Ook geprobeerd om Jan Linders te ontwijken. Slijter 1: dicht, slijter 2 dicht, slijter 3: geen Guinness.......quote:
Tamelijk lastig om rond etenstijd naar de plaatselijke Irish Pub te gaan om een Guinness van de tap te scoren, vervolgens naar huis te gaan en in mijn gerecht te knikkeren. Dus ik dacht dat dit de beste oplossing zou zijn. Niet mee eens?quote:
Ja, niet mee eens.quote:Op maandag 14 september 2009 11:04 schreef mrkrul het volgende:
Tamelijk lastig om rond etenstijd naar de plaatselijke Irish Pub te gaan om een Guinness van de tap te scoren, vervolgens naar huis te gaan en in mijn gerecht te knikkeren. Dus ik dacht dat dit de beste oplossing zou zijn. Niet mee eens?
Neenquote:Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef buzz1291 het volgende:
En er zat geen Gal en Gal naast die Appie van jou?
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef mrkrul het volgende:
Dan zul je vast een beter plan hebben?
Neu, 't is KLB, niet CUL.quote:Op maandag 14 september 2009 11:09 schreef mrkrul het volgende:
En gaat gij dit nog te berde brengen?
Haal dan flesjes.quote:Op maandag 14 september 2009 11:04 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Tamelijk lastig om rond etenstijd naar de plaatselijke Irish Pub te gaan om een Guinness van de tap te scoren, vervolgens naar huis te gaan en in mijn gerecht te knikkeren. Dus ik dacht dat dit de beste oplossing zou zijn. Niet mee eens?
Duidelijk een amateurquote:
Zit er in flesjes Guinness een koolzuurcapsule?quote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Duidelijk een amateur
Flesjes Guiness moet je uit de fles drinken, anders werkt de koolzuurcapsule niet goed. Als je het ergens in wil schenken moet je echt 'n blik halen.
Ja, geloof 't wel.quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Zit er in flesjes Guinness een koolzuurcapsule?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |