quote:
quote:
Brief sturen en klagen! Veel plezier met je gratis menu!quote:Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef swollywood het volgende:
Volgens de TV-reclame van Mc Donalds zijn alle Mc Drives open tot minimaal 00:00 uur.
Kom ik een dik half uur geleden bij de Mc Drive in Zwolle Zuid, is ie al dicht!![]()
Volgens de site moet ie gewoon nog open zijn, maar de paaltjes om de McDrive af te sluiten stonden in het wegdek en die toko was gewoon dicht!![]()
Ik had verdorie zin in een Big Mac!
Die verkopen geen Big Mac's.quote:Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
bestel je toch iets bij de lokale shoarmaturk
Die ook niet.quote:
Zwolle Zuid?quote:
Media Markt is een franchise. Elk filiaal is zelfstandig en kan dus afwijkend zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 00:04 schreef fs180 het volgende:
Dat is bij onze media markt hier ook..
"Elke dag geopend tot 21:00"
Staat op bij de openingstijdenbordje: zondag gesloten, zaterdag tot 17 uur
Het vlees is half zo dik, de kaas vierkanter en rauwer, stukjes sla liggen buiten het broodje en het is in totaal maar de helft van de grootte in het doosje..quote:
Nee ik bedoel, het staat met letters van bijna een halve meter groot op het filiaal.quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Media Markt is een franchise. Elk filiaal is zelfstandig en kan dus afwijkend zijn.
McDonald's trouwens ook. Dat zal het dus wel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |