Iemand bij 3FM had een script geschreven die gekoppeld is aan een afspeelsysteem.quote:
Toevallig gisteren ook aan de southern comfort gezeten. Is ook met sprite goed te doen. Of met spa&fruit cactus. Of met wat je ook hebt staan.quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Etcetera het volgende:Drank
![]()
![]()
![]()
Feestje van de kroeg gehad, die bestaat 5 jaar en dat moest gevierd worden
Maar toen wij aankwamen was de bessen
op
en toen wist ik niet wat ik moest drinken en een bekende gaf me haar glas van 'probeer dit eens' en dat was lekker
En toen was ik dus aan de cola + Southern Comfort en dat ging hárd
![]()
Geen kater
Bier was prima, schnitzel heb ik laten staan, en gekozen voor de bratwurst en currywurst mit pommesquote:Op zondag 13 september 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
He WhiteguyHoe was de scnhitzel en het bier?
Hoi MaJoquote:Op maandag 14 september 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:ik kom even snel langs want ik ga zo
lekker weekend gehad. Gister gaan stappen en vandaag lekker gerelaxed metmorgen weer aan het werk
had ik maar meer van dit soort dagen
![]()
quote:
Zijn ze nog steeds bezig?quote:Op maandag 14 september 2009 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Bij mij op het werk is het nu wat saai. Ik zit nu Southpark te kijken en de jongens proberen weer eens uit te zoeken waar ze Tim van kennen.
quote:
Dat is ook leukquote:Op maandag 14 september 2009 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Bij mij op het werk is het nu wat saai. Ik zit nu Southpark te kijken en de jongens proberen weer eens uit te zoeken waar ze Tim van kennen.
Da's aardig van je suitemate.quote:Op maandag 14 september 2009 03:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is ook leukIk heb net een doodsaaie opdracht af en een van mijn suitemates heeft het nagekeken
We hebben in de suite twee douches voor negen meiden, wasmachines delen we met het hele huis, net als drogers. Maar het is te doenquote:Op maandag 14 september 2009 03:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's aardig van je suitemate.![]()
Hebben jullie trouwens alles in de suite wat jullie nodig hebben of zijn er zaken die je met iedereen in het house moet delen? Wasmachines oid
Ah, da's zeker goed te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 03:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben in de suite twee douches voor negen meiden, wasmachines delen we met het hele huis, net als drogers. Maar het is te doen
we beginnen allemaal op verschillende tijdenquote:Op maandag 14 september 2009 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, da's zeker goed te doen.
Alhoewel.....negen meiden die na het opstaan gaan vechten om die twee douches.
Dan is het wel relaxed.quote:Op maandag 14 september 2009 03:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we beginnen allemaal op verschillende tijden
mudfight catfight pics!quote:Op maandag 14 september 2009 03:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, da's zeker goed te doen.
Alhoewel.....negen meiden die na het opstaan gaan vechten om die twee douches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |