Hebbik ook niet gedaan....alleen mail, paar aps die gebruik maken van internet (dingen als het weerbericht...), en af en toe iemand opzoeken op hyves, of fok checken oid....echt totaal niets gedaan van laptoppen via mn phone, of downloaden oid, niets gestreamed...echt bullshit :Squote:
Nope, daar belde ik dus ook al voor, maar dat houden ze niet bij, en dat mogen ze ook niet doen om privacyredenen (hier heb ik mn twijfels over, volgens mij MOET iedereen die internet aanbied zelfs 5 jaar alles opslaan om veiligheids/terrorisme redenen oid...)quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Flurry het volgende:
Kunnen ze met een specificatie per dag komen misschien? Dit klinkt alsof ze óf hun administratie niet voor elkaar hebben óf er is iets mis met je telefoon.
Ja inderdaad, 250 MB klinkt heel leuk, maar een hyves paginatje ophalen kost al zo een mb ofzo...stel je kijkt een album met fotos door, leest wat mailtjes, verstuurd er zelf 1, zit je al zo op 10 mb...Nou vind ik het prima als ze een abbonnement aanbieden waarmee je zo ongeveer je mail kunt lezen, sturen, en verder niets, maar ik vind het raar dat die fair use policy dan zo misleidend is, 250 MB is al 10 keer fair use, hun zien fair use dus als 25 MB per MAAND...das niet eens 1 MB per dag, ACHTERLIJK dat ze normaal gebruik op 1 MB per dag zetten... :Squote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Stokkie_ het volgende:
Sorry hoor maar 250MB is inderdaad echt niks.
Ben ik blij dat ik bij Vodafone zit. Ik doe gemiddeld 1,5GB per maand met het Synchen van 2 mailboxen, beetje surfen en regelmatig streaming radio. Ik doe dit al ruim een jaar en heb nog nooit wat van ze gehoord.
KPN is tegenwoordig oudbollig en loopt echt op alle manieren achter op de rest van de markt. Bij mijn bedrijf hebben wij ook al, al hun diensten er uit gegooid doordat er altijd discussie met KPN is omdat ze geen verstand van zaken hebben.
Dan is het trouwens vrij snel klaar volgens mij. Kosten die van tevoren vermeld worden mogen ze niet in rekening brengen.quote:Opzich niet erg, die snelheid vind ik niet heel storend, maar
nou belde ik net de klantenservice, en ik hoorde dat er dus ook extra kosten in
rekening kunnen worden gebracht. DIT WORDT NERGENS VERMELD IN DE FAIR USE
POLICY.
ja, mits de wijzigingen in jou nadeel zijn wat in dit geval zo is.quote:Op maandag 14 september 2009 12:57 schreef geevee het volgende:
Trouwens als ze de voorwaarden veranderen is dat dan niet een van de mogelijkheden om zonder meer je abonnement te kunnen opzeggen?
Uhuh, dat is denk ik ook wel zo...het probleem is echter....mijn ervaringen met dit soort dingen is dat je t als "kleine man" altijd verliest van zo'n bedrijf, al is het alleen maar omdat je er ZOVEEL tijd en geld in moet investeren om van dat gezeur af te zijn, dat t al niet meer loont...quote:Op maandag 14 september 2009 12:57 schreef geevee het volgende:
Zo te lezen gaan we weer terug naar de oude tijden,als Hi stelt dat jij teveel data gebruikt moeten zij dat kunnen aantonen kunnen ze dat niet dan moeten ze hun mond houden,als er niets in de algemene voorwaarden over staat mogen ze dat niet eisen.
Trouwens als ze de voorwaarden veranderen is dat dan niet een van de mogelijkheden om zonder meer je abonnement te kunnen opzeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |