Kut!!!!quote:Op maandag 14 september 2009 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Zelfs "homo" en "zegels" is raak..
Nee dan ga je hyperlinken en dan zegt niemand ooit nog wat tegen mij hier!quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een beetje een Breezahpubah praat met letters en cijfers als letters.
Oeh doe eens vertellen wie je dan moet google'en
Nou zeg!quote:Op maandag 14 september 2009 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee dan ga je hyperlinken en dan zegt niemand ooit nog wat tegen mij hier!
Nou ja, dit klinkt ook wel een beetje vreemd, maar zo bedoel ik het niet. Het is ivm de sjaal enzo.quote:
Omdat ie zo'n klein piemeltje had die avond?quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!!
Hoe doe je dat zo snel?? Gefeliciteerd, want nu heb ik geen geheimen meer voor je.
Random wat namen intypenquote:Op maandag 14 september 2009 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!!
Hoe doe je dat zo snel?? Gefeliciteerd, want nu heb ik geen geheimen meer voor je.
Ach, toen ik die jas kocht was hij heel kewl en duur, maar later zag ik er steeds meer van die incompetente boerenkinkels mee lopen en toen moest ik écht een andere. Em dat speelde toen eigenlijk al.quote:
Ja, en het mooie is, wie staat onherkenbaar in beeld? Niet de gene die nu zo voorzichtig probeert te doen met wat-ie wel en niet post.quote:Op maandag 14 september 2009 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!!
Wat zit je toch stiekem mee te lezen en commentaar te hebben?quote:Op maandag 14 september 2009 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat ie zo'n klein piemeltje had die avond?
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat fotoarchief vanis sowieso maar eng.
.
Ik had hulpquote:Op maandag 14 september 2009 00:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha je hebt het ook al gevonden?
Wasn't me. Scouts honour.quote:
Ang3l zag er erger uit dan jij, toenquote:Op maandag 14 september 2009 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, ik zie er veel hipper uit hoor tegenwoordig!
quote:Op maandag 14 september 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme Waxxer, nu denkt ie dat iedereen 'm loopt te beoordelen.
Oh jaquote:Op maandag 14 september 2009 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
Maar je staat trouwens ook voor een raam te kijken?
Deze wereld?quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat zit je toch stiekem mee te lezen en commentaar te hebben?Zo Spannend en Eng is deze wereld helemaal niet hoor!
Ja ik ben dan wel gelijk nieuwsgierigquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 01:00 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook beoordeeld worden, ik heb bevestiging nodig want ik ben 18
Kerel, waar ben jij nou in hemelsnaam onzeker over?quote:Op maandag 14 september 2009 01:00 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook beoordeeld worden, ik heb bevestiging nodig want ik ben 18
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
Ja, nou, ik ga ook maar eens slapen, morgen weer/nog een boel te doen!
Slaap lekker allemaal!
Ja en dat!quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, waar ben jij nou in hemelsnaam onzeker over?
Hij kan het hebben!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 01:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel, waar ben jij nou in hemelsnaam onzeker over?
Ik ben maar een arme studentquote:Op maandag 14 september 2009 01:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En een bureaulampje..
Serieus hoor.quote:
Geloof mequote:Op maandag 14 september 2009 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Serieus hoor.
Er is echt niks om je zo onzeker over te voelen
Het is de trui!quote:
Ik geloof je wel hoor. Absoluutquote:
Dat is mijn 'het is koud op mijn studentenkamer dus laat ik maar in een trui slapen' - truiquote:
het is absoluut niet de trui!quote:Op maandag 14 september 2009 01:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is mijn 'het is koud op mijn studentenkamer dus laat ik maar in een trui slapen' - trui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |