Ow heeft ze dat nog niet gemeld hier?? Ik heb nl. niet teruggelezen.quote:Op zondag 13 september 2009 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die vraag kun je beter aan MaJo stellen.
Ze heeft wel wat persoonlijke opmerkingen geplaatst, maar wat de makers er van vinden weet ik niet.quote:Op zondag 13 september 2009 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow heeft ze dat nog niet gemeld hier?? Ik heb nl. niet teruggelezen.
haar persoonlijke opmerkingen zijn toch ook van een van de makersquote:Op zondag 13 september 2009 10:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat persoonlijke opmerkingen geplaatst, maar wat de makers er van vinden weet ik niet.
Precies.....quote:Op zondag 13 september 2009 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haar persoonlijke opmerkingen zijn toch ook van een van de makers
Maker1: Hoe vonden jullie het gaan?quote:Op zondag 13 september 2009 10:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haar persoonlijke opmerkingen zijn toch ook van een van de makers
quote:Op zondag 13 september 2009 10:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maker1: Hoe vonden jullie het gaan?
Maker2: Ging perfect!
Maker3: Zwaar klote.
MaJo: Enkele punten hadden beter kunnen gaan.
Maker5: Heel wat te verbeteren.
Maker1: Wat vertellen we de pers?
Maker2: Het ging precies zo als wij gepland hadden.
lekkerquote:Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen. Weer in een wat nuchterder toestand nu.
Koffie anyone?
[ afbeelding ]
Nee dank je. Ik neem nog een biertje en ga dan slapen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen. Weer in een wat nuchterder toestand nu.
Koffie anyone?
[ afbeelding ]
Guinness............quote:Op zondag 13 september 2009 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
proost dan maar.
Heb ik gisteravond gedaan, redelijk wat Guinness op
Erg goeie film iddquote:Op zondag 13 september 2009 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteravond naar Inglourious Bastards geweest.
Ik vond um briljant. Lekker dramatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |