Inderdaad, maar moet je 8 werkdagen wachten tot je weer een nieuwe aankoop kan doen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef MamsX het volgende:
Ook zonder creditcard kan je direct bij paypal kopen zonder te hoeven storten...
quote:Wilt u van deze betaling een directe betaling maken?
U betaalt met eCheck vanaf xxxbank xx (Bevestigd) xxxxxxxxx. Uw ontvanger ontvangt het geld binnen 4-6 werkdagen (geschat: 17-09-2009-21-09-2009). We adviseren handelaren te wachten met het verzenden van objecten tot de betaling is ontvangen.
U kunt omschakelen van eCheck naar een directe betaling door een creditcard te koppelen als betaalbron.
Ik kwam in een ander topic een post tegen van iemand die een limiet van 300 euro had, dat kan ook.quote:Op zondag 13 september 2009 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
En een limiet van 100 euro bestaat volgens mij niet eens.
hierom wil ik dus een creditcardquote:Een kaart koppelen om een directe bankbetaling te doen
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Gelukkig maar! Ik maakte me al zorgenquote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef Hugo__Boss het volgende:
en nee, tis niet dat ik nu onvoorzichtig ermee ga doen.. ding ligt in een laatje en was alleen voor wegenwacht in het buitenland en tol onderweg enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |