Ik ga mijn laatste college lekker skippen, zoals dat hoortquote:Op maandag 14 september 2009 14:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Moest jij trouwens niet tot 18.15 uur naar school vandaag?
deze foto komt net iets te vroegquote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de sfeer in mijn tutorgroepje op dit moment
Loco is niet aan het werk, het is maandagquote:Op maandag 14 september 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze foto komt net iets te vroeg
je had natuurlijk even moeten wachten op het nieuwe topic, dan is Mismo er wel en ziet hij het vast direct uit welke collectie deze kabeltrui afkomstig is
Als je d'r van gaat zweten moet je nog meer kledingsstukken uittrekkenquote:Op maandag 14 september 2009 15:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Loco is niet aan het werk, het is maandagmaar die trui ziet er zo warm uit ik ga er van zweten
De technoboy is er trouwens en hij is wel leuk maar niet echt lekker
nog 1 ? dan zou ik naakt zittenquote:Op maandag 14 september 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je d'r van gaat zweten moet je nog meer kledingsstukken uittrekken
Zo voel ik me ook vaak op m'n werkquote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
neem je wel genoeg te drinken en popcorn mee want het is een lange zitquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef Vlarp het volgende:
Bijna klaar met werken..
straks naar de film
Leuke foto, maar wel hoe kijk ik het verveelst mogelijk?quote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
dat mag welquote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik zit op het balkon aan de voorkant in mijn shorts te werken en lekker kijken en knipogen naar iedereen die voorbijkomtmag dat niet
thanks, Technoboy is weer weg en nu heb ik 2 laptops, allerlei kabels, security dingen aaah ik word gekquote:
heeft ie de kabels niet mooi weggewerkt dan?quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
thanks, Technoboy is weer weg en nu heb ik 2 laptops, allerlei kabels, security dingen aaah ik word gek
Wat een flikker trui zegquote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
maar nu je dus 2 flaptops hebt kan je van je prive comp dus nu wel via kabeltje allemaal foto's van de camera uploaden hierquote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
thanks, Technoboy is weer weg en nu heb ik 2 laptops, allerlei kabels, security dingen aaah ik word gek
Zou Technoboy niet hebben durven bukken voor Nuno ?quote:Op maandag 14 september 2009 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft ie de kabels niet mooi weggewerkt dan?
ik heb 1 kabel zodat ik overal in huis kan werken, die kun je niet echt wegwerken hequote:Op maandag 14 september 2009 17:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft ie de kabels niet mooi weggewerkt dan?
ja ik zal weer eens wat fotos maken, vooral met het mooie weer hierquote:Op maandag 14 september 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar nu je dus 2 flaptops hebt kan je van je prive comp dus nu wel via kabeltje allemaal foto's van de camera uploaden hier
dan moet je niet zeurenquote:Op maandag 14 september 2009 17:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb 1 kabel zodat ik overal in huis kan werken, die kun je niet echt wegwerken he
quote:Op maandag 14 september 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik zal weer eens wat fotos maken, vooral met het mooie weer hier
Ja hier de plu alweer verplicht als je de deur uit gaatquote:Op maandag 14 september 2009 17:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik zal weer eens wat fotos maken, vooral met het mooie weer hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |