quote:Nou.... als die pannenkoeken dan maar niet op de manier waarop een Roemeens stel dat deed worden gebakken.
Op maandag 22 april 2002 13:45 schreef Modderman het volgende:
Is dit wishful thinking? Beetje raar om een topic op dergelijke ongenuanceerde, niet afdoende toegelicht te openen. Derhalve wek je bij mij de indruk dat je dit niet serieus post en verwijs ik je gemakshalve naar het rijk der pannenkoeken!
quote:Dan is ze BI, wil ze jou wegdoen en enkel verder gaan met de meid dan is ze lesbisch....
Op maandag 22 april 2002 13:43 schreef walliewalvis het volgende:
M'n vriendin heeft het erover gehad sex met een ander meisje erbij te hebben. Heb ik nu enorme mazzel of is ze maybe lesbie ???
quote:
Op maandag 22 april 2002 14:14 schreef Lucille het volgende:
Misschien denkt ze wel dat het met vrouwen beter is na een zeer teleurstellende ervaring met mannen een man.
Je moet er gewoon goed met je vriendin erover hebben over hoe en wat...
Wie weet wilt ze gewoon es een keerje een triootje.
Vraag anders aan dr of ze een relatie kan hebben met een vrouw.... volens mij is t gewoon experimenteren... maar je vriendin kan je het juiste antwoord geven en niet wij Fok!ers
Suc6
quote:joh, die is gewoon nieuwsgierig..
Op maandag 22 april 2002 13:43 schreef walliewalvis het volgende:
M'n vriendin heeft het erover gehad sex met een ander meisje erbij te hebben. Heb ik nu enorme mazzel of is ze maybe lesbie ???
quote:Yup
Op maandag 22 april 2002 13:45 schreef extreme het volgende:
ik ben ook vreselijk lesbies, heeft mijn vriendin dan ook geluk?
lucky fucking bastard
quote:ahhh.. een kenner
Op maandag 22 april 2002 13:51 schreef Swatkat het volgende:[..]
Dan is ze BI, wil ze jou wegdoen en enkel verder gaan met de meid dan is ze lesbisch....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |