Nogmaals dank jullie wel allemaal

Leuk dat er meer mensen zo enthousiast zijn, ik ben er zó blij mee.. Kan echt niet wachten tot muur 2 klaar is (maar met een beetje geluk hoeft dat ook niet heel lang meer te duren, lief is woensdag een halve dag vrij

) en nu moet ik echt 100 x per dag naar die kamer lopen en éven kijken

Asy, jawel, maakt wel uit!

Ik ben benieuwd hoor, maar gelukkig heb je nog even (ik had stiekum eigenlijk gedacht dat wij zo rond mijn 26e week wel klaar zouden zijn hoor, maar pfff.. Wij bedenken natuurlijk weer even een paar side-projects

). Gewoon lekker jullie ding doen en dan zien we het wel, toch?
Haha, Faja, dat is cool! Heb mijn lief alle enthousiaste reacties verteld en die moest ook weer (goedkeurend) lachen

Moonah, haha, ik vind het wel leuk als mensen zich uit durven te spreken hoor! (Al zal ik niet pretenderen ernaar te luisteren

)
Pannenkoeken, het was inderdaad wel even puzzelen. Eerst alles uitknippen en opplakken met tape-jes (waar het behang in retrospect toch niet héél goed tegen bleek te kunnen

) maar een hoop blokjes zijn gewoon vierkant dus dat is dan gewoon uitmeten

Was wel even zoeken naar de juiste verhoudingen, het moest er natuurlijk wel een beetje écht uitzien.
Hihi, BJ, jij ook al? Grappig ook, omdat er natuurlijk geen save-mode bestond, die eerste levels heb ik echt wel 8.000 miljoen keer voorbij zien komen ofzo

Lois, thnx

Poppejans, haha, die gaat er zéker komen! Weet alleen niet of hij al hoog genoeg zal kunnen springen om de muntjes te pakken

Trui, is wel te doen hoor.. Al is zijn kamer nu vast ook heel leuk

Rocka, thnx

En Tessie, wow

Dát is een compliment waar ik wel even van moet

Twinkly, Totoro

Geweldig

Deze stickers hebben we van een duitse site (Think Geek heeft ze ook, maar vanuit Amerika doet de douane er vaak nog even een naverrekening BTW en invoerrechten overheen). De stickers zijn gemaakt door het welbekende merk Blik en de kwaliteit is echt super. Heb je van Totoro ook stickers? (En hey, stickers kun je toch ook best nog plakken als de beeb er is, eventueel? Al kan ik me best voorstellen dat het een beetje teveel was samen met het afstuderen enzo

)
Zo, strakjes bij daglicht nog maar eens een paar écht mooie foto's maken (jammer dat mijn bro op het werk is, nu kan ik zijn lens niet lenen) en dan zien jullie, hóóp ik, eind deze week de andere muur