abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2009 @ 23:23:41 #201
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72920152
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het jammere hiervan, Gouda heeft wel degelijk een heel groot probleem, en er wordt tot nu toe niets aan gedaan. En dat is heel erg zuur voor de burgers die de vreselijke pecht hebben om in die beruchte buurt te wonen en dagelijks de terreur van die hangjongeren te ondervinden.
Ik heb er zelf jaren de krant rondgebracht, dus ik weet hoe het werkt ja
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_72920229
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:23 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb er zelf jaren de krant rondgebracht, dus ik weet hoe het werkt ja
Dat zijn de verhalen uit de praktijk, de verhalen die de heren bestuurders onwelgevallig zijn. Want stel dat ze het horen, dan moeten ze er wat aan doen, en de burgemeester van Gouda staat niet bekend om zijn grondige aanpak. Hij schijnt wel een uitermate heerlijk kopje thee te schenken
pi_72920580
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zijn de verhalen uit de praktijk, de verhalen die de heren bestuurders onwelgevallig zijn. Want stel dat ze het horen, dan moeten ze er wat aan doen, en de burgemeester van Gouda staat niet bekend om zijn grondige aanpak. Hij schijnt wel een uitermate heerlijk kopje thee te schenken
Dat is toch oud nieuws.

Je hebt op dit moment 2 partijen.

Aan de ene kant mensen die roepen er zijn problemen met Marokkaanse jongeren, en de andere kant die zegt dat het allemaal maar bevooroordeelde onzin is en dat er niets aan de hand is.

Die eerste groep bevat veel mensen met praktijkervaring, mensen die wonen in mindere buurten. Mensen die dagelijks geconfronteerd worden met dit soort onzin. Mensen die dermate gefrustreerd raken van de hele situatie dat je ze op idioten als Wilders gaan stemmen en die helaas, over het algemeen, een wat lager IQ hebben en dus op die manier het onderspit delven.

Die andere groep heeft het IQ mee, maar bevat mensen die, in mijn optiek, gewoon de ogen dicht hebben. Die wonen in een Vinex werk ergens aan de rand van een stad of helemaal buitenaf of gewoon in het centrum waar er af en toe een knokpartij is tussen wat dronken lui maar thats it.

En das best wel een probleem.
De eerste groep zitten gewoon veel zwartkijkers tussen. Ik was er 1 van maar woon nu in een iets betere buurt en constateer langzaam dat de wereld niet zo rot is als hij leek. Maar die 2e groep moet eens wakker worden en een keertje ruiken aan een mindere buurt.
Want er is wel degelijk wat aan de hand, en daar moet wel degelijk wat aan gebeuren. En het heeft weinig zin geheimzinnig te doen over het feit dat het een specifieke groep is.

dat kopje thee is trouwens een trademark van cohen
pi_72920974
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:40 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat is toch oud nieuws.

Je hebt op dit moment 2 partijen.

Aan de ene kant mensen die roepen er zijn problemen met Marokkaanse jongeren, en de andere kant die zegt dat het allemaal maar bevooroordeelde onzin is en dat er niets aan de hand is.

Die eerste groep bevat veel mensen met praktijkervaring, mensen die wonen in mindere buurten. Mensen die dagelijks geconfronteerd worden met dit soort onzin. Mensen die dermate gefrustreerd raken van de hele situatie dat je ze op idioten als Wilders gaan stemmen en die helaas, over het algemeen, een wat lager IQ hebben en dus op die manier het onderspit delven.

Die andere groep heeft het IQ mee, maar bevat mensen die, in mijn optiek, gewoon de ogen dicht hebben. Die wonen in een Vinex werk ergens aan de rand van een stad of helemaal buitenaf of gewoon in het centrum waar er af en toe een knokpartij is tussen wat dronken lui maar thats it.

En das best wel een probleem.
De eerste groep zitten gewoon veel zwartkijkers tussen. Ik was er 1 van maar woon nu in een iets betere buurt en constateer langzaam dat de wereld niet zo rot is als hij leek. Maar die 2e groep moet eens wakker worden en een keertje ruiken aan een mindere buurt.
Want er is wel degelijk wat aan de hand, en daar moet wel degelijk wat aan gebeuren. En het heeft weinig zin geheimzinnig te doen over het feit dat het een specifieke groep is.

dat kopje thee is trouwens een trademark van cohen
Ja, het is misschien oud nieuws maar nog steeds actueel.

En ja, dat kopje thee is aan Cohen voorbehouden, ik weet het.
pi_73860109
http://frontpage.fok.nl/page/adverteren
Ik kom net thuis. Zie geen verschil qua adverteren. Ook hier zie ik nog niet meteen NWS in, maar ga hem wel achter neerleggen.

Ik weet niet of NWS de spreekbuis zou moeten zijn voor optochten ed. Via advertentie kan je het altijd proberen.

Maar laat hem wel aan de FA's over. Ik sta hier werkelijk neutraal in, daarom maak ik ook geen verschil qua dergelijke topics.

Deze gaat wat mij betreft dus dicht
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')