Ik mis je elke dag nog.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch handig dat ik daar niet meer werk dus
Die stalkt gewoon door?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
Een echte stalker mist iemand niet.
Inhoudelijk ben ik het met je eens, maar hij speelt weer goed in op de actualiteit. Met de 'immer toenemende islamisering van dit land' verdienen we die 35 miljard staatsschuld per jaar zo terug.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef nectarientje het volgende:
Echt, ik ga nog begrip hebben voor degene die deze malloot iets aandoet..
Hij doet het voor zichzelf wel leuk ja, maar ik ben het met Rhu eens, het is provoceren om het provoceren. Zelfs ik zou er een tik aan willen wagen..quote:Op woensdag 16 september 2009 17:55 schreef AirwiN het volgende:
Inhoudelijk ben ik het met je eens, maar hij speelt weer goed in op de actualiteit. Met de 'immer toenemende islamisering van dit land' verdienen we die 35 miljard staatsschuld per jaar zo terug.
Nee, als je betaald hebt krijg je een zespuntige ster en die moet je dan op je kleren naaien...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Hoe gaan we dat controleren?![]()
![]()
Iedereen ook een vergunning achter op die vodden?
Gele sterquote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
Hoe gaan we dat controleren?![]()
![]()
Iedereen ook een vergunning achter op die vodden?
spuit elf...quote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als je betaald hebt krijg je een zespuntige ster en die moet je dan op je kleren naaien...
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als je betaald hebt krijg je een zespuntige ster en die moet je dan op je kleren naaien...
Als ik de overlevering mag geloven, en gezien de context, is Fatima toepasselijker...quote:
Zelfs in geschrift loop ik altijd een paar meter achter...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de overlevering mag geloven, en gezien de context, is Fatima toepasselijker...
Zolang je deadlines er maar niet onder lijden...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs in geschrift loop ik altijd een paar meter achter...
Heb je ook de dingen die over datum zijn weggegooid of zijn het geen etenswarenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb de voorraadkast opgeruimt
en een lijst gemaakt met wat er in zit
op alfabetische volgorde
verder ben ik niet neurotisch of zo
ik ben benieuwd wat vriendje er van zegt
Als 'ie slim is zegt 'ie: prima dat jij er een systeem op wil nahouden, maar dan hou je het ook zelf maar bij.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
op alfabetische volgorde
Ik hoop het toch niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:01 schreef nectarientje het volgende:
Nou ja, ik zit nu wel te wachten op het nieuwsbericht dat iemand een gaatje in z'n hoofd geboord heeft..
Dat je gek bentquote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
op alfabetische volgorde
Die waren er niet!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ook de dingen die over datum zijn weggegooid of zijn het geen etenswaren.
Dan vindt iedereen hem waarschijnlijk geweldig, het Pim-effectquote:Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet.
Zou ook niet het gewenste effect hebben.
Partij van de Vrijheidquote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef nectarientje het volgende:
Echt, ik ga nog begrip hebben voor degene die deze malloot iets aandoet..
Je kunt ook een lijstje maken met dingen die er horen te staan en zorgen dat het er ook staat, en als het op is geef je dat aan op de lijst zodat je weet wat je moet halen als je weer boodschappen gaat doenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die waren er niet!
goed he!!
Het is geen systeem
het is alleen maar om te zien wat er allemaal wel niet in zit, zodat we dat niet weer kopen
zo hebben we een stuk of 4 potjes sambal oelek
beetje te veel
Over een week klopt het niet meer en trek ik het er weer afTot ik me weer productief voel en dan maak ik een nieuwe
Preciesquote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vindt iedereen hem waarschijnlijk geweldig, het Pim-effect.
Dat gaat hier altijd wel redelijkquote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook een lijstje maken met dingen die er horen te staan en zorgen dat het er ook staat, en als het op is geef je dat aan op de lijst zodat je weet wat je moet halen als je weer boodschappen gaat doen.
'Gewoon, omdat het kan'quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies
Al vind ik die voddentax wel geniaal! Misschien ga ik nu ook wel stemmen op Wilders
Dat is iets voor prettig gestoorde vrouwen met een pittig kort paars kapsel en tien kattenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet toch een keer iets geks doen
Neuh! Die stemmen op Femke omdat die ook zo lekker pittig is.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is iets voor prettig gestoorde vrouwen met een pittig kort paars kapsel en tien katten.
Daar heb ik ook op gestemdquote:Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh! Die stemmen op Femke omdat die ook zo lekker pittig is.
SpiceyLipsquote:
Kreeg ik ook wel eens van code kloppenquote:
Deze is denk ik door slaaptekort.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kreeg ik ook wel eens van code kloppen
Code kloppen en stressen->slaaptekort->hoofdpijnquote:Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze is denk ik door slaaptekort.
Vroeg naar bed dan maarquote:Op woensdag 16 september 2009 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze is denk ik door slaaptekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |