Agendaquote:
Notitieboekje, of ben je ook al vergeten hoe dat er uit zagquote:
Tja.. mijn geheugen is een beetje als een..quote:Op zondag 13 september 2009 13:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Notitieboekje, of ben je ook al vergeten hoe dat er uit zag
Ik vroeg of je naaktpics ging pm'enquote:
Heb je mij bespioneerdquote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef H1F5 het volgende:
Wat leuk dat je weer terug bent! We willen hier graag helpen hoor. Ging je topic over een fiets, een foute aankoop, je geile buurmeisje, die mop stront onder je schoen, of dat ene moment dat je je Kruidvat zonnebril aan barrels trapte?
Ik hoop zo dat je er snel achterkomt!
hihi sinds een halfuurtjequote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef S.Seagal het volgende:
Sinds wanneer ben jij weer terug jij lekker dinghihi.
Je hersenenquote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tja.. mijn geheugen is een beetje als een..
Als een..
hoe heet zon ding ook alweer
zon ding met gaatjes erin
Dr zitten heul geen gaatjes in mn hersenenquote:
En gelijk alweer zo'n teringtopic. Wat een prestatie.quote:Op zondag 13 september 2009 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hihi sinds een halfuurtje![]()
En hoe wilde jij dat controlerenquote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dr zitten heul geen gaatjes in mn hersenen
Ik voel mezelf inderdaad warm worden van trotsquote:Op zondag 13 september 2009 14:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En gelijk alweer zo'n teringtopic. Wat een prestatie.
Ik hoef niks te bewijzen, bewijs jij maar dat er wel gaatjes inzittenquote:
Dat heb je zelf bewezen door dit topic te openen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik hoef niks te bewijzen, bewijs jij maar dat er wel gaatjes inzitten
In mijn geheugen ja, neit in mn hersenenquote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat heb je zelf bewezen door dit topic te openen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |