bedanktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, wat een tof kamertje wordt het![]()
Weet je het geslacht al?
Te druk? Er staat nog niks in dat kamertjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef sterrenmunt het volgende:
mooi kamertje BJ, moet eerlijk zeggen dat ik het iets te druk vind maar smaken verschillen gelukkig. Jullie hebben wel alles nieuw gekocht?
Ja, en dan vooral de boxkleden die er in liggenquote:
Albert Heijn had een tijd geleden een spaaraktie, en later waren ze ook nog bij de Action!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:00 schreef innepin het volgende:
Ohh Poppejans waar heb je die Fabeltjeskrantknuffels vandaan?![]()
Ik heb mijn lading ook even geteld, tot en met maat 86, 18 stuks!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, wat een hoop kleertjes heeft jullie meneertje al, Poppejans!
Ow wouw, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef Tan het volgende:
Mijn kruikzakken zijn binnen!!Ik vind ze zó leuk
Hier!! Zulk leuk spul daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:22 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ow wouw, waar heb je die vandaan?hebbe, hebbe
Maar, maar.. wat in de commode onderin ligt is al een maatje groter hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, wat een hoop kleertjes heeft jullie meneertje al, Poppejans!
Juist leuk toch! Vooral bij de H&M moet ik uit de buurt blijven, ik haal er elke keer weer een ander setje vandaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar, maar.. wat in de commode onderin ligt is al een maatje groter hoor![]()
Als er kraambezoek vraagt om kadootjestips geef ik maar wel aan dat ik niet per se kleertjes nodig heben daarbij ben ik bang dat ik kleding krijg die ik niet leuk vind
dus zelf veel geshopt.
Vlindur, ik heb ook meerdere dingen tot in maat 80/86, echt te erg he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |