Idd, hier dat pensioengeldquote:Op zondag 13 september 2009 11:02 schreef Appelknaller het volgende:
Eens met klacht, laat die oudjes maar lekker dokken
Ik heb er ook nachten van wakker gelegen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:27 schreef Pakspul het volgende:
Gelukkig zijn de banken wel gered, ik moest er toch niet aan denken dat de bazen daar hun bonussen niet meer zouden krijgen.
Damn, dan zou ik geen zorgtoeslag nemenquote:Op zondag 13 september 2009 11:02 schreef Schunckelstar het volgende:
ik krijg ook elke maand zorgtoeslag, en op het eind van het jaar krijg ik dan een rekening en dan kan ik alles weer terug betalen
Wat moet jij een kutleven hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 11:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Aggut, de kindertjes merken voor de eerste keer dat hun geld wordt afgepakt. Wat lief
Als je ouder wordt, raak je eraan gewend.
Niet zeiken dus.
ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept hoe ik dat stop kan zetten, maar dat zou idd wel handiger zijn jaquote:Op zondag 13 september 2009 11:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Damn, dan zou ik geen zorgtoeslag nemen
Huh?quote:
Bron?quote:Op zondag 13 september 2009 13:03 schreef Zotheid het volgende:
En hoe zit het met de werkloosheidsuitkering? Nee, die gaat natuurlijk wel gewoon omhoog.
Als je zelf arbeidsongeschikt bent piep je zelf wel anders.quote:Op zondag 13 september 2009 11:40 schreef Adelante het volgende:
Die hele vergrijzende generatie heeft Nederland kapot gemaakt, er is geen dubbeltje meer over. Dus doorwerken tot 70 jaar en afschaffen van de AOW.
't Is een student. Die snappen nog niet hoe de wereld in elkaar zit.quote:Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef Sjibble het volgende:
Als je zelf arbeidsongeschikt bent piep je zelf wel anders.
Uitkeringtrekkers die best een baan kunnen hebben mogen van mijn part ook dood.
Maar AOW is toch wel zo sociaal, anders krijgen we allemaal zwervers op straat en die moet je helemaal niet hebben
Tip: AOW is iets anders dan WAOquote:Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef Sjibble het volgende:
Als je zelf arbeidsongeschikt bent piep je zelf wel anders.
Uitkeringtrekkers die best een baan kunnen hebben mogen van mijn part ook dood.
Maar AOW is toch wel zo sociaal, anders krijgen we allemaal zwervers op straat en die moet je helemaal niet hebben
Leuk man, geen ouders hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 11:40 schreef Dawwa het volgende:
490 euro stufi
60 euro zorgtoeslag
leven op kosten van de staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |