abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 september 2009 @ 14:42:04 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_72699680
Ik heb een paar maanden terug iemand ontmoet, een heel mooie meisje. Ze is ook heel lief en slim, en ik kan echt goed met haar praten. We hebben goeie tijden samen en ik vind het altijd geweldig om met haar te zijn. Ik ben eigenlijk best wel verlegen ten opzichte van meisjes, dus ik heb in het begin ook niks geprobeerd. Dus we werden goede vrienden en ik dacht dat ik geen kans had met haar. En ze zat ook in een gat omdat ze verliefd was op een Antilliaanse jongen die samen met haar studeerde maar de jongen zei dat hij niet op Nederlandse meisjes viel. Dus ze was best depressief erover en ik heb haar uit het gat geholpen. Langzaam maar zeker werd ik dan ook meteen verliefd op haar.

Maar ze heeft tegen mij gezegd in het begin dat ze voornamelijk op donkere jongens vallen, vooral Antillianen en Surinamers. Ik vond het kut voor mezelf want ik dacht dat ik geen kans had met haar. Maar ze heeft Eergisteren tegen mij gezegd dat ze steeds meer aan mij begint te denken en ze weet niet of ze voor mij aan het vallen is. Ik vind dit geweldig natuurlijk, maar ik voel me een beetje nerveus want ik ben geen Antilliaan of Surinamer. Ik ben bang dat ze mij toch niet ziet zitten omdat ik gewoon een normale blanke jongen bent. Ze heeft gezegd dat ze eigenlijk niet zoveel goeie ervaringen heeft gehad met Nederlandse jongen, dus dat is dan weer veel druk op mij om het goed te doen.

Ik weet niet precies wat ik eigenlijk wil, gewoon wat voor soort advies is ook goed. Hoe zou je reageren als een meisje die jij verliefd op bent alleen van negers houdt? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet erg dat ze van donkere jongens houdt, ik kan ook goed opschieten met donkere mensen en twee van mijn beste vrienden zijn Antillianen. Maar ik ken zoveel meisjes die liever een donkere jongen hebben en dan voel ik slecht want het voelt alsof ik als een Nederlandse jongen minder bent ofzo. Het klinkt vreemd, ik weet, maar zo voelt het soms. Dus ja, ik wil graag jullie meningen en advies horen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_72700030
Ik zou proberen haar vooroordelen tegen blanke jongens te ontkrachten.

Je maakt igg wel dezelfde grammatica fouten als buitenblanders:P
  zondag 13 september 2009 @ 14:52:34 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_72700125
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef wuh het volgende:
Ik zou proberen haar vooroordelen tegen blanke jongens te ontkrachten.

Je maakt igg wel dezelfde grammatica fouten als buitenblanders:P
Hoe zal ik die vooroordelen moeten ontkrachten?

Ja ik ben eigenlijk zelf allochtoon, ik ben op Aruba opgegroeit tot mijn 14de.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keep_Walking op 13-09-2009 16:02:36 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_72700135
Dat word dan de zoveelste die met een kinderwagen loopt, en de dader het hem is gesmeerd.
pi_72700496
Jouw probleem is dat je erg onzeker overkomt (o.a. over je afkomst). Dat vertekent je beeld en maakt je alleen maar meer onzeker.
  zondag 13 september 2009 @ 16:13:14 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_72700690
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef slaapvaak het volgende:
Jouw probleem is dat je erg onzeker overkomt (o.a. over je afkomst). Dat vertekent je beeld en maakt je alleen maar meer onzeker.

Nou dit is alleen op fok hoor. Zulke dingen ga ik niet zeggen tegen haar of mijn andere vrienden. Ik ben gewoon blank, maar heb op Aruba gewoont dus heb veel van dat Arubaanse cultuur in me. Ik denk dat het ook daarom is dat ze mij leuk begint te vinden.

Maar hoe zou ik het anders moeten aanpakken, volgens jou?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_72700723
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ze was best depressief erover en ik heb haar uit het gat geholpen. Langzaam maar zeker werd ik dan ook meteen verliefd op haar.
Fout nummer 1. Niet doen.
quote:
Maar ze heeft tegen mij gezegd in het begin dat ze voornamelijk op donkere jongens vallen, vooral Antillianen en Surinamers. Ik vond het kut voor mezelf want ik dacht dat ik geen kans had met haar. Maar ze heeft Eergisteren tegen mij gezegd dat ze steeds meer aan mij begint te denken en ze weet niet of ze voor mij aan het vallen is.
Fout 2. Jij werd verliefd op haar. Dat zij van die wispelturige twijfelsignalen geeft moet je niet al te serieus nemen. Als zij zegt dat ze het niet weet is dat een vette nee. Geloof me maar.
quote:
Ze heeft gezegd dat ze eigenlijk niet zoveel goeie ervaringen heeft gehad met Nederlandse jongen, dus dat is dan weer veel druk op mij om het goed te doen.
Fout 3. Nooit druk op jezelf leggen. Jij hoeft je niet op deze wijze te bewijzen, of tegenover jezelf. Je bent gewoon wie je bent. En als zij dit niet accepteert maar wel de persoon accepteert die zo zijn best dus en dus een ander persoon is dan wie je bent maak jij jezelf er alleen maar ongelukkiger mee. Moeite in moeite stoppen werkt averechts.
quote:
Ik weet niet precies wat ik eigenlijk wil, gewoon wat voor soort advies is ook goed. Hoe zou je reageren als een meisje die jij verliefd op bent alleen van negers houdt?
Tja, me erover heenzetten. Dat zou ik dan doen. Niet altijd even makkelijk, ik weet het. Maar moeite gaan doen en overtuigen heeft gewoon geen zin. je weet het antwoord dan zelf al, omdat jij dit nu hebt meegemaakt, n.l. dat ze dan valse hoop gaat geven. Dat is zonde van je tijd, en je wordt er alleen maar ongelukkiger van. Zoveel meer vrouwen op de wereld.
quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet erg dat ze van donkere jongens houdt, ik kan ook goed opschieten met donkere mensen en twee van mijn beste vrienden zijn Antillianen. Maar ik ken zoveel meisjes die liever een donkere jongen hebben en dan voel ik slecht want het voelt alsof ik als een Nederlandse jongen minder bent ofzo. Het klinkt vreemd, ik weet, maar zo voelt het soms. Dus ja, ik wil graag jullie meningen en advies horen.
Maakt niet uit, ik snap de strekking van je verhaal. is niets mis mee. Maar ik denk dat je dan eens met meer meisjes moet gaan praten, want er zijn er genoeg die niet alleen op donkere jongens vallen, of er helemaal niets van moeten hebben. Serieus, niet een hand maar een land vol!

pi_72700784
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:05 schreef slaapvaak het volgende:
Jouw probleem is dat je erg onzeker overkomt (o.a. over je afkomst). Dat vertekent je beeld en maakt je alleen maar meer onzeker.
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou dit is alleen op fok hoor. Zulke dingen ga ik niet zeggen tegen haar of mijn andere vrienden. Ik ben gewoon blank, maar heb op Aruba gewoont dus heb veel van dat Arubaanse cultuur in me. Ik denk dat het ook daarom is dat ze mij leuk begint te vinden.

Maar hoe zou ik het anders moeten aanpakken, volgens jou?
Hier heeft slaapvaak toch echt gelijk in. En aanpakken? Waarom ga je iemand achterna die zegt het zelf niet te weten, dat gaat 'm gewoon niet worden. Ookal lijkt het allemaal zo dichtbij. Uitiendelijk zal ze toch datgene kiezen waar zij geen twijfels over heeft.
  zondag 13 september 2009 @ 16:45:47 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_72701686
Ik snap wat jullie zeggen. Ik heb ook die artikelen gelezen over de "friend zone" en wat newsletters van David Deangelo.

Maar dat is het dus juist. Ik dacht al vanaf het begin dat ik in het friend zone was. Dus ik probeerde gewoon te doen alsof ik niet verliefd was en ik deed gewoon normaal. Toen ging zij tegen mij zeggen dat ze denkt dat ze verliefd op me wordt enzo maar ze wist het niet zeker. Ze was een beetje angeschoten van het wijn, dus ik weet niet of ik het serieus moest nemen. Maar ze zei ze vond het moeilijker om mij niet te kussen. Toen ging ze slapen en de volgende dag heb ik gewon gedaan alsof ik niks heb gehoord.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_72701900
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap wat jullie zeggen. Ik heb ook die artikelen gelezen over de "friend zone" en wat newsletters van David Deangelo.
Dat 'friendszone' verhaal is ergens gewoon een kulargument. Eigenlijk zegt het gewoon: je bent gewoon niet de man die ik wil, je bent niet aantrekkelijk genoeg, enz. Dat het mooi wordt verpakt in zó'n friendszone verhaal, ach. Leuke hype.
quote:
Maar dat is het dus juist. Ik dacht al vanaf het begin dat ik in het friend zone was. Dus ik probeerde gewoon te doen alsof ik niet verliefd was en ik deed gewoon normaal. Toen ging zij tegen mij zeggen dat ze denkt dat ze verliefd op me wordt enzo maar ze wist het niet zeker. Ze was een beetje angeschoten van het wijn, dus ik weet niet of ik het serieus moest nemen. Maar ze zei ze vond het moeilijker om mij niet te kussen. Toen ging ze slapen en de volgende dag heb ik gewon gedaan alsof ik niks heb gehoord.
Als ze twijfels heeft en het zogenaamd niet weet is het eigenlijk een nee. Zo zou je het moeten interpreteren. Klinkt vrij direct en hard, maar vrouwen die wispelturig gaan lopen doen heb je niets aan. Je wordt aan het lijntje gehouden. Het kan ook nog eens dat ze misschien wel een keertje sex met je wil, en ook een reden om je aan het lijntje te houden. Maar meer zit er echt niet in. geloof me. Je zou eens de goede ervaringen er tegenover moeten zetten en gaan vergelijken. Zo van, ok, hoe ging dat toen, en waarom is dat toen wel goed gelopen. Wat deed ze toen, wat zei ze, enz. Daar kan je ook weer veel uit halen.
  zondag 13 september 2009 @ 16:56:16 #11
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_72702033
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap wat jullie zeggen. Ik heb ook die artikelen gelezen over de "friend zone" en wat newsletters van David Deangelo.

Maar dat is het dus juist. Ik dacht al vanaf het begin dat ik in het friend zone was. Dus ik probeerde gewoon te doen alsof ik niet verliefd was en ik deed gewoon normaal. Toen ging zij tegen mij zeggen dat ze denkt dat ze verliefd op me wordt enzo maar ze wist het niet zeker. Ze was een beetje angeschoten van het wijn, dus ik weet niet of ik het serieus moest nemen. Maar ze zei ze vond het moeilijker om mij niet te kussen. Toen ging ze slapen en de volgende dag heb ik gewon gedaan alsof ik niks heb gehoord.
Wat stom! Waarom zei je op het moment dat ze zei dat ze het moeilijk vond je niet te kussen, dat ze het dan gewoon moest doen??
En net gedaan alsof je niks gehoord heb...ook weer dom! Je kan dr toch gewoon vragen of ze wat ze zei meende....Daar heb je een stuk meer aan..

Ik heb ook 2 vriendinnen die vooral op getinte jongens vallen, maar 1 ervan was laatst nog iets begonnen met een Nederlandse. Andere meisje heeft ook 2 Nederlandse exen. Het zegt dus niks
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 13 september 2009 @ 20:43:52 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_72710258
Ik heb nu een idee van wat mijn fouten zijn, en ik laat jullie weten hoe alles allemaal afloopt.

Maar ik heb nog een vraag. Waarom is het eigenlijk dat er eigenlijk best wel veel blanke meisjes zijn die van donkere jongens houden? Kunnen jullie dit verklaren? Van wat ik begrijpt heeft aantrekkingskracht met feromonen te maken. Maar toch snap ik niet waarom zoveel vrouwen per se iets met donkere mensen willen. Is het de media, of stereotype, of doen die jongens iets dat wij niet doen ofzo? Was gewoon ff geinteresseerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_72710705
Ik "denk" dat vrouwen voor die mannen gaan omdat ze er over het algemeen wat stoerer en mannelijker uitzien. Blanke vrouwen zijn vaak weer een stuk vrouwelijker dan donkere vrouwen. Uitzonderingen daargelaten zometeen komen mensen weer met Beyonce dit Wentworth Miller dat. Maar mannen zoals Wentworth Miller, David Beckham hebben toch een wat mannelijkere uitstraling dan de meeste mannen met blond haar.
pi_72710837
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nu een idee van wat mijn fouten zijn, en ik laat jullie weten hoe alles allemaal afloopt.
Ok, top
quote:
Maar ik heb nog een vraag. Waarom is het eigenlijk dat er eigenlijk best wel veel blanke meisjes zijn die van donkere jongens houden? Kunnen jullie dit verklaren? Van wat ik begrijpt heeft aantrekkingskracht met feromonen te maken. Maar toch snap ik niet waarom zoveel vrouwen per se iets met donkere mensen willen. Is het de media, of stereotype, of doen die jongens iets dat wij niet doen ofzo? Was gewoon ff geinteresseerd.
Tja, ieder heeft bepaalde voorkeuren. Zoveel mensen, zoveel wensen. De een vindt blond mooi, de ander bruin haar, de ander valt op negerinnen (heeft ook zeker wel wat vind ik zelf), de ander alleen op blank, een ander weer op mediterrane vrouwen Ga zo maar door... Naast persoonlijke voorkeur speelt nog een keer dat verhaal met aantrekkingskracht een rol.
pi_72710940
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef stewieej het volgende:
Ik "denk" dat vrouwen voor die mannen gaan omdat ze er over het algemeen wat stoerer en mannelijker uitzien.
Onzin
quote:
Blanke vrouwen zijn vaak weer een stuk vrouwelijker dan donkere vrouwen.
Onzin.
quote:
Uitzonderingen daargelaten zometeen komen mensen weer met Beyonce dit Wentworth Miller dat. Maar mannen zoals Wentworth Miller, David Beckham hebben toch een wat mannelijkere uitstraling dan de meeste mannen met blond haar.
Echt onzin, sorry. Misschien dat je alleen een idee hebt van wat je zelf bent tegengekomen, maar er leven echt veel meer mensen dan die jij in je hele leven zult tegenkomen. Dus ja...
pi_72713899
Waar je op valt verschilt echt van persoon tot persoon. Ik heb ook blanke vriendinnen die vinden dat ze op donkere mannen vallen, net als donkere vriendinnen die op Nederlandse jongens vallen. Als ik naar hun kijk dan denk ik dat er gewoon mensen zijn die een bepaald 'type' voor oog hebben.
Ik zelf heb ook altijd een 'type' waar ik op val, maar ik ben eigenlijk wel over te halen, alstie leuk genoeg is dan maakt afkomst niks uit. Daarom denk ik ook dat veel mensen die zo'n type waar ze op vallen claimen, best wel over te halen zijn... als je niet het type ben maar wel gewoon heel leuk.

Verder: donkere mannen mannelijker en blanke vrouwen vrouwelijker
pi_72715229
Het is wel een erg domme doos als ze bij voorbaat al zegt dat ze op Surinamers of Antillianen valt. Je valt toch op een persoon, niet op een huidskleur.
pi_72715855



Maar ze is verder dus wel een spange tanga?
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_72715951
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Het is wel een erg domme doos als ze bij voorbaat al zegt dat ze op Surinamers of Antillianen valt. Je valt toch op een persoon, niet op een huidskleur.
by the way, jij valt toch ook op blanke boys, waarom zou dat omgekeerd niet zo kunnen dan?
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_72716279
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Lord_Cardigan het volgende:

[..]

by the way, jij valt toch ook op blanke boys, waarom zou dat omgekeerd niet zo kunnen dan?
Maar ik zeg niet bij voorbaat dat ik op blanke jongens val. Ik kan zo maar eens een keer een leuke neger tegen het lijf lopen.

En jij valt toch ook op mij, maar daar maak je ook geen indruk mee als je dat tegen mensen zegt.
pi_72716440
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Maar ik zeg niet bij voorbaat dat ik op blanke jongens val. Ik kan zo maar eens een keer een leuke neger tegen het lijf lopen. ja, ik zie jou al met zo'n G

En jij valt toch ook op mij, maar daar maak je ook geen indruk mee als je dat tegen mensen zegt.
ik hoor best vaak dat ik een goede smaak heb qua vrouwen
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_72716823
Met zo'n nigga from tha hood.

Whihi, bedankt voor het compliment, ik ook van jou.
pi_72717000
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Smart_ass het volgende:
Met zo'n nigga from tha hood. [ afbeelding ]

Whihi, bedankt voor het compliment, ik ook van jou.
je kaapt het topic!
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_72726346
Als je echt geen kans maakt bij haar en ze je als haar kleine broertje ziet dan kun je een relatie het beste uit je hoofd zetten. Kom op, er zijn vrouwen zat.
pi_72726753
Optie 1: Kijk het nog even aan en laat je van je beste kant zien
Optie 2: Verf jezelf zwart
Optie 3: Forget it, move on
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')