nja hij hangt aan een draadje bij mn bed dus k kan hem niet dood stampen, en zelf dat durf k niet ..quote:
als het zo een was was ik allang verkastquote:Op zondag 13 september 2009 02:43 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Of is het zo een?
[ afbeelding ]
you'r right.quote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef erikkll het volgende:
Niet je angst houdt je wakker, maar de spin!
als k van boven naar beneden moet lopen metspin is hij onderweger al afgeprongen..quote:Op zondag 13 september 2009 02:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
doe met vliegenmepper zo onder de spin en dan zit hij op de vliegenmepper en dan gooi je hem in de wc en spoel je door enzogeen rommel geen spin en dan is iedereen blij
was ik maar zon held!quote:Op zondag 13 september 2009 02:48 schreef trovey het volgende:
Of je vangt het beest even met een glas en een papiertje, zet het buiten en gaat slapen...klaar.
'quote:Op zondag 13 september 2009 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Bus haarlak.... bus muggenspray.... dan valt ie naar beneden en kan je flink op dat onding gaan springen
Dan issie fijn DOOD!!!!!
Spinnen zijn.... jammmer dat er geen smilie is die dat kan uitdrukken.
kunne ze ook niet tegen haarlak dan? kan ik hem daar niet mee vergasssn ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Bus haarlak.... bus muggenspray.... dan valt ie naar beneden en kan je flink op dat onding gaan springen
Dan issie fijn DOOD!!!!!
Spinnen zijn.... jammer dat er geen smilie is die dat kan uitdrukken.
quote:
Echt niet. Laatst daalde er een spinnetje af van het plafond en hing vlak voor mijn neus. Gewoon gepakt en buiten gezet.quote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
meeste vrouwen hebben daar last van..
ooh oke,quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt niet. Laatst daalde er een spinnetje af van het plafond en hing vlak voor mijn neus. Gewoon gepakt en buiten gezet.
Wat is er eigenlijk zo eng aan een spin? (Ik ga er even vanuit dat je in Nederland zit en niet in één of ander tropisch land waar de spinnen wel echt eng zijn..)
Spinnen lijken niet echt van hard te houdenquote:Op zondag 13 september 2009 02:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
kunne ze ook niet tegen haarlak dan? kan ik hem daar niet mee vergasssn ofzo?
Deo spuitbus en aansteker?quote:Op zondag 13 september 2009 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Spinnen lijken niet echt van hard te houden
Het gaat er toch om dat je dat k*tbeest kan killen?
In tijden van oorlog is alles geoorloofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |