Die is nog steeds hetzelfde gebleven.quote:Op zondag 13 september 2009 17:03 schreef scrub_nurse het volgende:
misschien heeft t met de afstand te maken van de stoel naar t pedaal? heb je die vergroot ofzo?
Inderdaad, dat was ik nog vergeten bij te zeggen. Tijdens gewoon rijden en schakelen gebeurd het niet, maar als ik de koppeling voor een langere tijd moet inhouden bij bijvoorbeeld het stoplicht, remmen e.d.mquote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef pfaf het volgende:
Heb ik ook wel eens, als ik een half uur voor een stoplicht sta en te lui ben om 'm in z'n vrij te zetten.
Beetje overbelasting dan ofzo, in zijn vrij zetten of op de handrem klaarquote:Op zondag 13 september 2009 17:05 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Die is nog steeds hetzelfde gebleven.
[..]
Inderdaad, dat was ik nog vergeten bij te zeggen. Tijdens gewoon rijden en schakelen gebeurd het niet, maar als ik de koppeling voor een langere tijd moet inhouden bij bijvoorbeeld het stoplicht, remmen e.d.m
Dat dus.quote:Op zondag 13 september 2009 17:06 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Beetje overbelasting dan ofzo, in zijn vrij zetten of op de handrem klaar
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar je zou 'em ook in z'n vrij kunnen zetten.quote:Op zondag 13 september 2009 17:05 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
maar als ik de koppeling voor een langere tijd moet inhouden bij bijvoorbeeld het stoplicht, remmen e.d.m
Ja, automaatje kan ook de oplossing zijnquote:Op zondag 13 september 2009 17:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nooit last van. M'n linkerbeen gebruik ik totaal niet tijdens een autoritje.
Zou best wel eens kunnen, ben allesbehalve atletisch aangelegd.quote:Op zondag 13 september 2009 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat dus.
Of misschien heb je gewoon slappe beenspieren --> fitness.
Probeer ik eens!quote:
Behalve als je vooraan staat. Niets zo irritant als zo'n treuzelaar die vooraan staat en bij groen licht eerst de eerste versnelling moet zoeken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
Goede reden om gelijk af te leren om de koppeling ingedrukt te houden bij een stoplicht.
Gewoon in zijn vrij zetten, desnoods op de handrem.
Hah, zelfde hier.quote:Op zondag 13 september 2009 19:09 schreef Sprouts het volgende:
Toch fijn om te weten dat er meer mensen last van hebben. Ik dacht dat m'n beenspieren gewoon erg zwak waren. Valt dat weer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |