miljard dollar uit in 2 year notes en nog 31 miljard met 5 year notes, als deze niet worden opgekocht door de markt kan er een probleem ontstaan. Zoiets. http://www.theglobeandmai(...)sues/article1339115/
Dat zou wel een 'oeps' zijn aan de kant van de webbotquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien waren de bots specifiek voor scientology-frankrijk die net bijna een miljoen dollar hebben betalen wegens fraude?
Gauw maar weer iets anders uitkiezen voor de 26e waar de webbot op doelde !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou wel een 'oeps' zijn aan de kant van de webbot.
Oh en de ING is alweer aan het opkrabbelen trouwens, scheelt ook weer.
Nee, zelfs al zakt Rusland in zijn geheel door de grond dan nog telt het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gauw maar weer iets anders uitkiezen voor de 26e waar de webbot op doelde !
Het punt is dat Rusland niet door de grond zaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, zelfs al zakt Rusland in zijn geheel door de grond dan nog telt het niet.
Mijn punt is dat het een hoofdzakelijk financiëel iets moet zijn en niet iets anders en dan niet een bank die failliet gaat want dat is al bijna dagelijks in de VS maar groter dan dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het punt is dat Rusland niet door de grond zakt
quote:Vandergeld [] woensdag 28 oktober 2009 @ 11:27 (#74)
26 oktober was niet de dag van de beurscrash, maar wel de dag dat de beurzen de aanzet gaven tot een enorme downturn van enkele maanden.
CRASH CRASH CRASH, 2013 Dow Jones 700-1000 AEX 25-45, Olie 10-20
Vandergeld [] woensdag 28 oktober 2009 @ 11:28 (#75)
[..]
http://forum.fok.nl/templ(...)ypic.com/2epsd2d.jpgen de aex op 25-45 in 2013?
hoe heb je dat bedacht
Elliott Wave analyse.
CRASH CRASH CRASH, 2013 Dow Jones 700-1000 AEX 25-45, Olie 10-20
Hoe meer voorspellingen, hoe meer kans dat er toevallig eens eentje uitkomt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:15 schreef Elcadarn het volgende:
misschien dan toch ? (ja ik weet het ben een doemdenker, en hoop gewoon stiekem dat er eens een van de duizenden voorspellingen eens uitkomt)...
Volgens mij is dat iets te kort door de bocht. Het hangt toch wel erg af van de 'complexiteit' van de voorspelling.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:19 schreef _Led_ het volgende:
Hoe meer voorspellingen, hoe meer kans dat er toevallig eens eentje uitkomt.
Jazeker, wel als je ook nog 6 miljard andere 'voorspellingen' hebt gedaan, dat is nou juist het punt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets te kort door de bocht. Het hangt toch wel erg af van de 'complexiteit' van de voorspelling.
Als ik b.v. zou voorspellen dat het jaar waarin er voor het eerst een vrouw president van Amerika wordt, de Paus zal toegeven eigenlijk al 2000 jaar het werk van Satan te verichten, er binnen 3 weken daarna een Atoombom op Parijs valt waarmee de 3e Wereld oorlog begint die uiteindelijk door de Aboriginals wordt gewonnen ...
En dat komt nog uit ook![]()
Durf jij dat dan 'Toeval' te noemen![]()
quote:November 4, 2009 seems to be the next major 'portal' based on some multicontextual timeline analyses. We're already seeing major signals (including 'V') but there's also a real possibility of an actual impact event(s) to express the idea of (political?) 'great flood'.
©Goro
Er gebeurt onderhand om de paar dagen wel wat, maar weinig schokkends.quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef Elcadarn het volgende:
mwoah niet helemaal met je eens LED, vandaag bekend geworden dat CIT group kapot is... ook een aardig financieel plaatje imho...
Een dag dat er niks gebeurt ? Dat zou pas nieuws zijn !quote:Op maandag 2 november 2009 09:58 schreef _Led_ het volgende:
Cool, 4 november is dus de volgende datum waarop er niks gebeurt ?
Wil je hiermee zeggen dat de webbot dus eigenlijk nergens op slaat omdat er elke dag ergens wel iets gebeurt ?quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een dag dat er niks gebeurt ? Dat zou pas nieuws zijn !
het regende volgens mij toch even die dagquote:Op donderdag 12 november 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
Poeh, dat was kantje boord op 4 november !
Ik blijf de interviews wel vrolijk verder luisteren, dat zeker maar verder zie ik het welquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef SpecialK het volgende:
Maar we gaan gewoon vrolijk verder, toch?
En dan als er eindelijk weer eens eentje uit komt... mmmmmm
quote:Based on the rapidly converging multicontextual patterns observed and carefully tracked this year, I'm now projecting that the 'Deep Impact' sequence of 2004-2005 involving such events as Sumatra, Pope Shift, major terrorism (London 7/7), space impact/collision (Deep Impact), and Katrina is about to be echoed in 2010 (probably starting in December).
A large collection of 'whispers', for instance, alludes to a major earthquake/earth-shaking event, the Pacific Northwest, and/or February 2010 featuring the Vancouver Olympics and the Super Bowl. Still in the process of synthesizing all the 'signals' but it seems fairly clear from the decoding done so far that the 'Big One' - which could take various forms (including a war) - is set to strike within months.
Metaphorically, the water is about to break... because it's 'The Year We Make Contact' and 'Contact' is a Rebirth/Resurrection event... which is a 'Great Flood'. (And yes, there is a direct continuation from Nov '09 to Feb '10...)
©Goro
Voor alle duidelijkheid, dit heeft niks te maken met de webbot.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef SpecialK het volgende:
Wat is nou de concrete voorspelling? Ik zie namelijk alleen maar een brok tekst waarin zo veel mogelijk verschillende gebeurtenissen, gebeurtenistypes, vage trefwoorden en brede deadlines worden gegeven.
Ik wil een datum (minimaal op de week naukeurig) en een gebeurtenis. Anders is die webbot wat mij betreft een grove verspilling van CPU en development tijd.
Nope, deze keer hadden ze twee dingen goed. De nieuwe schandalen bij de kerk die volgens het report nog veel dieper zullen gaan dan nu al het geval is. Maar die is op zich niet zo erg interessant, iedereen kon weten dat die beerput nog dieper zou worden op zijn tijd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:32 schreef SpecialK het volgende:
Even een kickje. Is die webbot nou eindelijk in de recyclebin geflikkert? Iets met "End process" enzo.
www.halfpasthuman.com, kosten 7 euro oidquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar haal je die 61 pagina's vandaan?.
WTF, ken heel die site niet, maar hij sluit perfect aan bij mijn visie over Iran/Israel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:03 schreef jogy het volgende:
[..]
www.halfpasthuman.com, kosten 7 euro oid
maar ik kan het je wel mailen hoor
Daar zullen vast wel 2 dingen van uitkomen ja.quote:[b]Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef
Maar het zijn 61 pagina's dus dit is pas het topje van de doemberg.
Ik had al even zitten kijken, maar vond alleen de filmpjes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:03 schreef jogy het volgende:
www.halfpasthuman.com, kosten 7 euro oid
maar ik kan het je wel mailen hoor
Heul niet. Het 'leuke' aan die reports is dat het misschien ietwat vaag is met zijn gebeurtenissen maar wel erg duidelijk met de data, de paar dagen rond 8 juli is bijvoorbeeld een periode om in de gaten te houden en 11 november tot 23 januari lijkt ook erg interessant te worden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel 2 dingen van uitkomen ja.
Sterker nog, ik durf te beweren dat ik dan beter kan voorspellen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
De tweede is wel interessant, want die ging over vulkanische activiteiten op een eiland die het vliegverkeer zou ontregelen. Dat vind ik dan wel weer een goede, zeker aangezien het een zeldzaam iets is wat Europa betreft dat het vliegverkeer stil ligt door een vulkaan.
Jogy, zou je de concrete tekst over de vulkanische activiteiten en het vliegverkeer in dit topic willen zetten? Het lijkt me dat dat maar een paar zinnetjes zijn die je heus wel even mag citeren eruitquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef jogy het volgende:
Heul niet. Het 'leuke' aan die reports is dat het misschien ietwat vaag is met zijn gebeurtenissen maar wel erg duidelijk met de data, de paar dagen rond 8 juli is bijvoorbeeld een periode om in de gaten te houden en 11 november tot 23 januari lijkt ook erg interessant te worden.
Ach, we zullen het wel zien, of niet natuurlijk.
kopiëerbeveiliging, sorrie.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:38 schreef _Led_ het volgende:
Zou je de letterlijke tekst die het vulkaan-gebeuren met de duidelijke data goed voorspelde eens willen knippen/plakken ? Dat vind ik wel interessant !
quote:
Ik wacht op de mail van jogy en dan paste het ik het citaat zelf wel in dit topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef Michielos het volgende:
Nu wil ik dit ook wel eens zien.
Paste please
Ja jezus, ik ook, dat jij dat nou eerder had gepost kan ik niet helpen en niet weten. Ik was mijn bericht aan het typen toen jij het jouwe al geplaatst had en ik ben niet helderziend ofzo, jezusquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Jezus, ik was gewoon geinteresseerd, niet nodig dat iedereen daar als dolle honden overheen komt vallen ofzo
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja jezus, ik ook, dat jij dat nou eerder had gepost kan ik niet helpen en niet weten. Ik was mijn bericht aan het typen toen jij het jouwe al geplaatst had en ik ben niet helderziend ofzo, jezus.
Jezus, je begrijpt toch wel dat jij niet de enige bent die in zulke dingen geinteresseerd is, ja jezus hee.
Nou, ik zie hetquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Heul niet. Het 'leuke' aan die reports is dat het misschien ietwat vaag is met zijn gebeurtenissen maar wel erg duidelijk met de data, de paar dagen rond 8 juli is bijvoorbeeld een periode om in de gaten te houden en 11 november tot 23 januari lijkt ook erg interessant te worden.
quote:Chemtrails info will come out more - being fear based of needing it from MSM propaganda - to the public (says to combat - global warming) MSM will try to scare people in making sure it keeps happening - all kinds of language with it, not sure the end result.
But then the chemtrails may stop anyway, due to ALL the volcano eruptions, that will be blocking the sun anyway. LOTS of volcano eruptions starting this year but main time of a big amount in 2010 to 2011, they will be going off in lots of places they have not happened before. New volcanos formed and erupting. This is due to the squeezing of the planet by our going into the milky way system. New land being formed but at same time magentic changes impact on earths crusts and some continents sink? Mass migration plans needed from North to South hemisphere
Bron: http://www.disclose.tv/forum/summary-final-web-bot-prediction-2009-2010-leaked-pt-6-t3660.html
Que?quote:This is due to the squeezing of the planet by our going into the milky way system.
Squeezing.. verpletterd..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Que?
Ik heb astronomie gestudeerd, maar hier maak ik geen kaas van. Onze aarde wordt verpletterd omdat we de melkweg in gaan?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom zou men 7 euro moeten betalen voor iets dat dus de hele wereld aangaat en iedereen dus eigenlijk zou moeten weten?
Nou, als het allemaal echt zo belangrijk is en allemaal echt gaat gebeuren wat er in dat documentje staat en men wil er echt geld mee verdienen, dan kunnen ze er natuurlijk multimiljonair mee worden en hoeven ze het dus niet voor 7 euro per stuk aan mensen te verkopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef Ticker het volgende:
Krijgen we dat weer!
WTF maakt het uit, als alleen een webbot die informatie kan vinden, wordt blijkbaar die informatie ook door 3en niet bekend gemaakt. Bel je regerings leiders zou ik zeggen.
Jaaa.. stom van ze.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, als het allemaal echt zo belangrijk is en allemaal echt gaat gebeuren wat er in dat documentje staat en men wil er echt geld mee verdienen, dan kunnen ze er natuurlijk multimiljonair mee worden en hoeven ze het dus niet voor 7 euro per stuk aan mensen te verkopen.
Bovendien zou dat document dan toch sowieso al uitgebreid uitgelekt zijn en wereldnieuws zijn en overal besproken worden.
Inderdaad, heel stomquote:
Ja gezellig. Laten we dan meteen ook het nieuws bellen dat Windows computers stom zijn, want daar krijg je altijd virussen mee, zeggen sommige mensenquote:Zullen we samen het nieuws bellen om ze te vertellen dat een webbot dit heeft gevonden?
Dit is geen goed engels, lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Squeezing.. verpletterd..
Maar jij kreeg daar geen engels ofzo?
This is well good English, looks me.quote:
I always get my sinquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
This is well good English, looks me.
Hoe ze het uitleggen is dat ze de data analyseren die terugkomt van de webbots en hoe groter het 'event' is hoe verder deze 'lekt' in het verleden. Het hele juli gedoe is al een tijd zichtbaar in de data en hoe dichter bij de datum hoe meer duidelijkheid er is wat het nou daadwerkelijk gaat worden. Maar het enige wat ze zien is een uitlijning van een schaduw van de toekomst dus dat is hoe dan ook niet glashelder. Ze kunnen dus niet zeggen dat er op bijvoorbeeld 8 juli bedrijf A en B neergaan, Obama van een dak springt en New York opgegeten wordt door een draak op crystal Meth maar wel dat er spanning opbouwt in bepaalde groepen binnen de lexicon, zoals de groep economie, of aarde en nog veel meer wat er in de webbot zit. Maar het is niet een zaak van een camera in de toekomst en een gedetailleerd beeld met geluid, eerder een antieke zwart-wit foto die doorgefaxed wordt naar een antieke fax.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is:
1. Hoeveel 'voorspellingen' staan er eigenlijk in dat document en over welke periode en hoe lang is die periode?
Ze geven ook gratis informatie weg als het belangrijk is maar ze leven niet van lucht en hebben een serverparkje te onderhouden plus dat ze data dus altijd proberen te verfijnen en uitzoeken voor de reports, dat kost tijd en moeite. In dit geval is het in ieder geval geen Swami die vanuit een trance iets bralt en daarna en ervoor geen onkosten heeft.quote:En als het dan allemaal zo belangrijk, gevaarlijk, en 'echt' is:
2. Waarom zou men 7 euro moeten betalen voor iets dat dus de hele wereld aangaat en iedereen dus eigenlijk zou moeten weten?
En jij gelooft echt in die webbot? Of vind jij het ook gewoon een grappige materie - misschien ook op technisch gebied - en je vindt het gewoon grappig als er van al die 'voorspellingen' die ze doen, misschien eens in de zoveel tijd een 'voorspelling' bij zit die - als je die achteraf op een bepaalde manier interpreteert - enigszins lijkt op iets wat gebeurd is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef jogy het volgende:
Hoe ze het uitleggen is dat ze de data analyseren die terugkomt van de webbots en hoe groter het 'event' is hoe verder deze 'lekt' in het verleden. Het hele juli gedoe is al een tijd zichtbaar in de data en hoe dichter bij de datum hoe meer duidelijkheid er is wat het nou daadwerkelijk gaat worden. Maar het enige wat ze zien is een uitlijning van een schaduw van de toekomst dus dat is hoe dan ook niet glashelder. Ze kunnen dus niet zeggen dat er op bijvoorbeeld 8 juli bedrijf A en B neergaan, Obama van een dak springt en New York opgegeten wordt door een draak op crystal Meth maar wel dat er spanning opbouwt in bepaalde groepen binnen de lexicon, zoals de groep economie, of aarde en nog veel meer wat er in de webbot zit. Maar het is niet een zaak van een camera in de toekomst en een gedetailleerd beeld met geluid, eerder een antieke zwart-wit foto die doorgefaxed wordt naar een antieke fax.
Dat snap ik heel goed dat er geld verdiend moet worden, maar als het dan dus echt allemaal zo geweldig zou zijn wat ze met die bot doen dan zouden ze er echt multimiljonair mee kunnen worden en hoeven ze niet aan die arme jogy 7 euro te vragenquote:Ze geven ook gratis informatie weg als het belangrijk is maar ze leven niet van lucht en hebben een serverparkje te onderhouden plus dat ze data dus altijd proberen te verfijnen en uitzoeken voor de reports, dat kost tijd en moeite. In dit geval is het in ieder geval geen Swami die vanuit een trance iets bralt en daarna en ervoor geen onkosten heeft.
oh no.. this discussion is walking out of the handquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
This is well good English, looks me.
Ik ben er een paar keer bijna vanaf gestapt maar toch steeds zie ik weer stukjes die kloppen op een manier dat ze (voor mij) specifiek genoeg zijn binnen de context van de webbot om me nieuwsgierig te houden. Qua data zijn ze wat mij betreft redelijk goed geweest kijken naar september en oktober vorig jaar met betrekking tot de economische crisis zaten ze qua datum er goed op, qua richting (economie) ook maar was het dus opgeblazen tot te grote proporties. Ook hadden ze een maand voordat Jorg Haider dood ging een juiste voorspelling gedaan met betrekking tot zijn dood en de controverse die het achterliet bij zijn aanhangers en op teh interwebs. En nog meer van die zaken. En ik vind het hoe dan ook leuk leesvoer, 7 eurootjes voor een aantal uurtjes boeiend leesvoer hoor je mij niet over klagen, dat zijn twee a drie biertjes in de kroeg en daar heb ik een veel kortere tijd plezier van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jij gelooft echt in die webbot? Of vind jij het ook gewoon een grappige materie - misschien ook op technisch gebied - en je vindt het gewoon grappig als er van al die 'voorspellingen' die ze doen, misschien eens in de zoveel tijd een 'voorspelling' bij zit die - als je die achteraf op een bepaalde manier interpreteert - enigszins lijkt op iets wat gebeurd is.
Het is te vaag voor een te grote groep mensen dus die willen er niet aan beginnen. Men houdt nou eenmaal van duidelijke voorgekauwde info in plaats van die vage zooi waar zij mee aan komen. En het grote geld zit uiteraard in de buurt van de overheden waar ze juist nou niet echt van gecharmeerd zijn dus dat zullen ze niet doen.quote:[..]
Dat snap ik heel goed dat er geld verdiend moet worden, maar als het dan dus echt allemaal zo geweldig zou zijn wat ze met die bot doen dan zouden ze er echt multimiljonair mee kunnen worden en hoeven ze niet aan die arme jogy 7 euro te vragen.
quote:8 november 2010: Terwijl de dag aanbreekt vliegen de kernraketten op hun doelen af, en worden talloze steden in één flits veranderd in dodelijke vuurkolommen.
Clif High, de 'baas' van het hier al vaak besproken Web Bot project, is in zijn laatste commentaar op de resultaten van het omvangrijke en complexe softwareprogramma ongekend somber over de toekomst. Volgens hem laten de gegevens nog niet eerder geregistreerde krachtige aanwijzingen zien dat de wereld in november in de lang gevreesde Derde Wereldoorlog zal worden gestort, die tot overmaat van ramp met kernwapens zal worden uitgevochten.
Ja, het is wat.quote:
Dit jaar zouden er 8 aardbevingen met relatief veel slachtoffers moeten komen, we hebben er nu al drie gehad volgens mij? Dus nog 5 te gaan. Het is nu al het op één na dodelijkste in de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, het is wat.
Maar nog steeds nergens een eiland te zien met zo'n vulkaanuitbarsting waardoor het ontruimd moet worden !
Nou hebben ze natuurlijk wel op een mooi gemiddelde gegokt met hun 'in de buurt van de evenaar of ten noorden'
[ afbeelding ]
Yup, door de al jaren voorspelde solar-flares.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef jogy het volgende:
En de webbots hebben het dus niet over aswolken maar over verhoogde radioactieve straling afkomstig van de zon.
Gezien die uitspraak snap je nog steeds niet hoe die webbots te werk gaan..quote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, door de al jaren voorspelde solar-flares.
Da's niet echt een enorme prediction als anderen dat al tijden roepen.
Het gaat erom dat de webbot-mensen beweren dat het dus dit jaar daadwerkelijk doorbreekt en niet bijvoorbeeld volgend jaar oid. Het geeft een tijdsspanne.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, door de al jaren voorspelde solar-flares.
Da's niet echt een enorme prediction als anderen dat al tijden roepen.
Jawel, ik snap dat ze internet afscannen en dus inderdaad nasa-info over solarflares kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gezien die uitspraak snap je nog steeds niet hoe die webbots te werk gaan..
November 2010 zou dan idd een mooie timing zijn met de start van de 7e dag van de Galactische Onderwereld, voor we op 11/2/2011 aan de Universele Onderwereld beginnen ...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef jogy het volgende:
Het gaat erom dat de webbot-mensen beweren dat het dus dit jaar daadwerkelijk doorbreekt en niet bijvoorbeeld volgend jaar oid. Het geeft een tijdsspanne.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit is geen goed engels, lijkt mij.
Joh, sommige mensen willen overal geld aan verdienen, zouden zelfs hun moeder nog verkopen als het kon. En als er geld te verdienen is met de ondergang van de mensheid, zullen ze het doen ook.quote:2. Waarom zou men 7 euro moeten betalen voor iets dat dus de hele wereld aangaat en iedereen dus eigenlijk zou moeten weten?
Nou, ik denk dat je dan beter je computer/televisie/auto/whatever kan verkopen, want ik denk dat de meeste moeders niet zoveel opleveren.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Maurice76 het volgende:
Joh, sommige mensen willen overal geld aan verdienen, zouden zelfs hun moeder nog verkopen als het kon.
Lekkere MILFs doen het echter wel goed, hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:Nou, ik denk dat je dan beter je computer/televisie/auto/whatever kan verkopen, want ik denk dat de meeste moeders niet zoveel opleveren.
Ik vind het een goede samenvatting van het rapport, er zitten wel een paar dingen in die ik niet meteen herken maar over-all lijkt het wel in lijn met de laatste paar reports. Misschien heeft hij een paar interviews geluisterd die ik niet ken waar clif nog wat meer info geeft. De interviews zijn meestal ook wat makkelijker te begrijpen dan de reports.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Web Bot: 5 scenario's 2e helft 2010 met 1,3 miljard doden
Misschien dat jogy er iets over kan citeren uit het rapport.
Maar aangezien jij (enigszins) gelooft in die voorspellingen, ben jij dan nu echt bang voor de aankomende voorspelling?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef jogy het volgende:
Ik vind het een goede samenvatting van het rapport, er zitten wel een paar dingen in die ik niet meteen herken maar over-all lijkt het wel in lijn met de laatste paar reports. Misschien heeft hij een paar interviews geluisterd die ik niet ken waar clif nog wat meer info geeft. De interviews zijn meestal ook wat makkelijker te begrijpen dan de reports.
quote:Scenario 4
Als het eerste scenario, maar de oorlog rond 8 november is een 'alien war', een oorlog met buitenaardsen als gevolg van een gewelddadig 'eerste kontakt' met hen. Miljoenen mensen zullen hiervoor op de vlucht slaan, met eveneens de totale sociale ineenstorting als gevolg. 1,289 miljard doden over de hele planeet.
Ik geloof erin in zoverre dat de data van omslagpunten etc meestal wel correct zijn maar de omvang niet. Dit stukje is daar ook wel duidelijk over: "Uit de gegevens van het monkey mind van het Web Bot (volgens Clifs eigen woorden een 'zeer onbetrouwbaar wezen, zelfs onder de best denkbare omstandigheden, waar nu duidelijk geen sprake van is')[...]". Maar bang? Nee, niet echt. Ik zie het wel (of niet) zeg maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar aangezien jij (enigszins) gelooft in die voorspellingen, ben jij dan nu echt bang voor de aankomende voorspelling?
Als ik erin zou geloven zou ik doodsbang zijn, aangezien ze echt een doemscenario voorspellen voor vanaf aankomende maand.
Bedankt voor de update, geweldig topic!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef jogy het volgende:
Aankomende week 23 t/m 25 augustus wordt al een tijdje aangehaal als de volgende grote crash van de beurs trouwens en 8 november als een nog veel groter wtf moment. Just so you know.
Thanks, hopelijk hebben ze het weer fout natuurlijk maar wat mij betreft is er al genoeg 'chatter' in de lucht om deze data wat substantie te geven, iets met een hindenburg Omen ofzo. klik en de webbot reports waren hier al eerder mee met de voorspellingen, het blijft interessantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de update, geweldig topic!
Lullig hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef SpecialK het volgende:
Even in m'n google calendar zetten dat ik op 29 augustus en 9 november hier bijdehand moet komen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |