quote:Op maandag 14 september 2009 12:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders individualisten zijn itt Marokkanen die in groepen optrekken. Daarom zijn Marokkanen altijd in de 'meerderheid'.
De politie is er om te burger te beschermen, het is hier geen anarchie waarbij iedereen met keukenmessen de straat op kan lopen om dat 'tuig een lessie te lere'.
Wat raadt jij die mensen concreet aan om te doen dan?quote:Op maandag 14 september 2009 12:52 schreef kriele het volgende:
[..]
Gebeurde het maar eens dat mensen ipv een stille tocht o.i.d. het tuig eens even een lesje zou leren! Een rumoerige tocht! Nu kan niemand het tuig een lesje leren. We kunnen alleen maar wijzen naar 'hen'. 'Ze' moeten het maar oplossen en in tussentijd gaat de maatschappij naar de klote. Nee, begin eens bij jezelf. We moeten eens ophouden om altijd maar de andere kant op te kijken, omdat we zo bang zijn.
Vrijdag 18 september De aanvangstijd is wel terug gezet naar 19u00 i.v.m. de politie-inzet die nodig is om in ieder geval de veiligheid rondom het centrum proberen te waarborgen na 21u00.quote:Op maandag 14 september 2009 13:12 schreef huhggh het volgende:
Wanneer wordt die wandeling gehouden?
Hoelaat verzameld men bij elkaar?
Waar wordt er precies verzameld?
Ik ben wel oprecht geinteresseerd in de problematiek in Gouda om dat eens van dichterbij te zien en in gesprek te raken met wat bezorgde burgers daar.
Tja, we hebben de beelden van Londen gezien gisteren neem ik aan?quote:Op maandag 14 september 2009 13:15 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat raadt jij die mensen concreet aan om te doen dan?
Want ik kan me alleen maar een klein groepje Hollanders voor me zien, tegenover een veel grotere groep Marokkanen. Dus dat kan nooit goed aflopen, Marokkanen kennende.
In zekere zin klopt dit wel maar praktisch is het (mede door de individualisme) moeilijk te realiseren lijkt me... maar gelijk heb je, een lik op stuk beleid zou wel beter werken...quote:Op maandag 14 september 2009 12:52 schreef kriele het volgende:
[..]
Gebeurde het maar eens dat mensen ipv een stille tocht o.i.d. het tuig eens even een lesje zou leren! Een rumoerige tocht! Nu kan niemand het tuig een lesje leren. We kunnen alleen maar wijzen naar 'hen'. 'Ze' moeten het maar oplossen en in tussentijd gaat de maatschappij naar de klote. Nee, begin eens bij jezelf. We moeten eens ophouden om altijd maar de andere kant op te kijken, omdat we zo bang zijn.
Bedankt. Ga er maar vanuti dat ik daar zal zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 13:18 schreef waterkip het volgende:
[..]
Vrijdag 18 september De aanvangstijd is wel terug gezet naar 19u00 i.v.m. de politie-inzet die nodig is om in ieder geval de veiligheid rondom het centrum proberen te waarborgen na 21u00.
Klein Amerika is het start/verzamelpunt.
??? welke beelden ?quote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Tja, we hebben de beelden van Londen gezien gisteren neem ik aan?
Vanwaar dan dat zelfs het bestuur aldaar ook over een no-go area spreekt?quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een crap. Ik woon nu in Gouda en vergeleken met R'dam-Zuid, waar ik ook 7 jaar heb gewoond, is Gouda een hemels paradijs. Overdreven paniekzaaierij.
In dubio,het feit dat de route verlegd is aangezien burgemeester en politie niet de veiligheid kan garanderen vind ik een domper.quote:Op maandag 14 september 2009 13:22 schreef huhggh het volgende:
[..]
Bedankt. Ga er maar vanuti dat ik daar zal zijn.
Ik ben zeer benieuwd wat ik daar zoal te horen zal krijgen van de mensen daar zelf.
Kom jij ook?
Woon je ook in het wijk waar dit allemaal afspeelt, of er ver vandaan?quote:Op maandag 14 september 2009 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een crap. Ik woon nu in Gouda en vergeleken met R'dam-Zuid, waar ik ook 7 jaar heb gewoond, is Gouda een hemels paradijs. Overdreven paniekzaaierij.
Linkjequote:
Vrije burgers mogen toch lopen en staan waar ze willen?quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef waterkip het volgende:
[..]
In dubio,het feit dat de route verlegd is aangezien burgemeester en politie niet de veiligheid kan garanderen vind ik een domper.
Het probleem benoemen zonder het probleem aan te gaan,wat mij betreft had de originele route behouden moeten worden ,en dan maar zien wat er van komt.
Net bekeken, en ik dat dat het hier wel zal loslopen met dat soort praktijken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Linkje
Rechtse protestanten werden weggejaagd door moslims omdat ze aan het protesteren waren tegen de Islamisering van Brittanniė, er werd via facebook en dergelijke opgeroepen om de moskee te komen 'verdedigen' en dat leidde onvermijdelijk tot geweld met politie en ME natuurlijk
Ach ik verwacht er ook niet teveel van, maar blijkbaar is een protest naar een nieuwe moskee al genoeg om weggejaagd en belaagd te worden in Londen, dus wie weet is hier een protestmars tegen "berber" buurten ook wat reden tot ageren tegen de mensen die aan de wandeling meedoen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef huhggh het volgende:
[..]
Net bekeken, en ik dat dat het hier wel zal loslopen met dat soort praktijken.
Lees het persbericht zou ik zeggen:quote:Op maandag 14 september 2009 13:29 schreef huhggh het volgende:
[..]
Vrije burgers mogen toch lopen en staan waar ze willen?
Tenzij er wellicht een aparte verordening is die dit specifiek verbiedt.
Dat zou toch wat zijn als een burgemeester zou zeggen dat vrije en onschuldige burgers ergens niet mochten wandelen. Wat een waanzin.
Overigens geeft dit natuurlijk perfect het onvermogen aan van die burgermeester met z'n bestuur.
En dat allemaal vanwege een wandelingetje?quote:Op maandag 14 september 2009 13:38 schreef waterkip het volgende:
[..]
Lees het persbericht zou ik zeggen:
http://stadswandelinggoud(...)buigt-weer-voor.html
Dreigen met gerechtelijke stappen,hetzelfde geld voor samenscholing.
Mocht de getergde Gouwenaar zich gaan organiseren grijpt de politie onmiddellijk in.
Vandaar dat ik de organisatoren ook niet begrijp,op welke gronde kan een wandeling verboden worden,en zo ja dan heb je wel een stuk publiciteit .quote:Op maandag 14 september 2009 13:49 schreef huhggh het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege een wandelingetje?
Tjee, als ze nou ook zo zouden optreden tegen de problemen die daar blijkbaar spelen......
Aan de andere kant voel ik me ook weer gesterkt door het huidige escalerend optreden, immers: het bestuur van Gouda komt blijkbaar niet eens in actie tegen de jeugd aldaar, dus waarom zouden normale onschuldige burgers uberhaupt wat te vrezen hebben van een politiekorps die blijkbaar nog geeneens een deuk in een pakje boter kan slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |