Dat heb ik vast niet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een lcd/tft scherm hebt, dan maakt dat geen zak uit
Uitwerkingen staan op internet. En laat die kusjes alsjeblieft achterwege, daar heb ik geen behoefte aan.quote:
Ben je een beetje laat mee, maar hallo.quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
Zal ik voor de lol eens de sc volgen dit keer ?![]()
hay iedereen
Lis!quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
hay iedereen
Des te beter vol te houdenquote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee, maar hallo.
Ik heb geen knuffel smileys hier op fokquote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat heb ik vast niet.
[..]
Uitwerkingen staan op internet. En laat die kusjes alsjeblieft achterwege, daar heb ik geen behoefte aan.
Woeehaa chickquote:
Broer van een vriendin speelt GH 5quote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef Hyman het volgende:
Kryptonite
ik heb hem op expert gehaald![]()
Oeeeh en de andere chickquote:
Haha, ik net ookquote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Broer van een vriendin speelt GH 5
zit ie daar als een spast op die gitaar te rammen
liiszlemadiiszlleeeeequote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
hay iedereen
Maar ZO leukquote:Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef RoBro het volgende:
dat guitat hero is net zo debiel als die tjappalulus op die dansmatten idioot dus
ITBquote:
Goed punt.quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
Des te beter vol te houden
hoe kom je aan de koppijn?
Ik post alleen als ik chagrijnig ben, als ik vrolijk ben heb ik wel wat beters te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb geen knuffel smileys hier op fokEn jij bent best vaak chaggie wist je dat
Ik wel.quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
mn moeder is ook leuk maar loop ik ook niet als een gek op te rammen
Ah, the usual.. kut voorje.quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Goed punt.
Slecht slapen de afgelopen maanden icm mensen waar ik me te druk om maak op het moment. Gezeik met mongooltjes en mensen die pauper doen. Enzo.
Hoeist met jou?
[..]
Ik post alleen als ik chagrijnig ben, als ik vrolijk ben heb ik wel wat beters te doen.
Niet?quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
mn moeder is ook leuk maar loop ik ook niet als een gek op te rammen
quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
hay iedereen
Brianstormquote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, ik net ookik deed deze
Wel gehaald uiteraard ;D, wel last van mn vingers achteraf
Ja had ik laatst ook al gedaan en toen ging het weer prima, maar toen begon mister Ex te zeiken en pauper te doen en nu loop ik half te janken omdat ik zo pissig ben.quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ah, the usual.. kut voorje.even lekker dagje relaxen in lassen
ja, hier wel best eigenlijkidee dat ik eindelijk van mn griep af ben. en in een goede bui vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |