abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72708827
Ik wil graag via de ING bank een creditcard aanvragen, maar ze geven als foutmelding dat ik minstens 650 euro per maand moet verdienen. Nu verdien ik dit alleen als ik 4 dagen in week werk (ik werk via een uitzendbureau) maar dit kan niet altijd.

Weet iemand hoe ik dit kan regelen, want ik moet vast een bankafschrift laten zien waarop mijn salaris staat? kan ik een limiet instellen van bv. 100 euro per maand?

Ik wil een creditcard zodat ik snel internet aankopen kan doen, en via PayPal kan betalen zonder dat ik steeds geld hoef te storten.

gr
pi_72708892
Ook zonder creditcard kan je direct bij paypal kopen zonder te hoeven storten...
pi_72709000
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef MamsX het volgende:
Ook zonder creditcard kan je direct bij paypal kopen zonder te hoeven storten...
Inderdaad, maar moet je 8 werkdagen wachten tot je weer een nieuwe aankoop kan doen.
quote:
Wilt u van deze betaling een directe betaling maken?

U betaalt met eCheck vanaf xxxbank xx (Bevestigd) xxxxxxxxx. Uw ontvanger ontvangt het geld binnen 4-6 werkdagen (geschat: 17-09-2009-21-09-2009). We adviseren handelaren te wachten met het verzenden van objecten tot de betaling is ontvangen.

U kunt omschakelen van eCheck naar een directe betaling door een creditcard te koppelen als betaalbron.
  zondag 13 september 2009 @ 20:16:36 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72709082
Nee kan niet, je moet een vast inkomen van minimaal X euro. Niet de ene maand 400 en de andere maand 800...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 13 september 2009 @ 20:16:58 #5
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_72709100
En een limiet van 100 euro bestaat volgens mij niet eens.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_72709191
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
En een limiet van 100 euro bestaat volgens mij niet eens.
Ik kwam in een ander topic een post tegen van iemand die een limiet van 300 euro had, dat kan ook.
pi_72709285
Ach, gewoon proberen... Laat inderdaad een salarisstrook zien waarbij je een keer meer dan 650 euro verdiende.. heb paar maanden terug een ANWB creditcard aangevraagd, regel daarbij is dat je 1150 euro bruto verdient geloof ik.. nou ik ben ook maar een student met een bijbaan, dus daar kom ik nooit aan natuurlijk.. maar in de maand dat ik vakantiegeld erbij kreeg toevallig wel een keer, en ik ben gewoon geaccepteerd
en nee, tis niet dat ik nu onvoorzichtig ermee ga doen.. ding ligt in een laatje en was alleen voor wegenwacht in het buitenland en tol onderweg enzo
pi_72709407
Moet ik dan bij de bank langsgaan of kan het ook via internet?
pi_72709497
Gewoon via internet aanvragen vind ik altijd het makkelijkste en dan krijg je zelf wel te horen wanneer je een en ander aan kopieën op moet sturen.. maar je kan natuurlijk altijd langsgaan bij een kantoor, als je dat prettiger vindt

Hier kun je het allemaal regelen:
https://www.ing.nl/partic(...)tcard-aanvragen.aspx
pi_72709505
ik sta momenteel rood op paypal en dan krijg je dit soort gezeik:
quote:
Een kaart koppelen om een directe bankbetaling te doen

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
hierom wil ik dus een creditcard
pi_72709520
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef Hugo__Boss het volgende:
en nee, tis niet dat ik nu onvoorzichtig ermee ga doen.. ding ligt in een laatje en was alleen voor wegenwacht in het buitenland en tol onderweg enzo
Gelukkig maar! Ik maakte me al zorgen
pi_72709624
Hmm, ik heb in de vakantie ook 1000+ euro verdiend per maand aan vakantie geld.
Hier op kan ik dus een CC op aanvragen?
pi_72709744
Als je geluk hebt wel.

ik ga van de week maar is langs bij de ING, hopen dat ze me serieus nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')