Nee.quote:Op zondag 13 september 2009 16:47 schreef PVV-NEE het volgende:
Lees het hele artikel op http://www.wilderssluitookjouuit.nl
Dit is misschien aan te merken als spam, maar ik zie hem niet trollen zoals de Wilders-trollen doen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef Hukkie het volgende:
Ojee, pro- WIlders trollen hebben we al, krijgen we nu ook anti- Wilders trollen?
Hij heeft dan weer wel een afwijkend kapsel.quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Sablerolle met rode sjaal en bontkraagje
Undercover.quote:Op zondag 13 september 2009 17:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hij heeft dan weer wel een afwijkend kapsel.
Zeker, nog niet. Vandaar ook mijn vraagteken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit is misschien aan te merken als spam, maar ik zie hem niet trollen zoals de Wilders-trollen doen.
Stegeman heeft concurrentie.. hij is gewoon live aan de lijn met de SBS redactie daar, "dat dít kán in Nederland"!quote:
Voor de niet zo pientere linkse conspiracy persoon in ons midden is het een aanwijzing dat alle PVV stemmers NSB'ers zijn blijkbaar.quote:Op zondag 13 september 2009 17:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed. Een persoon heeft meegewandeld met een groepje andere personen. Big deal.
Wat een fotograaf!, scherpstellen op de kale hoofden van een paar hefttruckchauffeurs.quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[ afbeelding ]
Sablerolle met rode sjaal en bontkraagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |