quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef waterkip het volgende:
''Een groeiend aantal Marokkaanse jongeren gedraagt zich steeds grimmiger. Ze schelden, spugen en provoceren.'' Als de Vrijgemaakte Gereformeerde Kerk uitgaat, worden haar kerkgangers aangevallen door Marokkanen die rondhangen bij de skatebaan naast de kerk. Ook zijn er brandbommen gegooid naar enkele kerken.
Waalse jongeren?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja hoor, geloven ze het zelf? ben geboren en getogen goudenaarse zoals we het hier ook wel noemen. Dit gaat hoogstens over een 5-tal marokkaanse jongeren. Sorrie, het zijn vooral de Waalse jongeren die zich in mijn buurt misdragen
ja uit Walonie .. waarom kijk je daar zo vreemd van op.quote:
5-tal marokkanen? weet je zeker dat je weet waar je het over hebt, of kijk je door een roze burka?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja hoor, geloven ze het zelf? ben geboren en getogen goudenaarse zoals we het hier ook wel noemen. Dit gaat hoogstens over een 5-tal marokkaanse jongeren. Sorrie, het zijn vooral de Waalse jongeren die zich in mijn buurt misdragen
Geweldig!quote:
Ik had wat raars gelezen over de organisator.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geweldig!
Maar volgens mij had je al een slecht voorgevoel voordat je ging. Edit: ja dus:http://forum.fok.nl/topic/1340455/4/50#72881480
het gaat er gewoon om dat er rake klappen gaan worden uitgedeeld aan het type dat ineens, met inzet van agressie, alles denkt te kunnen maken, zonder deel uit te maken van de grote groep.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:00 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik had wat raars gelezen over de organisator.
Maar ik kan natuurlijk niet zo kortdag beoordelen wat klopt of niet. Daar heb ik meer tijd voor nodig.
Iedereen heeft hierin belangen, voor- of tegen. En roddel en achterklap zijn niet van de lucht.
Maar goed, zien is geloven, en ik heb weer wat van Gouda gezien
tof dude, ik woon niet in gouda. ga er ook niet heen, het is toch altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:09 schreef huhggh het volgende:
Maar he, ik ben er tenminste er naar toe gegaan, ipv alleen maar als een held op sokken achter m'n computer te blijven zitten zoals de meesten hier.
En ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd in de problematiek in Gouda, en soortgelijke gevallen in andere steden.
Kan deze post nog vager?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Microtechs het volgende:
Slechte zaak
Met een paraplu schiet je niet zoveel op. Je plu is eerder stuk dan andermans hoofd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Gia het volgende:
Komt er nu dus eigenlijk op neer dat ze wel mogen wandelen, maar als ze aangvallen worden door reljeugd mogen ze niet terugmeppen, want dan zijn ze fout. Zoiets?
Ik hoop dat het regent, hebben de wandelaars in elk geval een paraplu bij.![]()
Dat het extreem-rechtse types waren die er demonstreerdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:05 schreef huhggh het volgende:
[..]
Kan deze post nog vager?
Wat is een slechte zaak?
Als het CU-ers waren > smerige christen fundamentalistenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:27 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Dat het extreem-rechtse types waren die er demonstreerden
ZOOOOO STOOEEER!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:21 schreef kutmeki het volgende:
[Meki/Mutant modus]Niks aan de hand hoor he tis maar een klein groepje volgens de Islam mag je niemand haten [/Meki]
Dat is het jammere hiervan, Gouda heeft wel degelijk een heel groot probleem, en er wordt tot nu toe niets aan gedaan. En dat is heel erg zuur voor de burgers die de vreselijke pecht hebben om in die beruchte buurt te wonen en dagelijks de terreur van die hangjongeren te ondervinden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:04 schreef maniack28 het volgende:
zoalshetis is gewoon een idioot, niet op ingaan...
Jammer dat zoiets dan gebruikt wordt om een politiek gebeuren er doorheen te krijgen.. daar gaat het niet om. De aandacht wordt nu weer afgeleid van de burgers die werkelijk het slachtoffer zijn naar een stel idioten (met een mening, dat wel) die met vlaggen willen zwaaien en leuzen willen roepen.
Kankerwereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |