Klopt. Een kenner.quote:Op zondag 13 september 2009 23:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
russische versie is beter
nas ne dogonyatttttttt
Waar is je lasso?quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
Dikke lul, 3 bier.
Wat was jij een schattig jongetje.quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Diamantjes erop. Had ik vroegahh toen ik 7 was
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook hequote:Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat was jij een schattig jongetje.
Hahahaha, je was serieus.quote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook he
en je speelde ook met de barbies van je zusje zekerquote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook he
Nee ik heb heul geen zusje. Maar barbie vond ik kut, op die oto na.quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
en je speelde ook met de barbies van je zusje zeker
quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee ik heb heul geen zusje. Maar barbie vond ik kut, op die oto na.
Excuusnegers.quote:Op zondag 13 september 2009 23:50 schreef RoBro het volgende:
waarom zitten er altijd roetmoppen en zandnegers in dat discussieprogramma van de eo
zullen we het gewoon werklozen noemen lekker makkelijkquote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Excuusnegers.
Oh nee, neger mogen we niet zeggen.
Getinte mannen met een langer aanhangsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |