nog minder ?quote:
ja maar ik zit op het balkon aan de voorkant in mijn shorts te werken en lekker kijken en knipogen naar iedereen die voorbijkomtquote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
yep, meer werken en minder sletten, maar pas wel op all work en no play makes you a dull boy![]()
Nee ik vind dat dat niet mag, aangezien het hier ook geen weer voor shorts isquote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik zit op het balkon aan de voorkant in mijn shorts te werken en lekker kijken en knipogen naar iedereen die voorbijkomtmag dat niet
toch doe ik het en straks schenk ik ook een glas vino verde in, want het is echt warmquote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik vind dat dat niet mag, aangezien het hier ook geen weer voor shorts is
Hier hoost het nu met 15 graden buitenquote:Op maandag 14 september 2009 14:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
toch doe ik het en straks schenk ik ook een glas vino verde in, want het is echt warm
ola taz bomquote:
je hebt alweer winterkleding aan ?quote:Op maandag 14 september 2009 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier hoost het nu met 15 graden buiten
ik schenk straks thuis wel een Baileys in met een hint van coffee
Ja de Jaeger lange onderbroek is alweer vast deel van mijn garderobequote:Op maandag 14 september 2009 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt alweer winterkleding aan ?
Hou oppppp, ik wil de zomer terugquote:Op maandag 14 september 2009 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de Jaeger lange onderbroek is alweer vast deel van mijn garderobe
novioquote:
Ja gewoon nog 20 tot 25 graden tot aan 1 november zou niet verkeerd zijnquote:Op maandag 14 september 2009 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hou oppppp, ik wil de zomer terug![]()
Alhoewel ik al wel een hele toffe leren jas heb gezien
Jij wil vast bij Mismo in een goed blaadje komen te staan ?quote:Op maandag 14 september 2009 14:44 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb een reuze mooie kabeltrui met lange hals aan van de zara
Dat sta ik lekker alquote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wil vast bij Mismo in een goed blaadje komen te staan ?
Vanochtend.quote:Op maandag 14 september 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welke is van Zara, die van je vannacht of vanochtend aan had ?
zit die kraag er los bij, of op een of andere manier toch bevestigd ?quote:
die scholieren van tegenwoordig terroriseren gewoon heel de wereld tegenwoordig vanuit de schoolquote:Op maandag 14 september 2009 14:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Moest jij trouwens niet tot 18.15 uur naar school vandaag?
we hebben gisteren nog een paar flesjes rose naar binnen gewerkt, en vandaag is de buurjongen vrij en hij vroeg daarnet of we gaan borrelenquote:Op maandag 14 september 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja gewoon nog 20 tot 25 graden tot aan 1 november zou niet verkeerd zijn
ik was nog lang niet klaar met Rosé en Prosecco zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |