abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73681536
Waar maken jullie je druk om
pi_73755981
Goossens ipv El Kabir.
Burgzorg ipv Wellenberg (blessure)
Radomski twijfelgeval ivm kuit
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:10:40 #253
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73756320
Hm, de eerste 2 zijn niet echt een verslechtering
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:16:39 #254
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73756439
Ik heb Burgzorg nooit slecht zien spelen, die jongen speelt altijd met passie lijkt het. Goossens heeft mij nog niet kunnen overtuigen maar El Kabir ook niet, dus ben benieuwd.

Jeremain Lens misschien in de winterstop naar N.E.C. heb ik vandaag gehoord.
pi_73756770
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:16 schreef J-heronimus het volgende:
Jeremain Lens misschien in de winterstop naar N.E.C. heb ik vandaag gehoord.
Ik kan je uit de droom helpen.
Dat is on-zin. Gaat niet gebeuren. 100%
pi_73763943
El Kabir gepasseerd of geblesseerd?

Ben ook wel benieuwd hoe Goossens het gaat doen. Met hem en een opkomende Burgzorg op rechts krijgt Vleminckx misschien wat meer bruikbare ballen.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:03:46 #257
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73768899
Goossens heeft sowieso een lekker schot, mag hij ook wel eens demonstreren zondag
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_73772859
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:53 schreef De_Hypotheker het volgende:
El Kabir gepasseerd of geblesseerd?

Ben ook wel benieuwd hoe Goossens het gaat doen. Met hem en een opkomende Burgzorg op rechts krijgt Vleminckx misschien wat meer bruikbare ballen.
Gepasseerd
pi_73798838
Hmmm geen Radamoski.....
Gaat Goossens dan op het middenveld? Als dat zo zou zijn, dan zouden we 442 gaan spelen?
Ben benieuwd
pi_73808919
1-1 redelijk terecht?
Van mij uit iig wel en Van den Bergh naar latje trap sturen!
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:56:00 #261
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73810015
Wel terecht

Ricky wist niet dat we hier in de rust aan latjetrap doen? Ik voorspelde het nog ook, maar het hele ADO-vak verwachtte het al, geloof ik.
Dommage arachide-fromage
pi_73810960
NEC speelt echt als los zand. Ik zie geen dingen die geautomatiseerd of getraind lijken te zijn.
Leuk dat we met het eerste schot op doel scoren, maar voor de rest was het weer knake.
Pas in de tweede helft mochten we wat voetballen, maar dat is zoals zo vaak wat laat.
pi_73811474
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:56 schreef Mark het volgende:
Wel terecht

Ricky wist niet dat we hier in de rust aan latjetrap doen? Ik voorspelde het nog ook, maar het hele ADO-vak verwachtte het al, geloof ik.
De verslaggever van EL: Ik krijg net van mijn producent te horen dat de bal tegen de lat gaat (2 sec later...) BANG!
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:32:17 #264
230675 appeltjap
omdat appel
pi_73815612
Net nog even de herhaling zitten kijken maar houdt die Immers het schot van Bier er toch wel weer even mooi met zijn arm eruit.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:27:20 #265
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73817921
Wat een goal van Goossens Doet met denken aan die tegen Twente vorig seizoen (ook 1-1) maar deze was mooier. Verder een bijzonder matige wedstrijd weer, vooral erg slordig van beide kanten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73822408
Gewoon een slechte wedstrijd. Tot aan minuutje 65 zonder strijd gespeeld en zonder dat prachtige schot van Goossens had je tot aan de 93e minuut zo door gespeeld. Het was gewoon vreselijk slecht en ik hoop dat ze na vandaag eindelijk realiseren dat ze iedere wedstrijd met zn alle moeten strijden. 90 minuten lang.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:49:29 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73826777
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef -J-D- het volgende:
NEC speelt echt als los zand. Ik zie geen dingen die geautomatiseerd of getraind lijken te zijn.
Leuk dat we met het eerste schot op doel scoren, maar voor de rest was het weer knake.
Pas in de tweede helft mochten we wat voetballen, maar dat is zoals zo vaak wat laat.
Er werden vandaag eigenlijk geen kansen geschapen. Het doelpunt is natuurlijk leuk, maar geen resultaat van een opgezette aanval. Ik miste vandaag wederom een soort van plan.
Dommage arachide-fromage
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:23:32 #268
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_73828177
We missen gewoon creativiteit. We moeten momenteel roeien met de riemen die we hebben, maar ik mis nu toch wel een Shone en een Sibum.

Goal van Goossens
pi_73828337
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:23 schreef J-heronimus het volgende:
We missen gewoon creativiteit. We moeten momenteel roeien met de riemen die we hebben, maar ik mis nu toch wel een Shone en een Sibum.

Goal van Goossens
Maar buiten dat, strijd zou bij sommige jongens ook niet teveel gevraagd zijn....
pi_73829402
Bruins huren in de winterstop?
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73830497
Ja gaat men op zoek naar een 'vervanger' voor Schone?
pi_73835838
Ik moet zeggen dat ik Worm positief vond op de nummer 10 positie. Gretig en creatief. Alleen begrepen Davids en Vleminkcx zijn bedoelingen niet altijd. Vleminkcx speelde ook super, alleen gaat er niemand met hem mee . Met Vleminkcx moeten we echt 442 gaan spelen.
pi_73842632
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:36 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Worm positief vond op de nummer 10 positie. Gretig en creatief. Alleen begrepen Davids en Vleminkcx zijn bedoelingen niet altijd. Vleminkcx speelde ook super, alleen gaat er niemand met hem mee . Met Vleminkcx moeten we echt 442 gaan spelen.
Worm is toch geen serieuze optie? Die zit al zolang tegen de basis aan te hikken, maar blijft er nooit langer dan een paar wedstrijden staan omdat hij dat niveau niet vol kan houden. Kan een leuke invaller zijn, af en toe zijn wedstrijdjes meepakken, maar die hoort toch niet in de Eredivisie thuis?
pi_73857824
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Worm is toch geen serieuze optie? Die zit al zolang tegen de basis aan te hikken, maar blijft er nooit langer dan een paar wedstrijden staan omdat hij dat niveau niet vol kan houden. Kan een leuke invaller zijn, af en toe zijn wedstrijdjes meepakken, maar die hoort toch niet in de Eredivisie thuis?
klopt
zou eigenlijk ook weggaan voor aanvang dit seizoen
maar door alle problemen /dunne selectie mocht hij blijven

wanneer leert nec nou eens dat als je op achterstand komt je geen wedstrijd wint
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_73858381
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Zeker wel een serieuze optie, als hij maar op 10 speelt. Gister was het voor het eerst sinds HSV uit dat Worm op 10 speelde. En dit resulteerde in zijn beste wedstrijd dit seizoen. Worm deed het gister prima.
pi_73858809
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:56 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Zeker wel een serieuze optie, als hij maar op 10 speelt. Gister was het voor het eerst sinds HSV uit dat Worm op 10 speelde. En dit resulteerde in zijn beste wedstrijd dit seizoen. Worm deed het gister prima.
Eens. Worm is een uitstekende 10 voor NEC maar een verschrikkelijke buitenspeler. Met Worm op 10 ben je qua creativiteit tenminste niet meer afhankelijk van Radomski en heb je ook nog iemand die een prima corner kan nemen.
pi_73862174
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:06 schreef larry91 het volgende:

[..]

Eens. Worm is een uitstekende 10 voor NEC maar een verschrikkelijke buitenspeler. Met Worm op 10 ben je qua creativiteit tenminste niet meer afhankelijk van Radomski en heb je ook nog iemand die een prima corner kan nemen.
Alleen moet worm de corner niet op rechts nemen..... Ballen gaan altijd over achterlijn :S
pi_73863212
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Alleen moet worm de corner niet op rechts nemen..... Ballen gaan altijd over achterlijn :S
Ja dat was een hele slechte. Maar verder moet je het met me eens zijn dat hij een verlichting is qua corners vergeleken met el-ak en voorheen Schone.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:04:14 #279
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73864005
Zou Goossens niet beter de corners kunnen nemen? die heeft best een goede trap en qua kopkracht heb je hem niet echt nodig in de 16.
---
pi_73864302
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:04 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou Goossens niet beter de corners kunnen nemen? die heeft best een goede trap en qua kopkracht heb je hem niet echt nodig in de 16.
Prima idee
pi_73864485
quote:
Goossens mag hem ook nemen. Het enige wat ik eis is dat el-ak er voortaan vanaf blijft want geen een corner komt aan. En aangezien het opbouwen niet goed is en je nauwelijks kansen creert, zijn de corners met lange en kopsterke mensen als Zomer, van Eijden en natuurlijk Vleminckx een heel belangrijk wapenfeit. En die corners van el ak gaan nog geen meter hoog
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:41:39 #282
47580 hoM3r
Our trip.
pi_73865537
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik zeg niet dat ik het eens ben met de manier hoe Lamberto zich uit, maar ik bedoelde te zeggen met wannabee dat hij nu hij op locatie was wel heel erg probeerde te scoren, hij moest nog net zelf niet (hardop) lachen om zijn grappen . Een aantal weken terug kwam hij met de primeur dat Vitesse opgekocht zou worden door een uiterst gefortuneerde zakenman (eigennaar Afab) met een puur Vitessehart en hij zou staan in de top500 rijkste Nederlanders onder de 40, en nu is deze man ineens niet meer zo rijk en wil hij niets met Vitesse te maken hebben Er zal allemaal wel een kern van waarheid in zitten, maar die toon waarmee hij beide verhalen bracht (toen heel trots en nu heel lacherig) vond ik wel opvallend. Dat bedoel ik met wannabee, want een échte NEC-fan is hij niet volgens mij. Tenminste, vanuit Hilversum of Almere in de studio doet hij altijd maar wat lacherig over zijn liefde voor NEC en is het Genee die hem daar een beetje mee pest lijkt het. Maargoed, Derksen is wat dat betreft ook te nuchter (bedoel ik positief) om een clubhart te hebben en voelde zich nu gewoon ff thuis en was meer ontspannen. Dat kan ook.

Borst en Van Gelder zijn overigens duidelijk geen wannabee, die zijn uitgesproken voor hun club
Om het maar weer even omhoog te halen. Ik vind het dus schijtirritant dat Jack alles constant probeert te linken met Ajax, Hugo linkt zijn ervaringen bij Sparta altijd mooi met wat algemenere onderwerpen. Het lijkt mij voor de rest van Nederland totaal oninteressant hoe het gaat met NEC, en als je NEC niet kan relativeren ben je ronduit naief, en Derksen is dat niet. Veel irritanter vind ik Jochem van Gelder en Fons de Poel die proberen te scoren in de regio door te pas en te onpas vertellen dat ze vroeger met pappa altijd naar de oude Goffert gingen en dat je geen NEK mag zeggen.

On topic: Wat een goal.
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:44:18 #283
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73865624
quote:
Ik zie hem liever rand 16 voor de afvallende bal
Dommage arachide-fromage
pi_73866413
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Daar heb je dan ook wel weer een punt
pi_73867768
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Idd whehe

@ hom3r: true true
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:13:51 #286
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73870874
Wat gaan jullie stemmen m.b.t. de tribuneverwarming? De bobo's zitten er iig warmpjes bij, het gewone volk mag kiezen of ze de verwarming nog willen. Als 60% dit niet meer nodig vindt gaat deze weg.
---
pi_73870904
Laten hangen die zooi, al dat onzinnige geleuter over het milieu
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73873191
Ik zit te ver naar voren (aan het veld) om iets van de warmte mee te krijgen. Ik moet het doen met de warmte die de spelers op mij overbrengen
pi_73880191
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:13 schreef Zero2Nine het volgende:
De bobo's zitten er iig warmpjes bij, het gewone volk mag kiezen of ze de verwarming nog willen.
Ik kan makkelijk zonder, maar deze reden zorgt er misschien wel voor dat ik ze wil laten hangen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:25:23 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_73881018
Totale onzin om die zooi nu op te laten ruimen.. De gemiddelde verwarmingselementen kosten bij fabricage veel meer dan dat ze verbruiken aan energie tijdens het gebruik. Dus het zou vrij klimaatonvriendelijk zijn die dure en vervuilende units weg te laten halen nu ze er nog geen 10 jaar hangen.

Als ze niet aangeschaft waren..okay.. je zou nu beter kunnen stemmen of de NEC-shirts nog gewassen moeten worden op 60 ipv op 30 graden dan of de stadionverwarming weggehaald wordt. Raar dat hier wel een bindend referendum over wordt gehouden, maar bij "belangrijke" zaken totaal geen inspraak mogelijk is
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_73885349
Heel simpel, om het gewone volk te laten denken dat ze inspraak hebben.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:29:16 #292
47580 hoM3r
Our trip.
pi_73885538
Weghalen die verwarmingselementen en ter compensatie iedere bezoeker een mooie gebreide wollen NEC-trui geven!
pi_73989235
Babos is twijfelachtig voor zondag ivm rugproblemen.
Morgen is hij jarig, overigens
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:06:08 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73990074
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:13 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat gaan jullie stemmen m.b.t. de tribuneverwarming? De bobo's zitten er iig warmpjes bij, het gewone volk mag kiezen of ze de verwarming nog willen. Als 60% dit niet meer nodig vindt gaat deze weg.
Tot nu toe bijna 1000 stemmen: 75% is tegen weghalen. Benieuwd of ze de vereiste 3000 stemmen gaan halen.
Dommage arachide-fromage
pi_73993612
De Trouwe honden melden iets met betrekking tot terug komen van Lens naar NEC, weet iemand hier nog wat meer van? De informatie op de site is vrij beperkt.
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
pi_73994523
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:14 schreef appeltjap het volgende:
De Trouwe honden melden iets met betrekking tot terug komen van Lens naar NEC, weet iemand hier nog wat meer van? De informatie op de site is vrij beperkt.
Ja, Marcel Boekhoorn heeft op quotenet gesuggereerd dat hij graag de hele voorhoede van AZ naar NEC zou willen halen, plus "die rechtsback" Jaliens. Natuurlijk meent hij dit(waarschijnlijk) niet echt, alleen voor lens lijkt NEC wel in de markt omdat hij Lens vorig seizoen al in de belangstelling stond bij Boekhoorn. Dus wie weet......
pi_73994634
JD heeft laatst duidelijk gezegd dat het niet waar was toch? (nou weet ik niet of hij de waarheid weet)
pi_73999503
K neem mijn neefje woensdag mee naar de bekerwedstrijd.. Gek op NEC issie
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:28:12 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74002842
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:48 schreef DeVinger het volgende:
JD heeft laatst duidelijk gezegd dat het niet waar was toch? (nou weet ik niet of hij de waarheid weet)
Over het algemeen is hij goed ingevoerd. Daarnaast heeft Lens zelf ook al aangegeven voor zijn kansen in Alkmaar te willen gaan, en gezien het aantal speelminuten zie ik hem zeker niet op korte termijn verkassen.
Dommage arachide-fromage
pi_74004351
Ik hou van Geruchten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')