quote:Op maandag 14 september 2009 01:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ook liever langs zo'n weg:
[ afbeelding ]
En dan aan de achterkant een groot stuk land waar een rivier doorheen stroomt of aan een meer. En een bos in de buurt.
Hee, daar rijdt Bio ongeschoren op!quote:Op maandag 14 september 2009 01:24 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ook liever langs zo'n weg:
[ afbeelding ]
En dan aan de achterkant een groot stuk land waar een rivier doorheen stroomt of aan een meer. En een bos in de buurt.
Nope, 1 op de 1000 ofzo haalt dat.quote:
Nja miss is t dan nu wel afgelopen met haarquote:Op maandag 14 september 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, 1 op de 1000 ofzo haalt dat.
Nee die rijdt hier:quote:Op maandag 14 september 2009 01:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee, daar rijdt Bio ongeschoren op!
quote:Op maandag 14 september 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee zeker niet, progeria-kinderen hebben van die typische gezichten.
Mwah liever iets vlakkerquote:Op maandag 14 september 2009 01:27 schreef jordeeeh het volgende:
Of zoiets, in de bergen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Hehe, dan kun je wel al op je 8e gaan stappen.
Dacht ik ook gelijk aan jaquote:
ACH VERDOMME HET MAAKT ME NIET UIT WAAR K WOON.quote:Op maandag 14 september 2009 01:28 schreef Otis. het volgende:
[..]
Mwah liever iets vlakker. Maar bergen op rij-afstand rijden is wel fijn ja.
Oh, ik niet.quote:Op maandag 14 september 2009 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ACH VERDOMME HET MAAKT ME NIET UIT WAAR K WOON.
Al woon ik in Afrika in een kuthutje waar k kan helpen voor ontwikkelingshulp, dan vind ik t ook best
En een houthakkers overhemd.quote:
Dat had ik niet direct achter je gezocht.quote:Op maandag 14 september 2009 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ACH VERDOMME HET MAAKT ME NIET UIT WAAR K WOON.
Al woon ik in Afrika in een kuthutje waar k kan helpen voor ontwikkelingshulp, dan vind ik t ook best
quote:Op maandag 14 september 2009 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En een houthakkers overhemd.
Hoezo niet?quote:Op maandag 14 september 2009 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat had ik niet direct achter je gezocht.
En een mystieke moord op een mooie jonge vrouw plegen met je bijl waarna je haar in stukken zaagt in je schuurtje en haar vervolgens in een put dumpt, waarna een charismatische rechercheur haar dood komt onderzoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En een houthakkers overhemd.
quote:Op maandag 14 september 2009 01:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En een mystieke moord op een mooie jonge vrouw plegen met je bijl waarna je haar in stukken zaagt in je schuurtje en haar vervolgens in een put dumpt, waarna een charismatische rechercheur haar dood komt onderzoeken.
Typisch.quote:
Het zal het beeld zijn dat ik over je hebt gevormd in mijn hoofd.quote:
Doet me denken aan Freakshow van Harold en Kumarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |