Zeki is levensgevaarlijk met zijn Balkanmentaliteit. hij wil en zal overleven in de bus. Eigenlijk is het wachten op de eerste dode. De vraag daarbij is dan: is dit hulp bij zelfdoding of is het moord. En is Zeki ontoerekeningsvatbaar of niet?
Ik bedoel Aiz zit nog steeds in de bus en kan alleen maar schijten met de deur open en deze snurkt. Na 9 dagen krijg je daar toch een beetje de tering overin.
En dan is er nog Willeke die zegt dat Zeki niet met haar praat en ook al niet naar haar luistert.
Later,
Maar op dat moment met die krant gisteren vond ik hem dus net de Roschbrunn. Ik vraag me alleen af of Zeki ook behandeld is.
quote:
op 02-24-2000 om 04:21 PM schreef BooBooSan het volgende:
<knip>
Maar op dat moment met die krant gisteren vond ik hem dus <knip>.
Knap eng, dus ik ontmoet hem liever niet.
Ach, ik hoop dat hij sterk aan het overdrijven is, omdat hij denkt dat sterke Vadergevoelens het goed doen op TV.
Ondertussen kijkt hij gewoon een beetje wild om zich heen, om te zien hoe de andere op hem reageren.
groetjes els.
quote:
op 02-25-2000 om 01:46 AM schreef cynix het volgende:
Vlak ook een leven tussen de mijnenvelden in Joego niet uit.
.
Ahum, in de streamverslagen staat te lezen dat ZeiKi al ruim voor de toestand in voormalig Joego vertrokken was
Overigens viel het mij vanavond(TV) wel op dat ZeiKi de enige was die ECHT aan het werk was ....en dat kon je van de drie andere personen toch niet zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 Februari 2000).]
quote:
De woorden 'Zeiki' en 'Vadergevoel' mogen eigenlijk niet in 1 adem/zin genoemd worden. Dit is een belediging voor alle vaders!
Aan z'n contactgestoordheid kan natuurlijk een jeugd in isoleercellen ten grondslag liggen.
Tjonge.........en waarom zou Seki geen vadergevoelens hebben???
De mensen uit voormalig Joego hebben meestal een betere en warmere (intensere) band met hun zoons als de doorsnee Nederlander
Krijgen we nu allemaal de bibbers bij het zien van wat slavisch vuur in een stel ogen ? Of bij het aanhoren van iemand die meer getekend is door het leven dan wijzelf ? (zie streams over Seki's verleden.) Wat weten wij nou eigenlijk van oorlog, behalve dat we het bij de frietboer bestellen ?
Als dit topic representatief voor het 'tolerante nederland' zou moeten zijn, dan .....
Vreemd hoe 'angst' toch vaak omslaat in 'wreedheid'. Was het bij BB al vaak de 'weerloosheid' van de bewoners 'tegen anonieme aanvallen',
die uitlokte tot menig keihard neersabelen van iemands persoon tot aan familie toe, ik schreef toen eens: "goddank dat er geen allochtoon bij zit" (tijdens de Willem-hetze).
Dat is nu dus wel het geval.... en helaas: voor het merendeel angst is te zien: zowel binnen de Bus bij sommigen, als in bovenstaande topic: angst die omslaat in wreedheid. Een man die je hebt zien telefoneren met z'n zoontje, die zelf kinderen in oorlogs-toestand heeft gezien,
en dan zo'n reactie als van Cynix hierboven.
Jammer.
quote:
op 02-18-2000 om 05:06 PM schreef SunChaser het volgende:
Ik vond ook al dat ie leek op die indiaan uit het koekkoeksnest. Hij lijkt er helemaal op met die bezem in zijn handen.
Dacht ik in ruud echt "storm" te herkennen. Die sjekkie die doet mij echt aan
waardeberg, van waardeberg en de jong, denken. Misschien ken je dat typpetje van
hem, (laatst nog op tv gezien) compleet met pruik en stoer loopje en exact hetzelfde
taalgebruik, staat ie in een snackbar vanalles te bestellen:frikandeleeetjuh enz. De
gelijkenis is zo sterk dat volgens mij dit typetje wel op sjekkie gebaseerd moet zijn.
seki stijgt bij mij met 3 stippen en wel door de opmerking die hij maakte toen de anderen vroegen:" maar je geeft toch ook wel om anderen?"
seki:"ja tuurlijk wel, ik geef ook om jullie, maar...alleen oppervlakkig dan he.
Ook omdat hij niet zoveel van dat knuffelen moet hebben.
PC eend
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane
quote:
op 02-25-2000 om 02:29 AM schreef Quenda het volgende:
Tjonge.........en waarom zou Seki geen vadergevoelens hebben???De mensen uit voormalig Joego hebben meestal een betere en warmere (intensere) band met hun zoons als de doorsnee Nederlander
Waar haal je die onzin vandaan, als je nou zou zeggen dat die joegoslaven crimineler zijn, dan zit je dichter bij de waarheid, op dit moment wordt de Nederlandse onderwereld wel gedirigeert door Joegoslaven, Dit is overigens al langere tijd zo, al voor daar de pleuris uitbrak.
quote:
op 02-25-2000 om 09:38 AM schreef Hawkwind het volgende:
Waar haal je die onzin vandaan, als je nou zou zeggen dat die joegoslaven crimineler zijn, dan zit je dichter bij de waarheid, op dit moment wordt de Nederlandse onderwereld wel gedirigeert door Joegoslaven, Dit is overigens al langere tijd zo, al voor daar de pleuris uitbrak.
----------------Nogmaals, WAT heeft iemands uiterlijk te maken met vadergevoelens??
(en dat de "onderwereld"gedirigeert word door Joego's, Russen , Polen etc (wat eerder deze week in de het "nieuws"te lezen stond) was erg oud nieuws
Ik vind het nog steeds ronduit belachelijk hoe jij denkt te oordelen wat de vadergevoelens van een joeg of een nedr of belg of van mijn part een chinees is.
Hetgeen ik aangeef heeft met normen en waarden te maken, waaruit een stukje vadergevoel uit voortvloeit.
Heb je er trouwens wel eens bij stilgestaan dat vadergevoel iets heel individualistisch is, en het totaal niets te maken heeft uit welk land je komt?
(en dat de "onderwereld"gedirigeert word door Joego's, Russen , Polen etc (wat eerder deze week in de het "nieuws"te lezen stond) was erg oud nieuws
Dat schreef ik zelf al!
quote:
De woorden 'Zeiki' en 'Vadergevoel' mogen eigenlijk niet in 1 adem/zin genoemd worden. Dit is een belediging voor alle vaders!
Aan z'n contactgestoordheid kan natuurlijk een jeugd in isoleercellen ten grondslag liggen. Vlak ook een leven tussen de mijnenvelden in Joego niet uit.
Mochten er overigens doden vallen in de bus (zal SBS6 vast niet errug vinden), zijn er toch hopelijk nog wel andere gekken die de slachtoffers in de bus willen vervangen? De TBS-klinieken zitten overvol. Het zou zonde zijn als zo'n prachtprogramma zelf een voortijdige dood sterft.
Mijn reactie gind over hetgeen bovenstaand persoon had geschreven Hawk....en ik heb nimmer de intensie gehad om Nederlanders te veroordelen......
JIJ trekt het hele verhaal naar jezelf toe en voelt je blijkbaar erg gekwetst door mijn opmerking.
Ik zal je dan maar mijn excuses aanbieden voordat je helemaal uit je vel springt
Het spijt me
quote:
op 02-25-2000 om 05:36 AM schreef PC eend het volgende:
Dacht ik in ruud echt "storm" te herkennen. Die sjekkie die doet mij echt aan
waardeberg, van waardeberg en de jong, denken. Misschien ken je dat typpetje van
hem, (laatst nog op tv gezien) compleet met pruik en stoer loopje en exact hetzelfde
taalgebruik, staat ie in een snackbar vanalles te bestellen:frikandeleeetjuh enz. De
gelijkenis is zo sterk dat volgens mij dit typetje wel op sjekkie gebaseerd moet zijn.
Ik zie zo die hele sketch voor me en inderdaad het is geen eens een parodie op Seki...het ís Seki!!!!
Juffrouw Jannie je hebt mijn hele middag goed gemaakt
quote:
op 02-25-2000 om 09:38 AM schreef Hawkwind het volgende:
quote:
op 02-25-2000 om 12:08 PM schreef Hawkwind het volgende:Ik vind het nog steeds ronduit belachelijk hoe jij denkt te oordelen wat de vadergevoelens van een joeg of een nedr of belg of van mijn part een chinees is.
Hetgeen ik aangeef heeft met normen en waarden te maken, waaruit een stukje vadergevoel uit voortvloeit.
Beste Hawkwind,
is het niet net zo "ronduit belachelijk" hoe jij denkt te kunnen oordelen over de normen en waarden van alle joegoslaven, en DUS ook van Seki die je niet eens kent ?
Waar gaat het hier nou om ?
Niet over Seki in ieder geval, lijkt mij.
Maar wel over het 'je afzetten tegen andermans emoties',
en dan hoogstverbaasd uitroepen: "schrijf ik dan zo emotioneel?"
Van mij mag je, Hawkwind, alleen staat het zo komisch, dat je het hier doet en niet recht in de ogen van Seki zelf, vóór hem staand.
Stel het je maar eens voor: jij bent toevallig in Torremolinos, en daar komt wild roepend een Joegoslaaf op je af en zegt: "wéér zo'n rot-nederlander met poen, liggen hier maar nachtenlang te zuipen en lawaai de maken, decadent stelletje zonder normen en waarden, je bent vast ook geen goede vader, jij !"
Wat zou JIJ dan antwoorden, (als je al je vuisten in bedwang kunt houden) ?
Ok, theorie, zul je zeggen. Nou, dat is dan het bovenstaand scheld-topic ook - puur theorie, maar wel onsmakelijk, als je het mij vraagt.
En nogal rascistisch van toon ook.
Dit alles zegt niets over Seki als persoon, de enigen die wat zeggen over Seki als persoon dat zijn sbs6 en Seki zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |