dan zal er vannacht wel een arrestatieteam komenquote:Op zondag 13 september 2009 10:53 schreef Rosbief het volgende:
Dat was de rukpolitie, om te kijken of je met handen boven de dekens sliep.
neequote:Op zondag 13 september 2009 10:53 schreef Myraela het volgende:
Als alles nog dicht is... dan zit hij dus nog in je huis!!![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 10:53 schreef Rosbief het volgende:
Dat was de rukpolitie, om te kijken of je met handen boven de dekens sliep.
quote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan zal er vannacht wel een arrestatieteam komen
[..]
[..]
je moet dan ook niet de grassprieten tellen, maar de schapen die er aan het grazen zijnquote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef ach het volgende:
Ik heb wel eens van die dromen waarin ik elk grassprietje op een grasveld kan tellen. Doodmoe wordt ik dan altijd wakker
die kleurquote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef Rechterbal het volgende:
Ik haat dat zo. Ik word ook vaker wakker in me droom, en dan gebeurt er iets vaags.
Dat ik sterf ofzo. Of dat ik ga zeiken en dat ik dan wakker word. 'He, ik was net toch op de plee?'
Laatst droomde ik dat ik wakker werd, en echt een super vette auto had gewonnen. Ik was zo blij, hield een feestje, en ging weer slapen. Word ik wakker, en ga ik na beneden om me nieuwe auto te bekijken, moet ik weer tegen dit rotding opkijken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef Rechterbal het volgende:
Of dat ik ga zeiken en dat ik dan wakker word. 'He, ik was net toch op de plee?'
Waarom staar je naar mijn auto?quote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef Rechterbal het volgende:
Ik haat dat zo. Ik word ook vaker wakker in me droom, en dan gebeurt er iets vaags.
Dat ik sterf ofzo. Of dat ik ga zeiken en dat ik dan wakker word. 'He, ik was net toch op de plee?'
Laatst droomde ik dat ik wakker werd, en echt een super vette auto had gewonnen. Ik was zo blij, hield een feestje, en ging weer slapen. Word ik wakker, en ga ik na beneden om me nieuwe auto te bekijken, moet ik weer tegen dit rotding opkijken.
[ afbeelding ]
Deze lelijke auto's worden helaas niet maar 1x gemaakt, vriend.quote:Op zondag 13 september 2009 11:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Waarom staar je naar mijn auto?
Alleen om die kleur kan ie al 500 euro minder waard zijnquote:
Feit.quote:Op zondag 13 september 2009 11:19 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Alleen om die kleur kan ie al 500 euro minder waard zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |