je zou doen? Kan ik daaruit lezen dat je het niet hebt gedaan? En kwam dat omdat het te moeilijk was of had dat een andere reden? Bedankt voor je reactie in ieder gevalquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef mimi285 het volgende:
ik zou een schakelprogramma voor psychologie in groningen doen en daarna de master..
ik heb SPH gedaan..ik kan je zeggen..het valt NIET mee...de statistiek is vooral erg erg pittig...
zonder basiskennis eigenlijk niet te doen..
maar als dit echt is wat je wilt, natuurlijk niet opgeven!
hey... ehm nou een combinatie van.. ik heb geen statistiekachtergrond en probeerde alles van het eerste jaar in te halen in 1 zomer...aangezien ik het eerste jaar oversla met een schakelprogramma.. met als resultaat dat ik al oververmoeid aan de studie ging... en ik weet niet of ik uberhaupt wel psycholoog wil worden..heb me behoorlijk laten beinvloeden door mensen uit mijn omgeving...dus ik neem eerst rust en ga rustig nadenken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
je zou doen? Kan ik daaruit lezen dat je het niet hebt gedaan? En kwam dat omdat het te moeilijk was of had dat een andere reden? Bedankt voor je reactie in ieder geval
Het is meer dat ik niet 100% achter m'n huidige studie/toekomstig beroep sta en orthopedagogiek me leuker lijkt. Maar ik heb niet voor niks Wiskunde laten vallen op de Havoquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:56 schreef mimi285 het volgende:
als je er 100% achter staat, je wilt het beroep echt heel graag uitoefenen en je kan het financieel redden, dan moet je het zeker doen!
Ligt dr maar aan waar je het doet. In Utrecht is het volgens mij wel zoiets. In Nijmegen krijg je een Wiskunde/Nederlands/Engels toetsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:03 schreef Marleen8 het volgende:
Ik hoorde dat dit een engelse tekst is waarover je een nederlands artikel moet schrijven? Kan iemand mij hier meer over vertellen??
Bij mij hangt het er vanaf wat die regel over tweede studies gaat worden...als ik 9000 euro moet gaan betalen schrijf ik me nergens voor inquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:43 schreef Miriampje het volgende:
Ik schop hem toch maar even omhoog.
Vraag me af of er al mensen zijn die zich willen gaan aanmelden voor de Pre-master toets. Je moet je namelijk uiterlijk 15 april 2010 aanmelden.
Ik wil eerst nog gaan rondkijken op de universiteit en als dat goed voelt wil ik me opgeven voor de toets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |