1. Jens Lehmannquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ongeslagen kampioen worden doe je anders ook niet zomaar.
Amen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1. Jens Lehmann
3. Ashley Cole
4. Patrick Vieira
5. Martin Keown
7. Robert Pires
8. Fredrik Ljungberg
9. Jose Antonio Reyes
10. Dennis Bergkamp
11. Sylvain Wiltord
12. Lauren
14. Thierry Henry
15. Ray Parlour
17. Edu
18. Pascal Cygan
19. Gilberto
22. Gael Clichy
23. Sol Campbell
25. Nwankwo Kanu
28. Kolo Toure
Met zo'n een elftal win je alles...
Een ervaren verdediger, dat is wat ze nodig hebben.quote:Robin van Persie heeft Arsène Wenger geadviseerd om werk te maken van de komst van Joris Mathijsen. Arsenal is zoals bekend nog op zoek naar defensieve versterkingen (een keeper en een voorstopper) en volgens Van Persie kan zijn landgenoot Mathijsen The Gunners wel verder helpen. De dertigjarige international heeft er vier seizoenen in Hamburg opzitten en miste bijna geen duel.
Gallas?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Mathijsen en Vermaelen lijkt me geen goed duo..dan mis je toch een echte beer imo..zeker in de EPL.
Heerlijke zinquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef Tim86 het volgende:
Met echte beer bedoelde ik meer een beest..
Best wel ja..ik heb mijn dag niet zo, kan geen normale zin formulerenquote:
Lastig, lastig...quote:ARSENAL have been rocked by news Samir Nasri will be sidelined for the next four weeks with a knee injury.
The France midfielder had been in good form for the Gunners during pre-season and was impressive in his side's opening game of the campaign against Liverpool on Sunday.
But Nasri will undergo minor surgery on his knee today after picking up a meniscal injury in the 1-1 draw at Anfield.
Nee?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Voetbalt niet meer bij Arsenal joh
Contract was afgelopen en hij wou een dik salaris, maar Arsenal had daar geen zin, zoiets was het. Weet eigenlijk niet waar die nu speelt, volgens mij nergens...quote:
Hij praat geloof ik met de Sperzquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Contract was afgelopen en hij wou een dik salaris, maar Arsenal had daar geen zin, zoiets was het. Weet eigenlijk niet waar die nu speelt, volgens mij nergens...
Prima club voor Gallas, krijgt hij mooie CV van. Eerst Chelsea, Arsenal en vervolgens Tottenhamquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tottenham? Als hij daar naar toe gaat![]()
en daarna zijn carrière beëindigen bij Fulhamquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima club voor Gallas, krijgt hij mooie CV van. Eerst Chelsea, Arsenal en vervolgens Tottenham
Lekker toch, dan heeft die 4 clubs gehad waarbij die geen één keer hoefde te verhuizenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en daarna zijn carrière beëindigen bij Fulham
En dan als trainer beginnen bij West Hamquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Lekker toch, dan heeft die 4 clubs gehad waarbij die geen één keer hoefde te verhuizen
Op Cygan na waren het in die tijd wel grote namen/grote talenten. Clichy is de enige overgebleven lid van de invincibles dus die mag van mij Arsenal ook nooit meer gaan verlatenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:27 schreef Rejected het volgende:
Als je erop terugkijkt zijn het wel grote namen. Maar was dat toen ook zo?
Jawel, maar dan is het nog steeds een geweldige prestatie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima, jij vond dat geen incident?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |