abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 22:10:37 #176
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72822010
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef waterkip het volgende:

''Een groeiend aantal Marokkaanse jongeren gedraagt zich steeds grimmiger. Ze schelden, spugen en provoceren.'' Als de Vrijgemaakte Gereformeerde Kerk uitgaat, worden haar kerkgangers aangevallen door Marokkanen die rondhangen bij de skatebaan naast de kerk. Ook zijn er brandbommen gegooid naar enkele kerken.

ja hoor, geloven ze het zelf? ben geboren en getogen goudenaarse zoals we het hier ook wel noemen. Dit gaat hoogstens over een 5-tal marokkaanse jongeren. Sorrie, het zijn vooral de Waalse jongeren die zich in mijn buurt misdragen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_72822398
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:10 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja hoor, geloven ze het zelf? ben geboren en getogen goudenaarse zoals we het hier ook wel noemen. Dit gaat hoogstens over een 5-tal marokkaanse jongeren. Sorrie, het zijn vooral de Waalse jongeren die zich in mijn buurt misdragen
Waalse jongeren?
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  woensdag 16 september 2009 @ 22:21:50 #178
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_72822532
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:19 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Waalse jongeren?
ja uit Walonie .. waarom kijk je daar zo vreemd van op.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_72881480
Mocht het nou toch anders uitpakken die ik vooralsnog voorzie dan haak ik wel af.
Er zijn nogal wat vage negatieve geruchten over de organisator van deze stadswandeling, die van horen zeggen zelf niet uit Gouda komt.
Dat laatste komt natuurlijk wel wat merkwaardig over.
Ik zie het wel als ik er ben, alhoewel ik absoluut geen foldertjes ga verspreiden.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  vrijdag 18 september 2009 @ 21:50:02 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72889884
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:10 schreef aychelle het volgende:

[..]

5-tal marokkanen? weet je zeker dat je weet waar je het over hebt, of kijk je door een roze burka?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_72890088
Vandaag ownen we de streets, morgen ownen we je crib vriend
pi_72892368
Ik was dus vanavond in Gouda bij de "stadswandeling".
Het is trouwens verdomd lastig om een plekje te vinden daar waar je gratis kan parkeren.
Toen ik, op zoek naar een parkeerplekje, reed ik langs dat Klein Amerika en zag al de nodige wazige types.
Mijn vorige opmerking, vanuit een voorgevoel, was dus niet voor niks.

Overigens zag het door heel het centrum zo'n beetje zwart van de politie-agenten.
Men was dus duidelijk voorbereid op mogelijke schermutselingen.

Het slechte gevoel begon al toen ik her en der grote Nederlandse vlaggen zag.
Tijdens de zogenaamde wandeling werden er ook leuzen geroepen die blijkbaar voor iedere voorbijganger onduidelijk, want niet alleen ik kon het niet verstaan ook Goudenaren die ik daar sprak konden er werkelijk niks van verstaan.
En dan rijmelijke leuzen in de zin als "1-2-3-4......., 5-6-7-8 .....".
Nou dan weet je wel hoe laat het is.
Dat in combinatie met types met een louche voorkomen....zoals kale kopen en/of bomberjacks waren voor mij echt een afknapper.

Ik ben dan ook wijzelijk op grote afstand gebleven. Want geassocieerd wil ik daarmee niet worden.
Ben er ook maar een half uur gebleven, want van een stadswandeling was al absoluut geen sprake.
Het was in woord en beeld prakitsch gezien zo'n typisch extreemrechtse demonstratie, zoals je die wel eerder ziet. Een mars, leuzen, vlaggen.
Noem mij naief, maar ik had hiervan echt wat anders en beters verwacht.

Jammer dat ook echt altijd dezelfde types in dit land dit onderwerp in de publieke ruimte moeten kapen.
Faal van de eeuw.
pi_72892428
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:56 schreef huhggh het volgende:
-Verhaal-
Geweldig!

Maar volgens mij had je al een slecht voorgevoel voordat je ging. Edit: ja dus: Gouda heeft No Go Area
pi_72892553
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:57 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Geweldig!

Maar volgens mij had je al een slecht voorgevoel voordat je ging. Edit: ja dus:http://forum.fok.nl/topic/1340455/4/50#72881480
Ik had wat raars gelezen over de organisator.
Maar ik kan natuurlijk niet zo kortdag beoordelen wat klopt of niet. Daar heb ik meer tijd voor nodig.
Iedereen heeft hierin belangen, voor- of tegen. En roddel en achterklap zijn niet van de lucht.
Maar goed, zien is geloven, en ik heb weer wat van Gouda gezien
Faal van de eeuw.
pi_72892651
LOL
Geen sig.
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:06:30 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72892763
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:00 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ik had wat raars gelezen over de organisator.
Maar ik kan natuurlijk niet zo kortdag beoordelen wat klopt of niet. Daar heb ik meer tijd voor nodig.
Iedereen heeft hierin belangen, voor- of tegen. En roddel en achterklap zijn niet van de lucht.
Maar goed, zien is geloven, en ik heb weer wat van Gouda gezien
het gaat er gewoon om dat er rake klappen gaan worden uitgedeeld aan het type dat ineens, met inzet van agressie, alles denkt te kunnen maken, zonder deel uit te maken van de grote groep.
pi_72892866
Maar he, ik ben er tenminste er naar toe gegaan, ipv alleen maar als een held op sokken achter m'n computer te blijven zitten zoals de meesten hier.
En ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd in de problematiek in Gouda, en soortgelijke gevallen in andere steden.
Faal van de eeuw.
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:13:44 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72893032
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:09 schreef huhggh het volgende:
Maar he, ik ben er tenminste er naar toe gegaan, ipv alleen maar als een held op sokken achter m'n computer te blijven zitten zoals de meesten hier.
En ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd in de problematiek in Gouda, en soortgelijke gevallen in andere steden.
tof dude, ik woon niet in gouda. ga er ook niet heen, het is toch altijd hetzelfde.
pi_72893723
Slechte zaak
당신을 사랑합니다
pi_72898744
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Microtechs het volgende:
Slechte zaak
Kan deze post nog vager?
Wat is een slechte zaak?
Faal van de eeuw.
  zaterdag 19 september 2009 @ 10:04:39 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72899264
zoalshetis is gewoon een idioot, niet op ingaan...

Jammer dat zoiets dan gebruikt wordt om een politiek gebeuren er doorheen te krijgen.. daar gaat het niet om. De aandacht wordt nu weer afgeleid van de burgers die werkelijk het slachtoffer zijn naar een stel idioten (met een mening, dat wel) die met vlaggen willen zwaaien en leuzen willen roepen.

Kankerwereld...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 19 september 2009 @ 10:15:52 #192
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72899446
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Gia het volgende:
Komt er nu dus eigenlijk op neer dat ze wel mogen wandelen, maar als ze aangvallen worden door reljeugd mogen ze niet terugmeppen, want dan zijn ze fout. Zoiets?

Ik hoop dat het regent, hebben de wandelaars in elk geval een paraplu bij.
Met een paraplu schiet je niet zoveel op. Je plu is eerder stuk dan andermans hoofd.
Intelligent, but fucked up.
pi_72904195
Haha!!
Wat vreemd dat het toch altijd dezelfde mensen zijn die dit allemaal goed praten

Hoe typisch
pi_72915086
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:05 schreef huhggh het volgende:

[..]

Kan deze post nog vager?
Wat is een slechte zaak?
Dat het extreem-rechtse types waren die er demonstreerden
당신을 사랑합니다
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:19:56 #195
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72916606
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:27 schreef Microtechs het volgende:

[..]

Dat het extreem-rechtse types waren die er demonstreerden
Als het CU-ers waren > smerige christen fundamentalisten
Als het Groen-links types waren >kuthippies
Als het Marokkanen waren >vuile overlopers
Als het ouderen waren > zeikende fossielen
Als het jonge westerse meisjes waren >k****r-hoeren
Als het winkeliers waren.>Vuile middenstanders
etc etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door waterkip op 19-09-2009 22:26:41 ]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_72916711
Waarom zou je je tegen laten houden door zo'n 'verbod'?
Wat willen ze doen? Jullie allemaal arresteren omdat jullie ergens om x-tijd lopen?
Zal toch helemaal mooi worden. We hebben hier geen avondklok en ik zou het in alle toonaarden vertikken me er aan te houden.
pi_72918420
[Meki/Mutant modus]Niks aan de hand hoor he tis maar een klein groepje volgens de Islam mag je niemand haten [/Meki]
pi_72919441
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:21 schreef kutmeki het volgende:
[Meki/Mutant modus]Niks aan de hand hoor he tis maar een klein groepje volgens de Islam mag je niemand haten [/Meki]
ZOOOOO STOOEEER!!!!
당신을 사랑합니다
pi_72919477

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 19-10-2009 21:44:47 ]
Een dubbelpasoort wordt u niet ontnomen, maar ga toch terug naar de zandbak van je voorvaderen
pi_72919750
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:04 schreef maniack28 het volgende:
zoalshetis is gewoon een idioot, niet op ingaan...

Jammer dat zoiets dan gebruikt wordt om een politiek gebeuren er doorheen te krijgen.. daar gaat het niet om. De aandacht wordt nu weer afgeleid van de burgers die werkelijk het slachtoffer zijn naar een stel idioten (met een mening, dat wel) die met vlaggen willen zwaaien en leuzen willen roepen.

Kankerwereld...
Dat is het jammere hiervan, Gouda heeft wel degelijk een heel groot probleem, en er wordt tot nu toe niets aan gedaan. En dat is heel erg zuur voor de burgers die de vreselijke pecht hebben om in die beruchte buurt te wonen en dagelijks de terreur van die hangjongeren te ondervinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')