Dank, die smaakt altijd wel op de maandagochtendquote:Op maandag 14 september 2009 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet een hete cappucino klaar voor Baltar
hoe gaat het peukloos blijven ?quote:Op maandag 14 september 2009 08:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dank, die smaakt altijd wel op de maandagochtend
quote:Op maandag 14 september 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe gaat het peukloos blijven ?
Wat goed van jjequote:Op maandag 14 september 2009 08:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Goed, al was het van het weekend even zwaar, na een bezoek aan m'n ouders![]()
Maar ik sticker nog rustig door, ga bijna de 4de week in
Ruilen? Jij de hele week iedere dag werken, ik ga dan wel af en toe naar college voor jequote:Op maandag 14 september 2009 09:43 schreef Keukenkast het volgende:
k moet zo alweer naar school.
Tot 18:15
Dat kan jij heul nietquote:Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ruilen? Jij de hele week iedere dag werken, ik ga dan wel af en toe naar college voor je
Een opleiding is een keuze.quote:Op maandag 14 september 2009 09:43 schreef Keukenkast het volgende:
En heb je de baart nu toch eraf geschoren ?quote:Op maandag 14 september 2009 09:43 schreef Keukenkast het volgende:
Moet ik dan gaan doen?quote:Op maandag 14 september 2009 09:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een opleiding is een keuze.
Volgens mij gaat Keukenkast nog zitten verpieteren op die werkplek van jequote:Op maandag 14 september 2009 09:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ruilen? Jij de hele week iedere dag werken, ik ga dan wel af en toe naar college voor je
Nee, ik ben vandaag nog steedsquote:Op maandag 14 september 2009 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En heb je de baart nu toch eraf geschoren ?
Nou wellicht vindt hij de jonge collega's wel kei-leuk en is ie op slag smoorverliefdquote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Keukenkast nog zitten verpieteren op die werkplek van je
Op zich is dat hetzelfde maar dat terzijde.quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan doen?
Putjesscheppen?
Een carričre beginnen als barely legal jongenshoertje ?
Ik wil geen vieze oude mannen aan mijn lijf voor geldquote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zich is dat hetzelfde maar dat terzijde.
en jij maakt ook zulke leuke danspasjes als Bobby Farell ?quote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, ik ben vandaag nog steeds
'Ra-ra-ra-rasputin, love of the Russian queen'
Maar die zitten toch in een ander vertrek dan jij ?quote:Op maandag 14 september 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou wellicht vindt hij de jonge collega's wel kei-leuk en is ie op slag smoorverliefd
Met kekke dansschoentjesquote:Op maandag 14 september 2009 09:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij maakt ook zulke leuke danspasjes als Bobby Farell ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |