Ze leek nog zwanger op sommige punten, is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is nog zwangerschapsgewicht...
Ik vond het juist double the boob vergeleken met voor zwangerschap en naquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:23 schreef J0sT het volgende:
En inderdaad: je ziet echt goed dat Lily en Robin zwanger zijn geweest! They're like half boob.
dat heb ik altijd als ik als ik dronken een serie kijk , het lachen irriteerd dan mateloos , en ik merk dan ook altijd dat als ze wat drinken of eten ze het nooit naar binnen werken .quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef IQM het volgende:
Hoe meer je erop let, hoe aanweziger 'ie lijkt te zijn.
Lijkt me niet. Maar het duurt even voordat je dat gewicht kwijtraakt na een zwangerschap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ze leek nog zwanger op sommige punten, is dat?
dat is het plus punt van dronken tv kijken ( werkt erg goed met two and a half men )quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ik accepteer grapjes in series en films sneller als leuk als ik dronken ben. Normaal vind ik alles van 'hmm dat is wel grappig maar het kan beter'
Two And A Half Men is een van de weinige series die sowieso grappig is zonder alcohol.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is het plus punt van dronken tv kijken ( werkt erg goed met two and a half men )
Ten eerste waar zit die fout dan?? ik zie het nog steeds niet... wacht nu zie ik het... het moet second zijn... wow.. een hele s te veelquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Terug naar de middelbare school, jij!!!
die S hoort er juist welquote:Op woensdag 23 september 2009 00:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ten eerste waar zit die fout dan?? ik zie het nog steeds niet... wacht nu zie ik het... het moet second zijn... wow.. een hele s te veel
ten 2e het direct van een amerikaanse website vandaan gekopieerd waar ik op het kijken was en daar de quote zag staan waar ik inderdaad om moest lachen... d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |