Bron: Veel oorlogsmisdadigers onder asielzoekers in Nederlandquote:Meer dan 350 van oorlogsmisdaden verdachte asielzoekers uit Rwanda, Liberia en Afghanistan wonen op dit moment in Nederland, en hun aantal groeit. Het vervolgen van de oorlogmisdadigers in Nederland blijkt nauwelijks mogelijk.
Afghanen demonstreren tegen de vervolging wegens oorlogsmisdaden Afghanen demonstreren tegen de vervolging wegens oorlogsmisdaden
Europees Hof verhindert uitzettingen
Nederland slaagt er nauwelijks in om Afghanen die worden verdacht van oorlogsmisdaden uit te zetten. Het Europees Hof dwarsboomt de procedures. Het is niet duidelijk waarom het hof zo moeilijk doet.
Via tussenvonnissen zijn uitzettingen naar Afghanistan op het laatste moment tegengehouden. Het kan enkele jaren duren voordat het Europees Hof definitieve uitspraken doet. Tot die tijd moet Nederland deze Afghanen onderdak blijven bieden.
Dat zeggen ambtenaren van het ministerie van Justitie, ondanks ontkenningen van minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA), maandag tegen dagblad De Pers.
Mee eens, het is eerder een verstikkende maatregel opgelegd door het Europese hof van Justitie.quote:Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef Iblis het volgende:
Uit je stukje begrijp ik dat Nederland ze wel wil uitzetten, maar dat het Europese Hof van Justitie het verbiedt. Hoe is het dan Nederland die ze ‘welkom heet’? Of is willen uitzetten het nieuwe welkom heten?
Uhhhhhmmmm, echt geen idee. Iedereen is welkom.quote:Op zondag 13 september 2009 20:25 schreef nattermann het volgende:
Wie is er überhaupt niet welkom in Nederland?
Ach, wat is het verschil, oorlogsmisdadigers, haatpredikkende imams, of asielgelukzoekers?quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef AyrtonSenna het volgende:
Nederland legt het vluchtelingenverdrag zo ruim uit dat oorlogsmisdadigers hier welkom worden geheten. Terwijl het vluchtelingenverdrag specifiek oorlogsmisdagers uitsluit van het asielrecht.
Ik zou graag linkse pleidooien willen lezen waaruit blijkt dat wij een "morele plicht" hebben om oorlogsmisdadigers opvang te bieden omdat zij toch ook mennnsssen zijn die zo vreselijk lijden onder vervolging (wegens hun misdaden).![]()
[..]
Bron: Veel oorlogsmisdadigers onder asielzoekers in Nederland
Ik bedoel niet specifiek de Nederlandse regering maar de Nederlandse maatschappij als geheel. Waar de asiellobby veel invloed heeft. Die oorlogsmisdadigers worden zeker gesteund door Vluchtelingenwerk en andere Postcodeloterijclubjes en hebben een heel leger asieladvocaten aan hun zijde. Dit dit artikel uit het Vluchtelingenverdrag maar verdomd onmenselijk vinden en dus maar negeren of ruimhartig herinterpreteren :quote:Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef Iblis het volgende:
Uit je stukje begrijp ik dat Nederland ze wel wil uitzetten, maar dat het Europese Hof van Justitie het verbiedt. Hoe is het dan Nederland die ze ‘welkom heet’? Of is willen uitzetten het nieuwe welkom heten?
Alleen mensen met een goede opleiding, die daadwerkelijk iets te bieden hebben zijn niet welkom in Nederland.quote:Op zondag 13 september 2009 20:25 schreef nattermann het volgende:
Hopelijk binnenkort Wilders .quote:Op zondag 13 september 2009 20:25 schreef nattermann het volgende:
De linkse mensjes gaan ervan uit dat iedereen die asiel aanvraagt dat terecht doet.quote:Ik zou graag linkse pleidooien willen lezen waaruit blijkt dat wij een "morele plicht" hebben om oorlogsmisdadigers opvang te bieden omdat zij toch ook mennnsssen zijn die zo vreselijk lijden onder vervolging (wegens hun misdaden).
Ach hij schijt zwart, wit, groen en rood.quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je zit nogal met Wilders in je maag of niet?
quote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach hij schijt zwart, wit, groen en rood.
Volgens mij is die interpretatie in dezen vooral aan het Europees Hof van Justitie voorgehouden. Mogelijk zou het interessant zijn om eens zo’n tussenvonnis op te scharrelen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef AyrtonSenna het volgende:
Ik bedoel niet specifiek de Nederlandse regering maar de Nederlandse maatschappij als geheel. Waar de asiellobby veel invloed heeft. Die oorlogsmisdadigers worden zeker gesteund door Vluchtelingenwerk en andere Postcodeloterijclubjes en hebben een heel leger asieladvocaten aan hun zijde. Dit dit artikel uit het Vluchtelingenverdrag maar verdomd onmenselijk vinden en dus maar negeren of ruimhartig herinterpreteren.
Het ecbt waterdicht bewijzen is zeer moeilijk en kost zeer veel en dat is waar Nederland de lat vaak legt.quote:Op zondag 13 september 2009 20:49 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is die interpretatie in dezen vooral aan het Europees Hof van Justitie voorgehouden. Mogelijk zou het interessant zijn om eens zo’n tussenvonnis op te scharrelen.
Ik wil best geloven dat die vermaledijde asiellobby aardig wat invloed heeft, maar dat ze zelfs het Europees Hof van Justitie bespelen ten gunste van oorlogsmidadigers, dat gaat er toch écht niet in.
Nee want ik ben geen gay.quote:Op zondag 13 september 2009 20:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je zit nogal met Wilders in je maag of niet?
Ah want homo's en lesbiennes zitten in magen?quote:
Ze hebben inderdaad dezelfde juridische mogelijkheden om hun zaak uiteen te zetten als normale asielzoekers, oa om te proberen te ontkrachten dat ze misdadigers zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Ik bedoel niet specifiek de Nederlandse regering maar de Nederlandse maatschappij als geheel. Waar de asiellobby veel invloed heeft. Die oorlogsmisdadigers worden zeker gesteund door Vluchtelingenwerk en andere Postcodeloterijclubjes en hebben een heel leger asieladvocaten aan hun zijde.
Het probleem is denk ik wel wat groter gemaakt dat het is. Het gaat nu dus om 350 mensen op ettelijke tienduizenden waarvan een sterke verdenking bestaat of vaststaat dat ze echt oorlogsmisdadigers zijn. Die vallen dus niet onder het Vluchtelingenverdrag in eerste instantie.quote:Dit dit artikel uit het Vluchtelingenverdrag maar verdomd onmenselijk vinden en dus maar negeren of ruimhartig herinterpreteren :
Artikel 1F. De bepalingen van dit Verdrag zijn niet van toepassing op een persoon ten aanzien van
wie er ernstige redenen zijn om te veronderstellen, dat:
(a) hij een misdrijf tegen de vrede, een oorlogsmisdrijf of een misdrijf tegen de
menselijkheid heeft begaan, zoals omschreven in de internationale overeenkomsten
welke zijn opgesteld om bepalingen met betrekking tot deze misdrijven in het leven te
roepen;
(b) hij een ernstig, niet-politiek misdrijf heeft begaan buiten het land van toevlucht,
voordat hij tot dit land als vluchteling is toegelaten;
(c) hij zich schuldig heeft gemaakt aan handelingen welke in strijd zijn met de
doelstellingen en beginselen van de Verenigde Naties.
Bron: http://www.uu.nl/NL/facul(...)Documents/vlucht.pdf
Weet niet want ik ben geen gay.quote:Op zondag 13 september 2009 21:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah want homo's en lesbiennes zitten in magen?
Ah dus je weet de definitie niet omdat je geen gay bent, maar je weet wel wat een gay is dus eigenlijk ook wat het inhoud. Ben je stiekem kasthomo?quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah dus je weet de definitie niet omdat je geen gay bent, maar je weet wel wat een gay is dus eigenlijk ook wat het inhoud. Ben je stiekem kasthomo?
Je mag toch een mening hebben of niet? Als alleen rechters uitspraken mogen doen over wat goed en wat fout is dan kun je dit forum ook wel opheffen.quote:Op zondag 13 september 2009 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dus totdat je weet wat het Hof precies beweert mbt deze mensen is het moeilijk goed discussiëren hierover denk ik. Behalve als we willen vervallen tot "subsidieclubjes" "hunnie hebben hier niks te zoeken" en "hup Wilders!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |