Jam is fijn gestampt! Aardbeien in blik niet en aardbeien in blik zijn 10 keer zo lekker dan aardbeienjamquote:
In de winkel van Duitsland neem er elke keer wat mee. Een woord: "Goddelijk"quote:Op zondag 13 september 2009 13:31 schreef miaeak het volgende:
Toen ik de topic-titel las dacht ik al : wát smerig.
Maar waar verkopen ze zoiets? Ik heb ze echt nog nóóit gezien..
Chemisch, het is honderd procent natuurlijk ze gooien aardbeien met water erin en sluiten het blik zodat het vacuüm trekt.quote:
Hmm, dan denk ik dat er een reden is dat ze ze in Nederland niet verkopen..quote:Op zondag 13 september 2009 13:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
In de winkel van Duitsland neem er elke keer wat mee. Een woord: "Goddelijk"
Ik ga ze zeker halen, dit kán gewoon niet lekker zijnquote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef trovey het volgende:
In Nederland gewoon te koop hoor...hier in ieder geval in elke supermarkt te krijgen bij de vruchtenconserven..
daarom koop je ze ook niet in blik maar in dat doosjequote:
inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Acinonyx het volgende:
In blik ?!?!!? We moeten ze bevrijden![]()
Deze arme kleine rode levensvormpjes horen niet in gevangenschap te zitten maar gewoon vrij rond te fladderen !
quote:Op zondag 13 september 2009 13:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
inderdaad.
ze zijn heel gevoelig,
ze blozen gewoonmet al die kippevel op hun huid omdat ze bang zijn in t donker!
[ afbeelding ]
Joh ik bedoel dat er 24 blikken waarin aardbeien zitten in een doos zitten.quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
daarom koop je ze ook niet in blik maar in dat doosje
al hoewel die bakjes af toe iut elkaar kunne flikkere :p
quote:Op zondag 13 september 2009 13:31 schreef miaeak het volgende:
Toen ik de topic-titel las dacht ik al : wát smerig.
Maar waar verkopen ze zoiets? Ik heb ze echt nog nóóit gezien..
is dat nou écht nodig?quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef miaeak het volgende:
Ik ga ze zeker halen, dit kán gewoon niet lekker zijn
Euh, post het etiket eens.quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Chemisch, het is honderd procent natuurlijk ze gooien aardbeien met water erin en sluiten het blik zodat het vacuüm trekt.
Super lekker
Tuurlijk, moet wel mijn mening kunnen onderbouwen...quote:
Hij is in dit geval een Zij, maar we zullen zien, ga ze vanmiddag halen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ach laat hem maar voorbarig zijn, hij komt er wel achter dat deze aardbeienzijn!
ja zo cute!quote:Op zondag 13 september 2009 13:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jaah kijk nou toch hoe schattig![]()
In zo'n blik is het koud en donker en krap en ze krijgen dan daar bijna geen lucht, het is te wreed
Waarvan heb je dan last? Van het vele etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of van het slepen met de handel?![]()
Het hebt een voordeel en een nadeel hèquote:Op zondag 13 september 2009 16:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Best lekker, die aardbeien uit blik. Alleen jammer dat ze wat slapjes zijn, maar je kan niet alles hebben.
Het prettigste vind ik echter dat je meteen een glas aardbeiensap bij je aardbeien hebt, da's ook veel waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |