Precies, maar dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 10:04 schreef GeertJan88 het volgende:
werkt prima sneller en constanter dan wireless in ieder geval. Je moet volgens mij wel die dingen rechtstreeks op de muur aansluiten, via stekkerdoos kan niet.
En je hebt er per verbinding 2 van nodig.quote:Op maandag 14 september 2009 10:04 schreef GeertJan88 het volgende:
werkt prima sneller en constanter dan wireless in ieder geval. Je moet volgens mij wel die dingen rechtstreeks op de muur aansluiten, via stekkerdoos kan niet.
Is toch logisch?quote:Op maandag 14 september 2009 10:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je hebt er per verbinding 2 van nodig.
Ohzo, ja dan wel ja.quote:Op maandag 14 september 2009 10:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is toch logisch?
Beneden van router naar stopcontact
Boven van stopcontact naar Xbox360
In mijn geval is dit dan even.
In een stekkerdoos pluggen werkt ook prima hoorquote:Op maandag 14 september 2009 10:04 schreef GeertJan88 het volgende:
Voor de eerste verbinding heb je d'r 2 nodig, voor iedere volgende connectie hoef je d'r maar eentje extra te hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 10:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En je hebt er per verbinding 2 van nodig.
quote:
Ik heb ervaring met Sweex. Zeg ik wat over dit product? Beter lezen.quote:Heb je ervaring met dit product? Vast niet.
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat je iets over dit product hebt gezegd. Beter lezen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ervaring met Sweex. Zeg ik wat over dit product? Beter lezen.
Maar algehel ervaring met sweex waarschijnlijk des te meer.quote:Op maandag 14 september 2009 10:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bart![]()
Heb je ervaring met dit product? Vast niet.
Mja, ook dat is persoonlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar algehel ervaring met sweex waarschijnlijk des te meer.
Waarom stel je dan de vraag of ik er ervaring mee hebquote:Op maandag 14 september 2009 11:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat je iets over dit product hebt gezegd. Beter lezen.
Nou, mijn advies: Sweexquote:Ik vraag hier gewoon om een advies over dit product of een soortgelijk product. Niet over hoe goed of slecht jij Sweex vind.
Waarom dan specifiek Sweex in de TT zetten? Ik lees heel goed, jij omschrijft het gewoon nogal bagger.quote:Reactie op je edit: Je leest weer niet goed, ik zeg helemaal niet dat ik speciaal deze set van Sweex wil kopen,
Wederom: Sweexquote:daarom vraag ik hier tenslotte advies.
Ik denk trouwens dat je, zeker als je het voor online gamen wil gaan gebruiken, het beste gewoon een UTP-kabeltje naar boven kan trekken. Aangezien hoogstwaarschijnlijk het stopcontact beneden bij de router al op een andere groep zit dan het stopcontact boven, en de totale lengte dus ook behoorlijk groot is (met nog een groepenkast ertussen met een hoop contacten die weerstand opleveren), verwacht ik niet dat je een hele goede verbinding zal hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed over het puntje TT heb je gelijk, Sweex kan er beter uit omdat het over het systeem an sich gaat.
Die reviews heb ik inderdaad ook gelezen, dus daarom was mijn vraag of iemand er hier ervaring mee heeftDe tip van een winkel waar je zonder al teveel problemen om kan ruilen is misschien wel handig ja. Even testen of het werkt of niet.
:s Dan kun je dus ook gewoon stroom van de buren gebruiken als je beetje slim bent lijkt me?quote:Op maandag 14 september 2009 11:16 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wat ook nog kan gebeuren?
als buren (in hetzelfde blok) zo'n zelfde setje hebben kan het zijn dat zij op jouw netwerk kunnen komen en andersom.
De Internethelpdesk waar ik een tijdje hebt gewerkt is ooit eens zo'n situatie tegengekomen. 2 huizen (huisnummer 5 en 9 ofzo, dus niet eens directe buren) hadden hetzelfde internetabo en dezelfde homeplugs en de 1 zat op het netwerk van de ander....
Die setjes moet je instellen, zit encryptie op, theoretisch kunnen buren die toevallig hetzelfde nummer ingesteld hebben elkaar 'zien', maar die kans is echt minimaal, zou wel heel toevallig moeten zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 11:16 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wat ook nog kan gebeuren?
als buren (in hetzelfde blok) zo'n zelfde setje hebben kan het zijn dat zij op jouw netwerk kunnen komen en andersom.
De Internethelpdesk waar ik een tijdje hebt gewerkt is ooit eens zo'n situatie tegengekomen. 2 huizen (huisnummer 5 en 9 ofzo, dus niet eens directe buren) hadden hetzelfde internetabo en dezelfde homeplugs en de 1 zat op het netwerk van de ander....
Ik zie het verband niet echtquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
:s Dan kun je dus ook gewoon stroom van de buren gebruiken als je beetje slim bent lijkt me?
Mja, het probleem is dus dat een kabel trekken echt heel veel werk gaat worden vanwege ons plafondquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je, zeker als je het voor online gamen wil gaan gebruiken, het beste gewoon een UTP-kabeltje naar boven kan trekken. Aangezien hoogstwaarschijnlijk het stopcontact beneden bij de router al op een andere groep zit dan het stopcontact boven, en de totale lengte dus ook behoorlijk groot is (met nog een groepenkast ertussen met een hoop contacten die weerstand opleveren), verwacht ik niet dat je een hele goede verbinding zal hebben.
Dat is volgens mij ook vaak een broodje aap hoor. Zie bijvoorbeeld dit: http://www.dlink.com/products/?pid=533quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat iemand op ons netwerk kan komen is uiteraard ook niet helemaal de bedoeling![]()
Nou, daar komen de buren echt niet bij hoorquote:Encryption
• 3DES (Triple DES)
3DES zegt mij allemaal niks, ben een digibeet zeg maarquote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook vaak een broodje aap hoor. Zie bijvoorbeeld dit: http://www.dlink.com/products/?pid=533
[..]
Nou, daar komen de buren echt niet bij hoor
Ik ook nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |