Uhm, ik heb liever dat je dat soort dingen niet opzoekt, Cobra... Ik had het niet moeten posten, maar verder...quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik 'm posten?![]()
[..]
Luca uit Rockford?
je bent bekender dan je denktquote:Op zondag 13 september 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm, ik heb liever dat je dat soort dingen niet opzoekt, Cobra... Ik had het niet moeten posten, maar verder...
nahja, neem aan dat jij ook wel snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent bekender dan je denkt
quote:Op zondag 13 september 2009 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nahja, neem aan dat jij ook wel snapt wat ik bedoel
quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Het raarste filmpje is wel die waar ik de uitgaansstraat even filmde, en dat er toen een groepje dronken kerels op me afkwam, beetje voor de camera zwaaien enzo, en toen trok een zn broek open en liet zn lul zien![]()
![]()
Ugh, ik ben bezig met een intens saaie opdrachtquote:
Maar verder geen problemen met de lessen?, hier ook niks bijzondersquote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh, ik ben bezig met een intens saaie opdrachtHoe gaat het bij jou?
Herkenbaarquote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Het raarste filmpje is wel die waar ik de uitgaansstraat even filmde, en dat er toen een groepje dronken kerels op me afkwam, beetje voor de camera zwaaien enzo, en toen trok een zn broek open en liet zn lul zien![]()
![]()
Diezelfde saaie bruiloft waarbij je verder geen details wilde geven ivm mogelijke meelezers? Denk dat dit redelijk herkenbaar is hoorquote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Herkenbaar
wij hadden laatst die saaie bruiloft, met een paal waar je een videoboodschap kon inspreken. Daar stond ook een vriend van me op met z'n blote ster
quote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Herkenbaar
wij hadden laatst die saaie bruiloft, met een paal waar je een videoboodschap kon inspreken. Daar stond ook een vriend van me op met z'n blote ster
Ja, die jaquote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Diezelfde saaie bruiloft waarbij je verder geen details wilde geven ivm mogelijke meelezers? Denk dat dit redelijk herkenbaar is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |