abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72708517
In de eerste 2 jaar van onze hypotheek hebben wij ervoor gekozen om elke maand de renteaftrek te onvangen.

Nu wil ik dat omzetten naar eens per jaar omdat er meer ruimte is gekomen.

Ik heb het VT2009 programma gedownload maar moet dan alles weer invullen. Is dit echt nodig? Of is er ook een eenvoudigere manier om het om te zetten.

Ik zal morgen sowieso even bellen met de BD maar allicht weten jullie vast waarik rekening mee kan houden
  zondag 13 september 2009 @ 20:02:27 #2
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_72708561
kan je niet een vorige aangifte openen en die dan aanpassen, zodat ie al ingevuld is?
  zondag 13 september 2009 @ 20:06:08 #3
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72708715
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:01 schreef TheFrankey het volgende:
In de eerste 2 jaar van onze hypotheek hebben wij ervoor gekozen om elke maand de renteaftrek te onvangen.

Nu wil ik dat omzetten naar eens per jaar omdat er meer ruimte is gekomen.

Ik heb het VT2009 programma gedownload maar moet dan alles weer invullen. Is dit echt nodig? Of is er ook een eenvoudigere manier om het om te zetten.

Ik zal morgen sowieso even bellen met de BD maar allicht weten jullie vast waarik rekening mee kan houden
Ja, via het VT programma moet je alles invullen.
Een alternatief is een briefje sturen waarin je vraagt om de verschuldigde inkomstenbelasting gelijk te stellen aan de ingehouden loonheffing.
Maar om dat nu nog voor 2009 te doen,...
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_72708864
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:06 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Ja, via het VT programma moet je alles invullen.
Een alternatief is een briefje sturen waarin je vraagt om de verschuldigde inkomstenbelasting gelijk te stellen aan de ingehouden loonheffing.
Maar om dat nu nog voor 2009 te doen,...
ik wil het voor nu en in de toekomst aanpassen. Een VT word jaarlijks op je voorgaande jaar berekend.

Vandaar dat ik het mij afvraag. Het huis/hypotheek etc is niet veranderd. Dus lijkt het mij een heel gedoe om al die info weer door te geven.

Ik zal het hele verhaal nogmaals invullen. Dan is ook direct het

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2009 20:11:27 ]
  zondag 13 september 2009 @ 20:14:17 #5
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_72708993
Voor 2010 zal je een voorlopige aanslag krijgen. Daarop kun je reageren door te vragen deze te wijzigen naar nihil. Voor 2010 kun je daar nu nog niet aan doen. Wachten dus tot de aanslag op de mat valt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')