quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zou dan maar alvast karmapunten opsparen anders tyfen we je in 2020 het land uit (!)
Erg he in Culemborg met die stoute Ambonezen ,je mening is daarin ook vrij duidelijkquote:
Ja en dat ze het gewoon toegeven maar er verder niks aan doen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah het is natuurlijk bizar dat je bepaalde wijken niet meer in kan omdat de lokale overheid niet in staat is om je veiligheid te garanderen.
Ja dat begrijp ik dus niet goed. Buschauffeurs, ambulance broeders, controlerend personeel in OV, meer en meer organisaties luiden de noodklok en er veranderd... niets.quote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja en dat ze het gewoon toegeven maar er verder niks aan doen.
Ben jij geen Nederlander dan?quote:Op zondag 13 september 2009 23:04 schreef Microtechs het volgende:Nederlanders moeten hier echt wat aan gaan doen
Aanpakken die reljongeren, doen ze in Marokko ook
Niet dat dat erg is. Wat de gevestigde orde betreft heb ik de hoop op verbetering een jaar of 10 geleden al opgegeven. Alleen een buitenstaander als Wilders kan het doen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo speel je Wilders wel in de kaart.
Zit er nog veel zand in je haren?quote:
Misschien omdat er een PVDA burgemeester zetelt,die zijn oude wethouder in Culemborg een plekje als burgemeester heeft verzorgd?quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus niet goed. Buschauffeurs, ambulance broeders, controlerend personeel in OV, meer en meer organisaties luiden de noodklok en er veranderd... niets.
Zo speel je Wilders wel in de kaart.
Droom lekker verder.quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef hoerenjong het volgende:
[..]
Niet dat dat erg is. Wat de gevestigde orde betreft heb ik de hoop op verbetering een jaar of 10 geleden al opgegeven. Alleen een buitenstaander als Wilders kan het doen.
Wat staat er nu dan aan het roerquote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Droom lekker verder.
Je laat toch geen fantasieloze, incompetente man regeren
Vuile Dhimmi.quote:Op zondag 13 september 2009 23:14 schreef Microtechs het volgende:
PS: ik heb een bijbaantje in Gouda![]()
![]()
![]()
quote:
Met andere woorden, jij bent al een slaaf van de islamisering.quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef waterkip het volgende:
[..]
Ik zit 50 meter van de moskee,ik bedoel maar
quote:
Zolang je een burka draagt, mag jij blijven. Maar die naam van jou moet wel veranderd worden naar iets halals.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |