Oh!quote:Op maandag 14 september 2009 01:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En schoen zetten en gedichtjes maken voor Sinterklaas en liedjes zingen bij de schoorsteen
En op zaterdagnacht, als meneer slaapt dan zetten we een schaaltje met lekkere dingen op zijn kamer zodat hij zondagmorgen lang op zijn kamertje blijft en wij kunnen uitslapen
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 01:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh!
Dat klinkt eigenlijk best wel leuk
Nja je brengt het wel zo dat zelfs ik een kind zou willenquote:Op maandag 14 september 2009 01:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja
Ik heb al helemaal uitgedacht hoe ik dat kind ga opvoeden, de liedjes die ik met hem ga zingen, de sport die hij gaat doen, de verhaaltjes die ik hem ga voorlezen.
En weet je wat ik ook wil?quote:Op maandag 14 september 2009 01:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja je brengt het wel zo dat zelfs ik een kind zou willen
(en je zou em zo opvoeden zoals ik dat ook zou willen)
whahahahaha Flip Marc. Kan trouwens ook best als 1 naam.quote:Op maandag 14 september 2009 01:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En weet je wat ik ook wil?
Dat ik op een dag thuiskom, in de herfst en het heeft geregend en ik ben doornat en dat ik dan roep:
WAAR ZIJN JULLIE
en dat je dan met Flip/Marc in bad zit
Ik ben niet van de dubbele namenquote:Op maandag 14 september 2009 02:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahahahaha Flip Marc. Kan trouwens ook best als 1 naam.
Euh gaan we trouwen?quote:Op maandag 14 september 2009 02:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben niet van de dubbele namen
Daarover gesproken, wiens achternaam krijgt meneer?
Wie neemt wiens achternaam dan aanquote:Op maandag 14 september 2009 02:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als je het op een mooi moment vraagt, wellicht
Ik ben van het idee: wie het vraagt, diens naam wordt aangenomenquote:Op maandag 14 september 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie neemt wiens achternaam dan aan
Ik denk trouwens dat bij Flip jouw achternaam beter gaat
Haha oke. maar dat houdt dan ook in dat de naam van het kind dan ook daarin gelijk mee gaat toch?quote:Op maandag 14 september 2009 02:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben van het idee: wie het vraagt, diens naam wordt aangenomen
Ja.quote:Op maandag 14 september 2009 02:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha oke. maar dat houdt dan ook in dat de naam van het kind dan ook daarin gelijk mee gaat toch?
Dus z'n paspoortnaam is Philip en z'n roepnaam Flip?quote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja.
En ik had zo gedacht: als Flipje 13 is, en we gaan hem inschrijven voor een middelbare school dan mag hij kiezen hoe we hem inschrijven. Als Flip of als Philip. Omdat Flip een beetje een kindernaam is
Ik vind Wouter niet zo leuk, eigenlijkquote:Op maandag 14 september 2009 02:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus z'n paspoortnaam is Philip en z'n roepnaam Flip?
Ik vind Philip echt niet leuk hoor!
En Marc kan trouwens ook niet. Zo heet men neefje al.
Daniel is leukquote:Op maandag 14 september 2009 02:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind Wouter niet zo leuk, eigenlijk
Daniel?
Daniel it isquote:
Daan als koosnaamquote:Op maandag 14 september 2009 02:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daniel it is
en dan noem ik hem Daantje als ik hem ga instoppen.
Daantje de wereldkampioen
Met zo'n instopritueeltje.quote:Op maandag 14 september 2009 02:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daan als koosnaam
Ej trouwens... we stoppen em samen in he! we zijn een gezinnetje
Oke... het wordt tijd dat ik ga slapenquote:Op maandag 14 september 2009 02:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Met zo'n instopritueeltje.
Eerst de PJ's aan, dan tandjes poetsen, dan een verhaaltje/slaapliedje, een nachtzoen en dan samen weg en het licht uit. Maar de deur op een kiertje met het licht op het gang aan.
Ik ga ook slapen, morgen is het weer vroeg dagquote:Op maandag 14 september 2009 02:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke... het wordt tijd dat ik ga slapen
Verdorie ik wil bovenstaande
Dag papa Keukenkastquote:Op maandag 14 september 2009 02:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, morgen is het weer vroeg dag
Dag papa Bartjebart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |